Sitronmelis Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er veldig glad i tyggisen Stimorol Senses ranforest mint. Den grønne firkanta pakningen. Det hender seg jeg legger fra meg tyggispakken i sofaen når jeg sitter og gomler tyggis. For en stund siden la jeg merke til at katten begynte å sleike voldsomt på tyggispakken som lå i sofaen Det lå også igjen litt tyggispapir som hun også sleikte på. Hvis jeg holder tyggispakken bort til nesa hennes begynner hun også å sleike. Nesten hver gang jeg glemmer at tyggispakken ligger i sofaen kan jeg finne katten i å sleike på tyggispakken Men det er ikke sånn med andre tyggiser. Bare denne. Hva kan være så spesielt med denne tyggisen? Kan det være noe med lukten? Kanskje den lukter slik som catnip sprayer liksom skal lukte? Det hevdes jo katten blir gal etter den lukten Rar katt ihvertfall 1
Sura Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Katten min elsker Mentholatum, den ekstremt sterke lypsylgreia man får på apoteket. Har jeg hatt på den så kommer han smygende og sniffer seg frem til kilden. Det kan godt være at det ligner på kattemynte, og at det er derfor de liker det.
Story Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Haha, katten min er også hektet på mint-tyggisen fra Stimorol! Hvis jeg har en pakke i veska gir han ikke opp før han har fått tak i den Så det spørs nok om det er noe med lukten ja
Aurora M. Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Det kan jo være den er tilsatt noen bestanddeler av kattemynte, eller noe som ligner veldig. Her er en link om kattemynte fra en kar jeg kjenner godt. Det er en flott urt, som jeg selv har brukt til masse. http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/nepe_cat.htm
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Hunden min EEEELSKER solariumkrem (sånn tanning accelerator). Så liker de begge to svette (solt meg f.eks.). Begge to EEEELSKER også julepølse. Anonymous poster hash: 647f3...cd9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Katten din burde ikke slikke på tyggisen. Den har sikkert xylitol som er farlig både for katter og hunder. Google it!Anonymous poster hash: eec3c...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå