AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg søkte om bostøtte innen fristen i april, og skulle vel da ha fått den nå hvis den var blitt innvilget. Det har jeg ikke fått. Men hvordan fungerer dette, får ALLE bostøtten innen den 10. i måneden eller kan den komme senere? Det ville vel blitt den 9. denne måneden siden det er lørdag i dag. Kommer pengene før svarbrevet? Må jeg regne med at det kommer et avslag i posten over helga? Anonymous poster hash: 70d6b...f8d
Gjest Funky Punk Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Vet ikke om det er forskjellig mellom kommunene eller om det har endret seg siden den gang, men når jeg fikk bostøtte så kom det den 12. hver mnd
Faria Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Pengene skal være på konto den 10. hver måned, er det på en helligdag så kommer det siste hverdag før. Man kan fint få pengene før man har fått vedtak. Bostøtta blir etterskuddsbetalt, så hvis du søkte før den 14 april, så skulle du fått pengene på fredag for april. Du må huske på at alle papirene skulle vært hos dem før 14 om du sendte i posten, leverte du det på servicetorget i kommunen så funker det å levere den 14 som regel
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Jeg sendte i god tid, ja. Men da regner jeg med at det blir et nei. Bostøttekalkulatoren kom ut med ca 1400,- men den gir jo intet løfte. Jaja. Sånn er det. Anonymous poster hash: 70d6b...f8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Jeg lurer forresten på om det er datterens stipend som gir det sannsynlige avslaget. Jeg er aleneforsørger så hun får jo mye i stipend. Hun går på vgs, men ifølge skjemaet er "student" definert som en som har rett til støtte fra Lånekassen. Og det har hun jo selv om hun ikke er student ennå. Anonymous poster hash: 70d6b...f8d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Noen som vet hvor lenge man kan få bostøtte? Altså er det en time limit på dette? Anonymous poster hash: 12ac6...767
Silfen Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Noen som vet hvor lenge man kan få bostøtte? Altså er det en time limit på dette? Anonymous poster hash: 12ac6...767 Man får det frem til det skjer endringer. Alle endringer i lønn, bostedsutgifter og lignende må rapporteres.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Ikke noe brev i dag. Jaja, no news is good news, kanskje...? Det finnes jo en liten mulighet for at det kan være feil i søknaden. Jeg har ikke det store håpet, men man får se. Anonymous poster hash: 70d6b...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå