klinkokos Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Har da datet en fyr et par mnd nå. Det går sakte fordi vi bor et stykke fra hverandre, men det er bare greit. Jeg liker han kjempegodt, og ser at han er veldig betatt av meg. Så langt er alt bare fint. Vi er begge i 40-åra. Han ba meg med hjem etter en kaffe i byn for et par dager siden. Han har sagt at han er i ferd med å pusse opp leiligheten, og hadde den dagen hatt besøk av en snekker for å se på løsninger. Han har også fortalt at han og hans datter på 12 (som han har annen hver helg) deler soverom. Jeg ble sjokkert over hvordan det så ut, og at han har bodd slik i 10 år. Ikke skittent men veldig modent for oppussing for LENGE siden. Og det at han kun har ett soverom med køyseng der til datteren. Etter at han viste meg leiligheten har jeg begynt å lure litt på fyren. Nå betyr jo selvsagt dette lite, det som betyr noe er ærlighet, kjærlighet, respekt etc etc. Jeg vil bare ha en snill og god mann, og ikke en dust som eksen var. Jeg forundrer meg over at han ikke har brydd seg med bosituasjonen (som han sier han har penger på bok til å fikse)..Men samtidig irriterer det meg at jeg i det hele tatt henger meg opp i det fordi han er SÅ skjønn ellers. For å si det sånn; det frister IKKE å henge hos han i det hølet av en leilighet slik den ser ut nå.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Hehe kjenner meg igjen i deg... Men du må bare finne ut om han er tvers gjennom lat- eller om han bare ikke har klart å ta tak eller ikke brydd seg før nå. Jeg tenker jo at enhver far ser at datteren bør ha eget rom når hun nærmer seg tenårene da. Og det det kanskje han også i og med at han har startet med snekker? Gi han en sjanse- men forstår følelsen din. Jeg dumpa en mann på samme alder fordi han leide leil med sine to barn. Hadde vært i fast jobb i alle år men ikke kommet seg inn på markedet..... Lukta muffins spør du meg.,,,Anonymous poster hash: 23f9c...845
klinkokos Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2014 Hehe kjenner meg igjen i deg... Men du må bare finne ut om han er tvers gjennom lat- eller om han bare ikke har klart å ta tak eller ikke brydd seg før nå. Jeg tenker jo at enhver far ser at datteren bør ha eget rom når hun nærmer seg tenårene da. Og det det kanskje han også i og med at han har startet med snekker? Gi han en sjanse- men forstår følelsen din. Jeg dumpa en mann på samme alder fordi han leide leil med sine to barn. Hadde vært i fast jobb i alle år men ikke kommet seg inn på markedet..... Lukta muffins spør du meg.,,,Anonymous poster hash: 23f9c...845 Han har ikke plass til et ekstra rom til datteren. Snekkeren skal skifte vegger etc. Han trenger selvsagt en ny leilighet med to soverom, men det virket ikke akkurat som om det stod på tapetet. At han er bedagelig anlagt er nok riktig, men det er greit så lenge han bidrar eller til husarbeid og har en viss ordenssans. Som sagt; jeg liker han ellers veldig godt og vi har mange felles ting vi liker å gjøre (det savnet jeg fælt i mitt forhold). Men som du sier...det lukter litt muffins og tiltaksløshet..
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Mange som har barn som bor på toroms, i alle fall når barna ikke bor der fast. At han ikke har pusset opp sier oss ingenting, for hva mener du er en standard du kan godta? Legg gjerne ved en link fra finn.no f.eks. Anonymous poster hash: e57a8...4d3
klinkokos Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2014 Mange som har barn som bor på toroms, i alle fall når barna ikke bor der fast. At han ikke har pusset opp sier oss ingenting, for hva mener du er en standard du kan godta? Legg gjerne ved en link fra finn.no f.eks. Anonymous poster hash: e57a8...4d3 Han har tapet med pyntebård fra tidlig 90-tall, garderobeskap fra tidlig 80-tall, kjøkken fra tidlig 80-tall, sprukken vask på badet, slitne møbler, gardiner fra tidlig 90-tall etc etc.
Colargol Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 For å si det sånn; det frister IKKE å henge hos han i det hølet av en leilighet slik den ser ut nå. Men det slipper du jo også? Han skal jo pusse opp! Bare å ligge unna leiligheten den neste måneden det, så får du drømmemannen når det dukker opp nye fliser. Men til da så håper jeg han har oppdaget hvor overfladisk du er og heller finner seg noen som kan verdsette ham for den han er som person.
Ferny Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Han har tapet med pyntebård fra tidlig 90-tall, garderobeskap fra tidlig 80-tall, kjøkken fra tidlig 80-tall, sprukken vask på badet, slitne møbler, gardiner fra tidlig 90-tall etc etc. Drit i det der. Blir dere samboere, så flytter han til deg - eller dere kjøper noe fint sammen. Det er virkelig ikke alle som bryr seg så mye om hvordan de bor. Hvis han er bra ellers.... er det så nøye da? Jeg hadde neppe brydd meg om jeg var forelsket. Jeg hadde bare sagt at han fikk besøke meg om jeg ikke likte meg hos han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå