AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 jeg har en fyr som bor langt unna meg, men som jeg har litt kontakt med på snapchat og sånn. Han sender meg positive signaler som jeg tolker som at han på et vis er litt interessert. Hva skal jeg legge mest vekt på; at han faktisk sender positive signaler gjennom å svare aktivt på ting jeg sender, gi meg kompliment og sånt..skal jeg ta det til meg og legge vekt på det, eller skal jeg legge vekt på at han ikke alltid svarer på det jeg sender, og av og til når jeg har tenkt oppi hodet mitt at hvis jeg sender det eller det så hinter det om det og det og da må han sikkert begynne å tenke det eller det og svare sånn eller sånn , og han ikke gjør det. Da tenker jeg at alt håp er ute. Og så snoker jeg på snapchat-tallet hans og ser at han sender mye snaps . Da henger jeg mer opp i det og finner på at han ikke liker meg fordi han sender mye snaps med andre også. (jeg sender jo osgå med andre, og kan det tenkes at når man liker noen litt så prøver man å begrense seg noe for å ikke virke helt overdreven? Jeg gjør hvertfall det..) Så, Legge vekt på innhold eller frekvens? For ordens skyld så har vi jevnlig kontakt og han sender som oftest noe jeg kan tolke positivt hver dag eller annenhver dag. Anonymous poster hash: 91aff...270
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Legge vekt på hva han sier og gjør utenfor snapchat? Anonymous poster hash: 4b61f...6a6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 men greia er at vi bor langt unna hverandre og vi har begynt å ha mer kontakt igjen nå Han har intensivert kontakten gjennom snapchat.., så akkurat nå er det det mediumet som er aktuelt. Svar heller på spørsmålet mitt. Anonymous poster hash: 91aff...270
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Han har sikkert mange som sender han snap(?) og kanskje det samler seg opp veldig mange bilder fra veldig mange damer om han er borte noen timer, og derfor orker han ikke gå gjennom alle hele tiden? Anonymous poster hash: d16a4...ae1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Nei det er nok ikke sånn dame-flørte-opplegg som det virker som du tror. Han er en "nerdegutt". Som ikke er flørtete i det hele tatt egentlig. Derfor jeg tar det så positivt at han er litt sånn mot meg nå. Men han har veldig mange venner, både jenter og gutter. Så han snapper nok mye med alle disse. Jeg kjenner han godt og vi har hatt litt på gang for lenge siden. Det jeg lurer på er jo om jeg skal legge vekt på at han faktisk gjør ting som er positivt i forhold til meg nå, eller om jeg skal henge meg opp i at han tydeligvis snapper mye med (andre venner) også. Bør jeg fokusere på at det faktisk skjer noe bra, eller bør jeg fokusere på de gangene han bare sender meg noe vanlig drit, eller hvor jeg ser at han snapper mye med andre.. Det er så lett å krisemaksimere og henge seg opp i ting jeg egentlig ikke vet noe om, istedet for å fokusere på og glede seg over det som faktisk er positivt. Man finner alltid frem til noe negativt på en måte.. Anonymous poster hash: 91aff...270
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Nei det er nok ikke sånn dame-flørte-opplegg som det virker som du tror. Han er en "nerdegutt". Som ikke er flørtete i det hele tatt egentlig. Derfor jeg tar det så positivt at han er litt sånn mot meg nå. Men han har veldig mange venner, både jenter og gutter. Så han snapper nok mye med alle disse. Jeg kjenner han godt og vi har hatt litt på gang for lenge siden. Det jeg lurer på er jo om jeg skal legge vekt på at han faktisk gjør ting som er positivt i forhold til meg nå, eller om jeg skal henge meg opp i at han tydeligvis snapper mye med (andre venner) også. Bør jeg fokusere på at det faktisk skjer noe bra, eller bør jeg fokusere på de gangene han bare sender meg noe vanlig drit, eller hvor jeg ser at han snapper mye med andre.. Det er så lett å krisemaksimere og henge seg opp i ting jeg egentlig ikke vet noe om, istedet for å fokusere på og glede seg over det som faktisk er positivt. Man finner alltid frem til noe negativt på en måte.. Anonymous poster hash: 91aff...270 Aah Fokuser på det positive du! :D Anonymous poster hash: d16a4...ae1
Arlea Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Jeg ville ikke lagt vekt på noe - verken det positive eller negative. Med mindre det er slik at dere har laange samtaler på snap hver dag så tror jeg ikke det er vits i å legge energi i å tolke det. Jeg sier ikke at han ikke er interessert - for det aner jeg jo ikke. Men jeg ville ikke brukt tid på et snapchat-forhold. Det finnes 100 andre medier som man kan bruke for å kommunisere over avstand hvis man er interessert i noen, så jeg hadde heller prøvd å få i gang en samtale på en av de. Hvis du sender melding eller prater til han på Face så tror jeg du har mye større sjanse til å få svar på spørsmålet om han er interessert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Jeg tenker jo at snapchat er et bra flørtemedium. Og det er jo positivt om noen vil ha kontakt med deg! Når det er snakk om komplimenter og personlige snaps så er det jo noe annet enn bare random snaps av mat og div man driver med. Anonymous poster hash: 91aff...270
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Ja..og jeg kan jo bare forholde meg til det han skriver til meg. Det blir jo på en måte meningsløst å fyre seg opp over at jeg ser han har kontakt med andre, jeg aner jo ikke hva han kommuniserer med de om. Men man begynner jo liksom å fantasere om at "han kan ikke like meg hvis han har mye kontKt med andre folk", enda det han gjør for meg er bra slitsomt Anonymous poster hash: 91aff...270
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Aff, jeg er så håpløs. Det som egentlig er problemet mitt og som jeg kanskje ikke fikk fram i hovedinnlegget er jo at jeg istedet for å fokusere på det han sender til MEG så går jeg helt i kjellern hvis jeg f.eks ser at han har noen andre på topplista si, eller om han kommuniserer med noen andre osv. Da legger jeg ALL vekt på det istedet for å ta til meg det som faktisk angår meg. Jeg aner jo ikke hva han snapper med andre om, så jeg har jo ingen grunn til å bagatellisere det han kommuniserer med meg. Det er så slitsomt å være sånn.. Anonymous poster hash: 91aff...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå