AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Uten å si for mye her. En mann som har samboer, later som han er singel. Skal jeg sende melding til samboeren om det eller skal jeg holde kjeft å la henne finne det ut av seg selv? Anonymous poster hash: f8e4c...4ef
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Uten å si for mye her. En mann som har samboer, later som han er singel. Skal jeg sende melding til samboeren om det eller skal jeg holde kjeft å la henne finne det ut av seg selv? Anonymous poster hash: f8e4c...4ef Hvor kommer du inn i bildet?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Han.. Anonymous poster hash: 12834...1b7 Så du har et forhold til en mann du vet er i et etablert forhold til en annen kvinne? - og nå vil han ikke ha deg lenger så du tenker hevne deg ved å sladre til henne slik at han får et hett helvete hjemme? 3
isbjørnungen Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Så du har et forhold til en mann du vet er i et etablert forhold til en annen kvinne? - og nå vil han ikke ha deg lenger så du tenker hevne deg ved å sladre til henne slik at han får et hett helvete hjemme? Omg, popcorn hvis dette stemmer.. Men det kan kanskje hende at TS mener at de er kamerater? 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Så du har et forhold til en mann du vet er i et etablert forhold til en annen kvinne? - og nå vil han ikke ha deg lenger så du tenker hevne deg ved å sladre til henne slik at han får et hett helvete hjemme? Nei, er ikke slik. Lurer på om jeg bør fortelle henne det hun vil få vite før eller siden uansett, eller holde godt kjeft? Anonymous poster hash: 12834...1b7
tussi84 Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Har du et bra forhold til denne dama synes jeg først du skal snakke med mannen om det. Prøv å se om du kan få han til å fortelle det selv. Om han ikke er villig så bør du si det til henne om hun er en venninne av deg. Du kan forvente at hun antagelig vil gå til angrep på deg om hun velger å stole på kjæresten sin isteden. Om hun tror mest på deg eller ikke vil avhenge av tilliten hun har til deg. Er det flere som vet om utroskapen hans og hun får høre det fra flere er det nok mest sjans for at hun hører på. derimot. .. kjenner du ikke noen av disse bra.. så ville jeg latt det ligge. Hun fortjener å vite men det må komme fra noen hun stoler på.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Omg, popcorn hvis dette stemmer.. Men det kan kanskje hende at TS mener at de er kamerater? Jeg har alt hentet en stor bøtte Deler med glede. Værsågod
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Nei, er ikke slik. Lurer på om jeg bør fortelle henne det hun vil få vite før eller siden uansett, eller holde godt kjeft? Anonymous poster hash: 12834...1b7 Ja hvordan er det da? Du skal være like sikker på at det du forteller er like sant som om det var deg han hadde knullet vett og forstand ut av, før du springer rundt med rykter. Om du ikke med egne øyne har sett dem fysisk ha sex.... så har du ikke annet enn løse rykter å fly rundt med. Endret 10. mai 2014 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Har du et bra forhold til denne dama synes jeg først du skal snakke med mannen om det. Prøv å se om du kan få han til å fortelle det selv. Om han ikke er villig så bør du si det til henne om hun er en venninne av deg. Du kan forvente at hun antagelig vil gå til angrep på deg om hun velger å stole på kjæresten sin isteden. Om hun tror mest på deg eller ikke vil avhenge av tilliten hun har til deg. Er det flere som vet om utroskapen hans og hun får høre det fra flere er det nok mest sjans for at hun hører på. derimot. .. kjenner du ikke noen av disse bra.. så ville jeg latt det ligge. Hun fortjener å vite men det må komme fra noen hun stoler på. Vet bare hvem hun er, har aldri møtt henne eller noe. Er flere som vet om ja, så hun vil finne det ut før eller siden. Anonymous poster hash: 12834...1b7
Teeden Skrevet 10. mai 2014 #13 Skrevet 10. mai 2014 Vet bare hvem hun er, har aldri møtt henne eller noe. Er flere som vet om ja, så hun vil finne det ut før eller siden. Anonymous poster hash: 12834...1b7 Så la henne finne det ut selv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Ja hvordan er det da? Du skal være like sikker på at det du forteller er like sant som om det var deg han hadde knullet vett og forstand ut av, før du springer rundt med rykter. Om du ikke med egne øyne har sett dem fysisk ha sex.... så har du ikke annet enn løse rykter å fly rundt med. Avslører meg selv om jeg forteller mer. Men er sikker ja. Anonymous poster hash: 12834...1b7 1
Gjest Blomsterert Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Uten å si for mye her. En mann som har samboer, later som han er singel. Skal jeg sende melding til samboeren om det eller skal jeg holde kjeft å la henne finne det ut av seg selv? Anonymous poster hash: f8e4c...4ef Regner med at du mener med "late som han er singel",betyr at han er utro? Men kan ikke fatte hvorfor du skal blande deg i det hele tatt,hvis det ikke er fordi at du liker å overbringe drama. Men nå er du kanskje allerede blandet inn? Syns uansett du skal vurdere intensjonene dine..
Skilpadden Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor er mange så imot for at jenta skal få vite det fra TS? Jeg syns det er veldig bra av TS å i det hele tatt tenke over det. Det er snilt. Jeg ville fått vite det. Det er jo ikke sikkert at hun noen gang finner det ut .. Om du velger åi kke fortelle henne direkte, så sørg å gjør rede for at hun kan finne det ut .. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Regner med at du mener med "late som han er singel",betyr at han er utro? Men kan ikke fatte hvorfor du skal blande deg i det hele tatt,hvis det ikke er fordi at du liker å overbringe drama. Men nå er du kanskje allerede blandet inn? Syns uansett du skal vurdere intensjonene dine.. Jeg er blandet inn, så det holder... Intensjonene mine... Er derfor jeg spør her i stedet for å sende en forhastet melding på facebook til henne. Anonymous poster hash: 12834...1b7
Suss81 Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Fortell henne. Om dama de gikk bak ryggen din, ville ikke du vite om det når alle andre gjorde det? Stakars jente.. 3
Gjest Timber Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Siden du er blandet inn så det holder, så har du et slags forhold til mannen hennes? Så hva er intensjonene dine? Straffe han fordi han ikke vil ha deg? Håpe at han slår opp med henne og velger deg? Trur nok de fleste hadde reagert veldig spesielt om man får slike beskjeder fra vilt fremmede. Så det beste hadde nok vært og tatt det opp med noen som står henne nærmere slik at de kan snakke med henne.
Neket Skrevet 10. mai 2014 #20 Skrevet 10. mai 2014 Regner med TS er den han er utro med, og TS trodde vedkommende var singel? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå