Gå til innhold

Utevielse- hvordan musikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som skal ha vielse ute- hva slags musikk skal dere ha ute ved oppgang og utgang? Vi har solist innslag.. Mulig vi også går sammen opp, eller jeg alene , stå der allerede når gjestene setter seg? Forslag til musikk og gjennomførelse? Jeg er ingen kreativ person men vil likevel ha det helt spesielle , en vanskelig kombinasjon! Vi tilhører unitard kirken som omfavner alle livssyn og vi er opptatt av det ikke skal være religiøse innslag av noen art😊noen kreative sjeler som kan hjelpe oss med gjennomførelsen? Vielsen foregår i en stor hage...

Anonymous poster hash: ca666...0be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan musikk? Koble til cd-spiller eller spotify på pc, og koble til høyttalere eller få noen til å spille...

Angående hva slags eller hvilken musikk kan dere jo se hva dere selv liker. Vi brukte f.eks den første låten fra Ringenes Herre - Concerning Hobbits i vår vielse, og familiemedlemmer som spilte låten selv.

Det MÅ ikke være typiske låter, finn noe dere synes er fint, om det er filmmusikk eller ei. Brukte mye youtube da vi hørte på låter :)

Anonymous poster hash: 72dc7...4eb
Skrevet (endret)

Trompet er kjempe fint til både inngang, utgang og under vielsen til salmene.

Jeg jobber proffesjonelt som trompetist og tar 2500, per bryllupp:) Det er da også i min jobb å hjelpe deg til å komme fram til den type musikk du vil ha. Spør organisten om dette, de skal være behjelpelige med å finne ut av dette sammen med deg:)

Endret av Auroranora
AnonymBruker
Skrevet

Trompet er kjempe fint til både inngang, utgang og under vielsen til salmene.

Jeg jobber proffesjonelt som trompetist og tar 2500, per bryllupp:) Det er da også i min jobb å hjelpe deg til å komme fram til den type musikk du vil ha. Spør organisten om dette, de skal være behjelpelige med å finne ut av dette sammen med deg:)

...så "proffesjonell" som det går an å bli når man tyr til å reklamere for seg selv i et forum hvor sånt ikke er lov, vel å merke. Kjempetillitsvekkende du.

Anonymous poster hash: fd34f...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...