AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har bare vært gravid to ganger (som jeg vet om i hvert fall..) den ene gangen mistet jeg i ma da hadde fosteret dødd i 6 uke og kom ikke ut før 5-6 uker senere av seg selv, jeg var knust. Forrige mnd ble jeg gravid en gang til etter å ha prøvd i 6 mnd og da rakk jeg bli gravid i 2 uker før jeg fikk mensen og hadde en mini-sa. Nå prøver jeg igjen, jeg kan bare ikke gi opp. Men jeg frykter om jeg blir en som bare mister og mister? Og jeg har en jobb der jeg må bære mye hele dagen og det er stressfult flere ganger om dagen. er det farlig? bure jeg være redd for å bære om jeg skulle blitt gravid en tredje gang?? Anonymous poster hash: 5b53a...050
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 ts her. Feil i overskrift, skulle stå "og aldri kommer til å kunne bære frem"... Anonymous poster hash: 3e68c...f1d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Dra til legen din og snakk med han. Få evt henvisning til gyn om du bor i nærheten av en spesialist. Det er vanlig å miste, så det er ikke nødvendigvis noe galt med deg ,men når du har mistet flere ganger er det veldig godt å få ekstra oppfølging neste gang du tester positivt. I og med at du har mistet så tidlig som du har gjort, er det helt sannsynligvis ikke deg deg står på. Du har nok bare vært uheldig. Allikevel, for å unngå en ny MA, så er det lurt å få tidlig UL for å påvise hjerteaktivitet. Det kan du få allerede i uke 7. Dermed ville jeg ha hatt en henvisning til gyn klar, så du bare kan ringe direkte til gyn og få time der neste gang du blir gravid! Masse lykke til Anonymous poster hash: 4ac90...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå