Gå til innhold

Kan jeg få følelser etterhvert? Eller bør jeg avslutte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, kjent han i et par måneder. Personligheten hans er super, han er av typen som bare er skikkelig snill. Vi har det gøy sammen men jeg er usikker på om jeg er forelska. Hvis jeg allerede nå er usikker, er det noe vits å fortsette? Kan følelsene komme etterhvert? Alle her vi bor vet at det er noe mellom oss, og jeg er redd jeg på et punkt kan bli "tvunget" inn i et forhold. Jeg liker han kjempegodt, gleder meg til å se han og han gjør meg veldig glad. Men er ikke så mye spenning, og tror kanskje det er derfor jeg ikke får følelser? Får ikke tid til å savne han fordi vi snakker så ofte, og jeg vet nøyaktig hvor jeg har han og at han er min hvis jeg vil..

Anonymous poster hash: 29f59...160

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette, om man kan få følelser etterhvert.

Anonymous poster hash: f9ed2...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan få følelser etterhvert. Har selv endt opp i samboerforhold med en mann som jeg ikke mente jeg ville få følelser for...

Anonymous poster hash: b5159...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, kjent han i et par måneder. Personligheten hans er super, han er av typen som bare er skikkelig snill. Vi har det gøy sammen men jeg er usikker på om jeg er forelska. Hvis jeg allerede nå er usikker, er det noe vits å fortsette? Kan følelsene komme etterhvert? Alle her vi bor vet at det er noe mellom oss, og jeg er redd jeg på et punkt kan bli "tvunget" inn i et forhold. Jeg liker han kjempegodt, gleder meg til å se han og han gjør meg veldig glad. Men er ikke så mye spenning, og tror kanskje det er derfor jeg ikke får følelser? Får ikke tid til å savne han fordi vi snakker så ofte, og jeg vet nøyaktig hvor jeg har han og at han er min hvis jeg vil..

Anonymous poster hash: 29f59...160

Det er vel individuelt, men jeg har i alle fall opplevd det :)

Anonymous poster hash: 7500a...48e

AnonymBruker
Skrevet

En indikasjon på om følelser kan komme til å oppstå tror jeg man vil kjenne relativt tidlig.

Synes det høres ut som om det kan komme til å skje her.

Anonymous poster hash: 97d04...4e8
AnonymBruker
Skrevet

HVORDAN I H****** KAN VI VITE HVA DU VIL FÅ AV FØLELSER I FREMTIDEN? kg............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ på sitt beste

Anonymous poster hash: 181cb...c81
Skrevet

Ta ting med ro i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...