Gå til innhold

eldre elskerinner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en gutt på 32 år som har et inderlig ønske om å finne meg elskerinne som er en del år eldre (35-50) enn meg selv. Jeg mener vel at det burde være mulig, tatt i betraktning at det finnes flere hundre tusen single her i landet, men problemet er hvordan man finner dem?

Jeg har bare et ønske om et godt og varmt seksuelt forhold mellom to mennesker (ikke noe kinky i det hele tatt), og hadde håpet på svar fra dere kvinner om hva dere tenker om dette. Og også noen gode tips til hvor og hvordan man finner disse kvinnene...

mvh en som lengter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dra til Eros.no

Dra til eros.no - chatten, din sex-gale mann.

Kan du ikke finne andre verdier i livet ditt enn nakne kvinnekropper og sex? Klarer du deg ikke alene?

:evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke finne andre verdier i livet ditt enn nakne kvinnekropper og sex? Klarer du deg ikke alene?

Det var da voldsomt da! :o Det går an å svare på en fin måte, selv om man ikke liker hans ønske om en eldre elskerinne?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med gamlehjemmet

Lurven da.... :tunge1:

.. vi er ikke på gamlehjemmet alle sammen ... selv om vi er over 35 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Hmm, er et forum for seksualitet det rette stedet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en dårlig dag?!? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gutt på 32 år som har et inderlig ønske om å finne meg elskerinne som er en del år eldre (35-50) enn meg selv. Jeg mener vel at det burde være mulig, tatt i betraktning at det finnes flere hundre tusen single her i landet, men problemet er hvordan man finner dem?

Jeg har bare et ønske om et godt og varmt seksuelt forhold mellom to mennesker (ikke noe kinky i det hele tatt), og hadde håpet på svar fra dere kvinner om hva dere tenker om dette. Og også noen gode tips til hvor og hvordan man finner disse kvinnene...

mvh en som lengter

Forskjellige date og sjekkesteder: Spraydate, sexoteket, nettvennen, blink, eros.no

om du ikke vil gå ut i verden og forsøke lykken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh en som lengter

Bare du ligger unna mora mi... :hoho: Hun er forresten fortsatt gift med pappa heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

På nett vil jeg helt klart anbefale Blink på Dagbladet. Ingen over, ingen ved siden, når det gjelder brukervennlighet. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Lurven da.... :tunge1:

.. vi er ikke på gamlehjemmet alle sammen ... selv om vi er over 35 ...

jeg trodde du var 19 jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

mvh en som lengter

Eldre på 35-50 År !?! :o

Høh !

Trodde du tenkte på aldersgruppen til mora mi jeg ! :hoho:

Ta turen innom spraydate...der finner du sikkert det du leter etter, lykke til :)

Sirisa ........eldgammel ( men legger ikke inn noen søknad på ditt ønske ) :kul::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre på 35-50 År !?! :o

Høh !

Trodde du tenkte på aldersgruppen til mora mi jeg ! :hoho:

Ta turen innom spraydate...der finner du sikkert det du leter etter, lykke til :)

Sirisa ........eldgammel ( men legger ikke inn noen søknad på ditt ønske ) :kul::hoho:

Sorry...jeg er ikke bare gammel, men tydeligvis en smule presenil...glemte å logge meg inn :roll:

Ha en fortsatt fin dag ! :)

Mvh

Sirisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...