jento_2 Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Hei alle sammen Trenger litt råd/ meninger her Jeg er på Ikm dag 9.Jeg tester så negativt at det er til å bli skremt av, helt blendahvit test! Det er så sykt, for jeg tror kroppen innbiller seg en graviditet, til og med ømme brystvorter (noe jeg aldri har). Jeg lurer rett og slett på om jeg må finne meg i at det ikke gikk denne gangen heller, eller om jeg kan leve i håpet enda? Jeg skal ta provera i neste syklus (har bare mensen annenhver måned), og føler det er skummelt i tilfelle det skulle være en spire i magen. Håper noen der ute med erfaring kan dele litt med meg
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Mener du dpo 9? Altså dager etter eggløsning? Nei da er ikke alt håp ute, det er en grunn til at de sier man skal teste på dag 14. Selv fikk jeg ikke skikkelig positiv test før 16 dpo altså to dager etter ikm. Hvis du mener 9 dager siden du skulle hatt mens kan håpet være ute, eller så har du hatt eggløsning senere enn du trodde.Anonymous poster hash: 26754...d66
jento_2 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2014 Jeg mener dessverre ikm (ikke kommende mens). Det er helt utrolig hvor falske signaler kroppen sender. Har aldri opplevd maken til kiling/murringer i magen, småkvalme og ømme brystvorter. Jeg har ikke gått rundt og kjent etter symptomer heller.. Er nesten sikker på at EL var en plass mellom 14- 20 April. Jeg får bare finne meg i at denne gangen uteble mensen og ingen graviditet. Da satser jeg på provera i denne syklus. Grunnen til provera er at jeg min syklus er på 60-63 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå