Gå til innhold

Katt med snegler i pelsen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten får så mange snegler som fester seg i pelsen og som han drar med seg inn! Noen faller av og jeg finner de på gulvet, mens andre børster jeg ut av pelsen. Nå står altandøren oppe så katten går inn og ut mange ganger om dagen, er derfor litt vanskelig å sjekke han hver gang han kommer inn. Noen som har tips?

Anonymous poster hash: d2d2b...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss og gru, jeg har desverre ingen råd, men du har min største sympati, snegler er EKLE.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enkelt å gjøre noe med tror jeg...Regner med han ligger i gresset der sneglene er da.

Har han lang pels?Kanskje du kan klippe litt av under magen eller der de vanligvis fester seg?

Anonymous poster hash: 5ddaf...63b
AnonymBruker
Skrevet

Det er dødsekkelt! Katten ligger jo i sofaen og der vil jeg IKKE ha snegler!

Han har lang pels så å stusse den var et godt tips. Men det er ikke enkelt. Har prøvd å stusse han i rumpa før pga avføring som setter seg fast. Det var han ikke helt fornøyd med.

Anonymous poster hash: d2d2b...726

AnonymBruker
Skrevet

Har det samme problemet nå på våren/forsommeren. Tjukken her kommer inn med snegler på magen, helst småsnegler. Har funnet ut at det hjelper å klippe magepelsen ganske kort. Er ikke så lett å få det til alene, så jeg får samboeren min til å holde ham mens jeg klipper. Bruker klippemaskin avogtil, men da blir pelsen veldig kort.

Må forresten stusse rumpa jeg også, det er vanskeligere enn å klippe magen synes jeg. Har ikke funnet noen teknikk som funker særlig bra enda ;)

Anonymous poster hash: 1b411...923
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Vi kjøpte en klippemaskin på jula til dyr og den funket kjempe bra. Det går gjerne litt fortere å klippe med maskin enn for hånd, så katten lar deg kanskje gjøre det? Tror det er mest effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...