Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I matbutikken. Da snakker jeg om vilt fremmede som kommenterer hva dere kjøper.

Jeg var på Meny og kjøpte en slik smågodtboks til 60 kr. En mann stilte seg ved siden av meg og jeg så han studerte meg opp og ned før han sa: "Skal du spise alt det der alene?!" Ble litt forfjamsa.. Er jeg sær eller var det frekt?

Anonymous poster hash: 473ab...ae3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I matbutikken. Da snakker jeg om vilt fremmede som kommenterer hva dere kjøper.

Jeg var på Meny og kjøpte en slik smågodtboks til 60 kr. En mann stilte seg ved siden av meg og jeg så han studerte meg opp og ned før han sa: "Skal du spise alt det der alene?!" Ble litt forfjamsa.. Er jeg sær eller var det frekt?

Anonymous poster hash: 473ab...ae3

Han var frekk og du skulle ha satt ham på plass.

• Liker 14
Skrevet

Han var frekk. Man har da ikke noe med hva andre handler? Kunne ikke ha interessert meg mindre om personen foran meg handler masse smågodt eller bare frukt og grønt.

• Liker 3
Skrevet

Det var sikkert bare ment som en spøk eller tomprat :)

Men jeg er enig i at det var en litt uheldig kommentar. Man vet jo ikke hvordan folk reagerer, noen har et anstrengt forhold til mat og kosthold.

• Liker 4
Skrevet

Veldig frekt. En skal da ikke kommentere hva andre kjøper.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke sær som synes det er frekt, men du er sær som tenker så mye på det at du oppretter en tråd for å få støtte.

Anonymous poster hash: 53258...361
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Veldig frekt og du skulle svart han med samme mynt.

Skrevet

Det var sikkert bare ment som en spøk eller tomprat :)

Men jeg er enig i at det var en litt uheldig kommentar. Man vet jo ikke hvordan folk reagerer, noen har et anstrengt forhold til mat og kosthold.

Vel, elendig forsøk på tørrprat. Si no fornuftig eller hold kjeft.

Skrevet (endret)

Akkurat den kommentaren var frekk, og det å måle deg opp og ned før han sa det.

Men ellers er det vel bare hyggelig hvis folk i butikken f.eks blir nysgjerrige på den osten eller annet du har tatt, og sier åå det ser godt ut. Tror jeg også vil kjøpe meg sånn... ?

Endret av Berit
  • Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

For en dritt. Jeg hadde slått han ned...

• Liker 1
Skrevet

For en dritt. Jeg hadde slått han ned...

Du tuller nå..?

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Kan jo bare prøve å gjette på hvordan disse frekkasene oppfører seg i andre sammenhenger. :glare:

Problemet når man møter på noen som så til de grader mangler både sosiale antenner og folkeskikk, er at man blir så overrumplet at man blir stum.

- og så tenker man på alt man skulle ha svart i lang tid etterpå.

Gjest Winza
Skrevet

Du tuller nå..?

Jeg håper det. Jeg vet aldri hva jeg kan finne på å gjøre når jeg får raseri anfall. Jeg bryr meg og respekterer ikke noen mens jeg er i det sinte moduset:). Jeg hadde ihverfall sagt noe tilbake. Sist år engang la jeg fra meg kurva mi for å hente noe å så kom en fyr og tok plassen og jeh sa den var min men han brydde seg ikke så jeg kalte han bare for taper og sa til kassa dama han bare er en taper og stirret sint på han på vei ut. Ikke mitt stolteste øyeblikk
Skrevet (endret)

På nyttårsaften kjøpte vi julebukk snop, dere vet sånn 15 slikkepinner, 15 små melkesjokolader, 15 fox og slike ting da humret et par stykk bak oss i køen og kom med noen bemerkninger alla " Hee Hee jeg tror bukkene blir glade i kveld ja" men det synes jeg er helt kurant kontra tåpelige bemerkninger som det i hi. Jeg har heldigvis aldri opplev det selv enten jeg kjøper kips, smågodt, eller annet. Man trenger ikke ha et anstrengt forhold til mat for å skjønne at slike kommentarer er frekke, er det ikke din handlekurv har du heller ikke en dritt med hva som befinner seg i den. Enkelte har ekstreme store neser og de putter de overalt, dessverre.

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

I andre land er det stor fare for å bli frastjålet ting, gjerne med vold eller voldtekt på kjøpet. Her var det noen som, hold dere fast, SA noe!! I-landsproblem.

Anonymous poster hash: caf0a...3a7

AnonymBruker
Skrevet

I andre land er det stor fare for å bli frastjålet ting, gjerne med vold eller voldtekt på kjøpet. Her var det noen som, hold dere fast, SA noe!! I-landsproblem.Anonymous poster hash: caf0a...3a7

Dette handler ikke om stjeling så ta det i en annen tråd...

Anonymous poster hash: 9ceef...541

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i kassa, og jeg passer på å aldri støte noen med å kommentere hva de handler.

Det hender jeg kommenterer varer, men da er det for å være hyggelig eller småprate. "Denne er veldig god!" eller "Denne må være ny, den har jeg ikke sett før" er ting jeg kan finne på å si. Jeg ser an kundene før jeg kommenterer - noen er åpenbart ikke interessert i småprat. De fleste blir veldig glade og er hyggelige tilbake.

Det er greit å kommentere, men negative kommentarer til fremmede er aldri greit.

Anonymous poster hash: 92e0a...238
  • Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg jobber i kassa, og jeg passer på å aldri støte noen med å kommentere hva de handler.

Det hender jeg kommenterer varer, men da er det for å være hyggelig eller småprate. "Denne er veldig god!" eller "Denne må være ny, den har jeg ikke sett før" er ting jeg kan finne på å si. Jeg ser an kundene før jeg kommenterer - noen er åpenbart ikke interessert i småprat. De fleste blir veldig glade og er hyggelige tilbake.

Det er greit å kommentere, men negative kommentarer til fremmede er aldri greit.

Anonymous poster hash: 92e0a...238

Åh det gjør kassadamene her, syns det er helt vanvittig irriterende!

Om du ser en rødhåra kunde med svart skinnjakke, med en liten gul malingsflekk på puppen. Ikke kommenter varene. Det er nemlig meg, og jeg syns det er kleint.

• Liker 2
Skrevet

I andre land er det stor fare for å bli frastjålet ting, gjerne med vold eller voldtekt på kjøpet. Her var det noen som, hold dere fast, SA noe!! I-landsproblem.

Anonymous poster hash: caf0a...3a7

Jaja folk i Syria blir drept så derfor må vi alle ha det kjempe bra her, ingen problemer bare solskinn og glede og at folk er frekk er bare å godta all den tid og stund en ikke blir drept altså...

Jeg lurer heller på hvorfor folk MÅ si noe hele tiden, har de så munn diaré at selv andres handlekurv er fritt vilt? Dårlig oppdragelse kalles det. Ja dårlig oppdragelse er kanskje mer I lands problem enn U land men det er likevel jævlig frekt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jaja folk i Syria blir drept så derfor må vi alle ha det kjempe bra her, ingen problemer bare solskinn og glede og at folk er frekk er bare å godta all den tid og stund en ikke blir drept altså...

Jeg lurer heller på hvorfor folk MÅ si noe hele tiden, har de så munn diaré at selv andres handlekurv er fritt vilt? Dårlig oppdragelse kalles det. Ja dårlig oppdragelse er kanskje mer I lands problem enn U land men det er likevel jævlig frekt.

Hva er munn diaré?

Anonymous poster hash: 9ceef...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...