waco Skrevet 19. juni 2002 #1 Skrevet 19. juni 2002 En kamerat av meg har tenkt til å ta en Ari Behn, dvs gifte seg. Hvordan kan jeg forhindre denne ulykke? Har prøvd å forklare kameraten min at han aldri mer vil kjenne eimen av jomfrukjøtt elle kjenne gleden over å være ungkar. Femti prosent sjanse for skilsmisse maner jeg gutten, vil jo ham bare godt; - Jeg har ikke tenkt til å skille meg prøver han å berolige Waco. - Jammen det er åtti prosent sannsynlig at dama slår opp, og enkel matematikk sier at du kun har tyve prosent sjanse for at du ikke skal forårsake komplikasjoner i forholdet, oddsen er en til fem, verre enn russisk rulett, da en revolver kun har et skudd av seks….. Hvordan få min gode venn til å tenke seg om en gang til….. jeg spør om råd kjære damer….? Waco (vet ikke om den kanskje skulle på generell debatt?)
ElleVille Skrevet 19. juni 2002 #2 Skrevet 19. juni 2002 *ler* Sorry at jeg alltid blander meg inn med ironiske og sarkastiske kommentarer i trådene dine Waco... Men... at han aldri mer vil kjenne eimen av jomfrukjøtt ... dette var vakkert!
Gjest Kinga Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Siden vi er inne på dette her med statistikk og sånt; jeg overrasker stadig meg selv ved å like godtroende levere inn Lotto-kupongen lørdag etter lørdag. Og dette her med russisk rulett fikk meg til å tenke på en eller annen popstjerne som drev og lekte seg med revolveren sin på nyttårsaften for etpar år siden. Han holdt gønner'n mot hodet og trakk av én gang; foran alle sine gjester. Det ble det siste han gjorde. Kanskje du blir invitert i bryllupet, Waco? Hvem takker vel nei til en real fest?
Cilie2003 Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Stakkar Waco Tenk å være så pessimist. Kanskje på tide at du skaffer deg ei dame selv, og slutter å være misunnelig på kammeraten din som har vært så heldig å møtt den han ønsker å tilbringe tiden sin sammen med. Føler du deg veldig ensom og forlatt kanskje. Er det derfor du sipper?? :-?
Kame Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Pøh, det er vel dødslett vel! Sjarmer henne til å falle for deg istedetfor og harv over dama, dermed viser du han hvor troløse og ustabile vi kvinner er! I tillegg får du deg et (sårt tiltrengt?) nyp! Løkka tel!
Mathias Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Løsnigen er å overtale dem til ikke å gifte seg!!! Da kommer de til å leve sammen til de dør! De må for all det slippe samlivsbrudd, så de MÅ jo ikke GIFTE seg!!! Det er jo urtrist å ikke kunne ha one-nights med unge jomfuer mer heller... For en skjebne!!! Sex er jo best med folk du ikke kjenner, og spes. når de er helt ferske!!! Nei detta var krise! ------------------------------------------ Det som imidlertid er litt å diskutere, er hvorfor vi gir lettere opp enn før? Hva er det som fører til samlivsbrudd, og er det bra eller ikke for samfunnet og enkeltindividet at en går fortere i fra hverandre enn før?
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #7 Skrevet 15. august 2002 En må lære av sine egne feil vet du.. Ønsk han lykke til du, så får du heller stå på sidelinja å se hvordan det går. Kanske går det bra også........ :blunke:
Gjest Imax ikke pålogget Skrevet 15. august 2002 #8 Skrevet 15. august 2002 Å trolle - er det noe som heter på news-språk i dataverden (det er jo det vi egentlig holder på med her, bare at vi gjør det på en nettleser). Waco er den største troller'n i hele Kvinneguiden.no - har noen av dere lest hva annet han skriver? Han slenger inn den ene brannfakkelen etter det andre, bare for å skape oppstyr. F.eks. på generell diskusjon har han hatt en artikkel som heter noe som "menn er bedre enn kvinner", og har fått ørten svar av kvinner som lar seg provosere. Derfor: Ikke gidd å svare på slike spørsmål som dette her, Waco er bare ute etter å lage oppstyr. Det er sikkert ikke sant heller det han skriver. Og dere - en superbruker som er MANN på kvinneguiden? Come on - det sier alt.
jbkaarud Skrevet 15. august 2002 #9 Skrevet 15. august 2002 Jeg synes nå det er litt morsomt med oppstyret - selv om mye er oppdiktet. PS! Hvis du ligger med dama hans, vil du kanskje også miste vennen din. Det var sikkert ikke målet. :blunke: Ellers tror jeg nok du får satse på dine egne argumenter her - vi andre er for gifteklare eller allerede gift. Vi har nok ikke de rette argumentene.
09.08.2002 Skrevet 16. august 2002 #10 Skrevet 16. august 2002 Ehhh! Har ikke Waco hatt dette temaet oppe før?
Charly Skrevet 16. august 2002 #11 Skrevet 16. august 2002 Det må i alle fall bedre argumenter til for at jeg ville forsøkt å overtale en kamerat fra å gifte seg. Nå er jeg nygift selv og det plager meg ikke i det hele tatt at jeg aldri skal få utforske en annen seksuelt. Hvorfor skulle det det? Han er mannen jeg ELSKER - livsledsageren min, kjæresten miiin og min aller aller beste venn. En fantastisk elsker også. :oops: Jeg har altså ingen råd til deg, vil kameraten din virkelig gifte seg - synes jeg det er galt 'å stå i veien'. Han blir nok mere glad hvis du engasjerer deg postitvt og vil hjelpe med forberedelsene.
Gjest Missuganda Skrevet 16. august 2002 #12 Skrevet 16. august 2002 Tror nok wacogutten er litt bitter og sjalu fordi han ikke er i samme situasjon som vennen sin. Vi har jo blitt tutet ørene fulle av kid-a at du egentlig er er snill og liten gutt.............
scorpion73 Skrevet 17. august 2002 #13 Skrevet 17. august 2002 Waco tar opp dette temaet i tide og utide han. Kanskje det er for at han selv er så uheldig at kameratene hans heller gifter seg enn å høre på hans kloke råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå