AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Alt er så trist. Sitter som et mentalt nervevrak . Har slitt med dårlige nerver i flere år og gått under nav. Nå er jeg 30 og bor på hybel. Har mann, men det er bare tull. Han har tre nydelige barn fra før av, mens jeg sitter og drømmer om å bli mamma. Kan ikke fordi han er steril. Føler meg mislykket som ikke kan befruktes, selv om det ikke er meg det er noe galt med. Har utrolig mange slike tanker om og ikke være bra nok. Bare raringer som forblir barnløse og mange tenker nok det om meg. Men de vet ikke alt..Tviler på at jeg finner noen ny mann heller så rar som jeg er. Han var liksom mitt eneste håp, men steril såklart...Gud, aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 931de...d42
vivana Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Finne ny mann, og det fort, du har ikke mer tid å miste! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Alt er så trist. Sitter som et mentalt nervevrak . Har slitt med dårlige nerver i flere år og gått under nav. Nå er jeg 30 og bor på hybel. Har mann, men det er bare tull. Han har tre nydelige barn fra før av, mens jeg sitter og drømmer om å bli mamma. Kan ikke fordi han er steril. Føler meg mislykket som ikke kan befruktes, selv om det ikke er meg det er noe galt med. Har utrolig mange slike tanker om og ikke være bra nok. Bare raringer som forblir barnløse og mange tenker nok det om meg. Men de vet ikke alt..Tviler på at jeg finner noen ny mann heller så rar som jeg er. Han var liksom mitt eneste håp, men steril såklart...Gud, aner ikke hva jeg skal gjøre.Anonymous poster hash: 931de...d42 Veldig trist å lese.. Jeg kan forstå hvordan du har det, men du er ikke mislykket. Har du tenkt på spermdonor fra Danmark? Ville han gått med på det?Anonymous poster hash: a39a0...247
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 ja jeg tror det men det er et tungt valg... Anonymous poster hash: 931de...d42
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Kan han ikke få barn eller vil han ikke ha fler barn? Han har jo fra tidligere, så er det fordi han er snippet? De er i så fall reversible. Er forholdet ellers bra? Hvis ja, diskuter adopsjon. Hvis nei, dump ham. Anonymous poster hash: 46043...5ce
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Får du behandling for de "dårlige nervene" ? Du er jo stemamma da, er ikke det bedre enn ingenting? Ellers må du jo se deg om etter en annen? Anonymous poster hash: 6cc84...27a
Gjest chisandra Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Tenk på at du er frivillig barnløs, så kjennes det kanskje mindre vondt ut? Men ærlig talt så virker det som du burde få det bedre i hverdagen din før du tenker på å få barn. Du beskriver deg jo selv som både rar og et mentalt nervevrak. Håper du får hjelpen du trenger til å se på deg selv som et flott menneske.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Få barn mens du bor på hybel og mottar sosialstøtte. Strålende idé. Anonymous poster hash: fbf66...164
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Tenk på at du er frivillig barnløs, så kjennes det kanskje mindre vondt ut? Men ærlig talt så virker det som du burde få det bedre i hverdagen din før du tenker på å få barn. Du beskriver deg jo selv som både rar og et mentalt nervevrak. Håper du får hjelpen du trenger til å se på deg selv som et flott menneske. Jeg er enig i dette. Du kan tenke på dette med spermdonor fra Danmark hvis mannen din går med på det, evt. finne en annen mann. MEN først av alt må du få det bedre med deg selv, før du skaper et barn. Går du til en god psykolog? Forsøker du å spise sunt, slappe av og ta godt vare på deg selv? Gjør små ting som kan forbedre tilværelsen din først, forsøk å ikke tenk så mye på de store tingene før du har det litt bedre. 30 år er fremdeles ungt, du har tid til å løse dette. Det skal ordne seg, bare stå på.Anonymous poster hash: a39a0...247
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Er han mannen i ditt liv da? Siden du skriver at han var "siste håp"... Anonymous poster hash: b5e9f...3de
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 "eneste håp" * beklager Anonymous poster hash: b5e9f...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå