AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Hvilken parkdress og regntøy anbefaler dere? Anonymous poster hash: 25fa2...957
ViljaH Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg vender alltid tilbake til reima. Det meste kan man kjøpe på salg hvis man følger litt med, da er det ikke dyrere enn annet.
captiva Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Veldig fornøyd med softshelldressen og regntøyet fra name it.😊 Endret 10. mai 2014 av HopsiDeisi 1
LilleBallerina Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har alltid foretrukket Reflex til min eldste. Samt litt Helly Hansen og Didriksson. Til min yngste er det Reima enn så lenge. Har kjøpt vinterdress fra Pompdelux.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Didriksons Theron vinterdress ble best i test denne vinteren, kjøpte den på salg på lekmer.com og veldig fornøyd med den. Vår/høstdress brukes i så få mnd så der har vi ikke giddet å kjøpe dyr dress. NameIt sin softshell er fantastisk bra og god og myk. I år forbedret til 8000mm vannsøyle. Regntøy har faktisk Kapp Ahl vunnet en del tester de siste årene.Anonymous poster hash: 59e44...c0f
Teriyaki Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Reima parkdress, uten tvil! Slitesterk, god passform og så og si vanntett. Er vel en vannsøyle på 10 000 om jeg ikke husker feil. Hva regntøy angår så er jeg ikke så nøye på det, så lenge det er mykt og det er selebukser. Har ett regnyøt i Navigere, kjøpt på opphørssalg for 100 kr, og ett Vii (vil?) regntøy, kjøpt på salg til 199 kr. Har også hatt et sett fra Name it som jeg også var fornøyd med. Ja også troll regndress da han var liten. Har vært fornøyd med alt sammen, men Vil-settet er litt stivere enn de andre. Så lenge det ikke er skikkelig plaskevær ute så bruker jeg parkdressen siden den er såpass tett.
Wilmus Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Har polarn o pyret-parkdress + softshelldress fra name it. Veldig fornøyd med begge. Regntøyet er fra Lindex tror jeg. Fungerer veldig bra:)
Quiet Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Enn så lenge hatt parkdresser fra Reima, og regntøy fra Didriksons. Vært fornøyd, og derfor kjøpt de samme merkene på ny flere ganger.
Ultiva Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Vinterdresser fra Isbjörn of Sweden. Kan aldri gå tilbake til noe annet etter å ha prøvd dem. Regntøy fra uansett merke, så lenge det er lett og mykt. Siste uforede parkdressen vi hadde var fra HellyHansen, helt topp. Endret 10. mai 2014 av Ultiva
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Vi har hatt litt av hvert og har vært fornøyd med det meste. Vinterdress: Reima og Vill Vårdress: Reima, Polarn O. Pyret, Helly Hansen og Reflex Regnklær: Vossatassar og Didrikson
Gjest Magdalene Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Parkdress (tenker da vårdress) har vi brukt alt fra reima, vill, reflex.. Syns ikke noen har utmerket seg, så nå kjøper vi bare det vi finner på salg. Har en barnashus outlet i nærheten, så har de mye billig der.
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Vi har hatt litt av hvert og har vært fornøyd med det meste. Vinterdress: Reima og Vill Vårdress: Reima, Polarn O. Pyret (med avtagbart for - genial til overgangsfasen, pluss at den er god som tynn dress også!) , Helly Hansen og Reflex. Pop er favoritten av disse. Regnklær: Vossatassar og Didrikson. Vossatassar er favoritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå