Gå til innhold

brudebukett til denne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nokon forslag til kva slags bukett som vil passe til denne?

kjole

Gå inn på make your choice, modell 5702 (den andre kjolen til venstre...)

Har høyrt at buketten må matche med kjolestoffet. Dei fleste kjoler er jo i ivory for tida, inkludert min. Tar eg ikkje heilt feil er ivory ein varm farge. Vil det seie at ein då må/bør ha varme fargar i buketten? Synast det er litt rart eg. Hm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dine favorittblomster da? Vil du mye farge eller lite farge på blomsterbuketten?

Skrevet

likar godt farger. Men eg har lyst til å vere litt open for alternativ. Men pastellfargar er iallefall ikkje aktuelt :-)

Skrevet

Alternativ 2 og 3 var kjempenydelige. Nå da jeg allerede har bestilt bukett for lenge siden og ikke har noe bilde av den (var en av bukettene i boken til blomsterhandleren) har jeg glemt litt hvor fin den egentlig var... Så nå angrer jeg litt på at jeg valgte den og ikke en av de jeg så her inne i forkant... Men jeg blir sikkert fornøyd med den jeg har valgt når jeg får se den i esken sin dagen før bryllupet. :)

Skrevet

Nr. 2 var min favoritt lenge, helt til det ble nr. 3 :wink:

Og ingen av dem blir brudebuketten min. Jeg skal ha lilla calla (5 stk) og hjerteranker og litt grønt i en armbåren bukett i stedet.

Skrevet

Tror nesten jeg ville valgt bukett med varme farger, ja, men det bør ikke være noe problem... Mange fine buketter på linkene over her!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt en lang smal og hengende bukett til den kjolen.

Hva med en lang bukett med orkideer, f.eks.

Hvilken farge du velger, blir jo smak og behag.

Jeg skal ha en kjole som ligner littegrann, og jeg skal ha en variant av denne buketten som er øverst til venstre her, bare litt mer ryddig:

http://www.brudebuketten.dk/pages/galleri.html

Hun som skal lage buketten min har også fått bilde av buketten som er nummer 7 nedenfra her og skal ta utgangspunkt i fasongen. Det er en nydelig bukett som jo kan lages i akkurat den fargen du vil:

http://www.froknarnaklorofyll.m.se/brollop.htm

Gjest Anonymous
Skrevet

Forresten er jo ivori en så lys farge at jeg synes du kan ha bukett i akkurat den fargen du vil.

Skrevet

Jeg ville valgt alternativ 2 litt lenger opp på siden. Alternativ 5 får også an.

Lykke til

Skrevet

uff, klarer aldri å bestemme meg eg. Eigentleg så har eg jo allereie tinga bukett og korleis han skal vere, men så er eg i tvil om fargevalet.

Synast den øverst til venstre på linken er så fin

Trur det at det går an å lage slepebukett med dei blomane?

Alternativet mitt, det som eg har tinga er Grand Prix-roser og ein annan type rose, revehaler og knallrosa orkidear og ein slags strå. Det høyrast kanskje fælt ut med raudt og rosa saman, men det var faktisk utruleg tøft.

bukett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...