Isiselin Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Begynte å tenke på en bryllupsannonse i lokalavisene våre før bryllupet. Vi gifter oss i ......... kirke, ......... den 26. juni. Adresse for dagen: .......... samfunnshus Isiselin og BB Er det en grei formulering? Dessuten hvor mange dager skal en slik annonse stå og hvilke dager skal en slik annonse stå (til og med selve dagen, bare bryllupsdagen eller noe annet)?
majan Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 synes det var helt grei formulering jeg. hmm jeg veit ikke hvor mange dager det bør stå, ser det er noen som har det kun en dag og noen som velger og ha det flere dager så det er vel opp til hver enkelt :-)
Gjest MrsL Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Vi har satt inn i lokalavisen der jeg kommer fra, og der kommer det to dager (16 og 23 juni) og en i Adressavisen som kommer 24. juni. Formuleringen vår er slik: Vi gir hverandre vårt JA lørdag 26. juni i .......... Kirke kl. 15.00. Adresse for dagen er ................ XXX og XXX
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2004 Lurer kanskje på om vi skal ha annonsen inne i to dager i hver avis, men jeg er usikker på datoen... Kanskje 24 og 26 eller 25 og 26 eller kanskje 24 og 25.... Nei, nå grubler jeg meg ihjel på dette når jeg egentlig har en svær oppgave å skrive...
Gjest MrsL Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Lurer kanskje på om vi skal ha annonsen inne i to dager i hver avis, men jeg er usikker på datoen... Kanskje 24 og 26 eller 25 og 26 eller kanskje 24 og 25.... Nei, nå grubler jeg meg ihjel på dette når jeg egentlig har en svær oppgave å skrive... Er det noen vits i å ha annonse i avisen den dagen dere gifter dere da?
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2004 Nei, jeg vet egentlig ikke... Snakket med min mor i sted og hun visste heller ikke hva som var vanlig så hun lette opp Ranabladet fra i går og der sto det "I dag gifter vi oss"... Så noen gjør det i allefall... Vet ikke helt, jeg... Synes kanskje også det høres litt merkelig ut, men... Jeg har jo ikke greie på sånt!
Gjest MrsL Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 Vi har det i lokalavisen en og en halv uke før og tre dager før. Dette er fordi OM det skulle være noen som ønsker å sende telegram eller blomster eller noe så får de tid til det på de dagene.
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2004 Det er jo sant... Hmmm... Får snakke med min kjære når han kommer hjem fra arbeid og høre hva han mener.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 Hel enig med MissG på dette. Vi overlot dette til avisen, og de la inn annonsen på dagen vi giftet oss. Dette var helt idiotisk, siden det var mange som så den for sent og da ikke kunne møte opp i kirken og se på oss.(feks...) Mange kommenterte dette til oss i ettertid. Så mitt råd er å ha annonsen inne 2 ganger og i god tid! Lykke til :-)
Gjest Tex Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Vi hadde annonse i avisen tirsdagen før bryllupet og på selve bryllupsdagen.
Bente Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 Vi skal ha annonse torsdag 24. juni og vi skriver det slik: Vi gifter oss I XXXXX Kirke, lørdag 26. juni-04 kl. 13 Adresse for dagen: XXXXXXXXXX Grendehus. Bente, kardemommeby og sambo, Andeby Kan være greit å ha med hvor dere er i fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå