AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Ser i bloggen til mammatilmichelle at jenta hennes nettopp har fått ny barnevogn. Hun fyller straks tre år, men likevel kjøper mor ny vogn til jenta. Hun er for stor til vogna, ser jeg på bildene på bloggen. Beina for lange og hodet rekker over kanten på vognryggen. Men vogn skal hun likevel ha. Hvorfor? Er det ikke på tide å begynne å behandle jenta som en treåring? Håpløs! Anonymous poster hash: ff8a6...1b8
Missy1 Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Hun skriver: Siden hun er blitt så stor så bruker hun jo vanligvis ikke vogn. Men når vi skal reise på ferie, så er det veldig bra å kunne ha en vogn som hun kan sove i når vi går ut og spiser på kveldene og lignende. Så der har du svaret. Jeg syns også vognen ser for liten ut for jenta og syns ikke det ser ut som det er mest komfortable plassen for et barn å sove når barnet egentlig er for langt for vogna, men det er ikke min sak. Innlegget oser reklame da, så det er helt sikkert sponsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå