Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker sikkert, hvorfor vil hun det? En eks er en eks, og man går videre.

Jeg klarer ikke dette! Selv om han har gitt klar beskjed om at han ikke vil mer, vil jeg så gjerne ;(

Vet dette er dumt av meg, men er nå en gang skrudd sammen sånn.

Ja, jeg er også patetisk, hvem vil ha en som ikke vil ha deg? Jeg tydeligvis. Så spørsmålet mitt er da, er det noen der ute gutter/jenter som har hatt det sånn? Og fikk dere eksen tilbake?

Anonymous poster hash: 35155...64e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gråt på døra hans og gikk ned på kne, men han var fast bestemt på at det var slutt. Så når jeg ikke gadd mer, dro på ferie, koste meg, la ut nye bilder osv så kom han gråtende hver dag men jeg ville ikke tilgi han.. Men etter 7 måneder med gråting og telefoner fra han så tilga jeg han. Nå har vi en vakker liten baby :)

Anonymous poster hash: f6a22...d24

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg greide ikke det...må ha hatt englevakt...

*grøss*

Aldri henne mer..hva prøvde jeg på liksom..

Anonymous poster hash: f498a...d13

Skrevet

*grøss*

Jess! henger meg på denne :D

Herlighet,, skjønner virkelig ikke hva jeg tenkte på med henne!!

Nå, ja nå nyter je livet som virkelig har smilt til meg siden det ble slutt (tok bare litt tid før jeg la merke til det)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du tenker sikkert, hvorfor vil hun det? En eks er en eks, og man går videre.

Jeg klarer ikke dette! Selv om han har gitt klar beskjed om at han ikke vil mer, vil jeg så gjerne ;(

Vet dette er dumt av meg, men er nå en gang skrudd sammen sånn.

Ja, jeg er også patetisk, hvem vil ha en som ikke vil ha deg? Jeg tydeligvis. Så spørsmålet mitt er da, er det noen der ute gutter/jenter som har hatt det sånn? Og fikk dere eksen tilbake?

Anonymous poster hash: 35155...64e

Det er vondt å ha kjærlighetssorg,og du er ikke mer patetisk enn andre i din situasjon.

Og selfølgelig vil du ha ham tilbake,men uten flere detaljer,er det vanskelig å si om han kommer tilbake.Det har jo litt med grunnen til at det ble slutt osv. Men har han ikke følelser for deg mer,så vil de nok heller ikke dukke opp eller bli sterkere.

Selv om du har det fælt nå med sorg,savn og alt,så tro meg:det går over. Selv om det dessverre kan ta lang tid. Men stell med deg selv,viktig!

Har fått tilbake eksen jeg,men skal love deg at et fram-og-tilbake-forhold det da kan bli,er å dra ut alt det vonde. Så gjør alt for å ta steget videre. Lykke til.

Gjest Achlys
Skrevet

*grøss*

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, min kom tilbake etter et par måneder hvor jeg ikke tok noe kontakt. Han som gjorde det slutt. Nå har vi det veldig bra :)

Anonymous poster hash: 26aa7...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...