Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig hooket litt opp ( altså hatt sex) men en som jeg kjenner ifra USA. Jeg bor der til vanlig, men er hjemme i 3 mnd, var å besøkte noen venniner i en uke nå, men tilbringe for det meste tid med han hver dag. Jeg liker han utrolig godt, og var ikke før denne uken det skjedde noe mellom oss, da jeg hadde type i 2 år før det. Nå har han klikket helt fordi jeg har fortalt om oss til mine venniner ! Også har det på en eller annen måte blitt en big deal og ifølge han noe som nå " alle " i han klikk vet om. Jeg aner ikke hvordan alle har fått vite det. Men han er kjempe sur på meg fordi jeg i det hele tatt har fortalt det. Har han rett til å være så sur ? Han jobber i utelivsbransjen og som kokk, og han sier det går ut over jobben hans at han hooker up med jentene han tar med ut. Jeg er kjempe lei meg, men han nekter å snakke med meg. Han sier han hadde følelser for meg helt til dette skjedde, nå vet han ikke lengre om han i det hele tatt vil ha noe med meg å gjøre. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har sagt unnskyld flere ganger, prøvd å kontakte han men får bare blanke svar tilbake. Vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå at jeg ikke mente for at alle skulle få vite det og at det ikke er min feil at folk snakker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Går ut over jobben hans???

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo tenkes at han ikke liker at folk skal like hvem han ligger med.

Anonymous poster hash: 6cb13...b6c
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Om dere ikke har definert dere som kjærester enda, så kan jeg forstå ham. Dessuten er sexlivet ens privat for mange av oss. Om det går utover jobben hans at han går ut med damer han møter for første gang på jobben, så må jo han slutte med å date damer han møter der. Akkurat det er ikke din feil. I fremtiden ville jeg ikke fortalt om sexlivet til venninnene dine om jeg var deg.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en som har flere affører gående, og som må holde hver av dem hemmelig for ikke å røpe seg. Hadde han vært glad i deg, hadde han da ikke tatt på vei, fordi du fortalte dine venninner om han. Han har nok ikke rent mel i posen.

Anonymous poster hash: d8ad7...baf

• Liker 19
Gjest Gjest
Skrevet

Er nok ikke bare deg han ber med ut.

• Liker 7
Skrevet

For en dust. Vil vel holde deg hemmelig, hvis det ikke er noe du gidder så driter du i å ta kontakt med ham igjen.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo litt hvor seriøst det er/var når du fortalte det. Folk er jo litt forskjellig, og det er vel ikke alle som setter pris på at folk vet om hvem de holder på med. Hvertfall hvis dere ikke var klart definert som par. Det er jo ikke noe sjokk at folk plaprer, så det var en litt teit unskyldning fra din side.

Likevel vil jeg vel tro at det er relativt normalt at man forteller venner om folk man holder på med? Det er jo prima gossip, noe som ikke burde komme som noe sjokk for ham.

Personlig ville jeg kun blitt sur for dette hvis jeg hadde flere damer på gang, og det ødela mine sjanser for å ligge rundt mens du var på ferie. Dere er jo ikke eksklusive så han har jo sin fulle rett til det.

• Liker 2
Gjest Jørild
Skrevet

Høres ut som en som har flere affører gående, og som må holde hver av dem hemmelig for ikke å røpe seg. Hadde han vært glad i deg, hadde han da ikke tatt på vei, fordi du fortalte dine venninner om han. Han har nok ikke rent mel i posen.

Det var min første tanke og. Jeg hadde ikke krøpet noe mer for han.

• Liker 3
Skrevet

Vi var jo aldri sammen, det har han sagt selv også. I USA er det vanlig å date flere på engang, intill vi blir enige om å være eklusive. Jeg spurte han om det var pga han ikke ville at noen andre damer skulle få vite om det, da ble han bare enda mer sur og sa jeg ikke skjønte hvorfor han ikke ville folk skulle vite det. svaret hans var : i dont like when people know my personal stuff, and with who, what, where I do it. It's my life and non others business. So you screwed up and I'm pissed at u for telling. Jeg skjønner jo hvorfor det var dumt av meg å si det og at nå alle vet det. Vet ikke hvordan jeg skal få han til å forstå det.

Skrevet

Har jeg forstått dette rett ? Du er hjemme i Norge og forteller noen av dine venninner her at du har hatt litt på gang med denne mannen ?

Kjenner dine venninner ham ? Har de snakket med ham ??
Hvordan har "alle" funnet ut om dere ?

Jeg tror du er blitt lurt , han bruker dette som en unnskylding til å ikke date deg noe mer . Han har vel fått det han ville, sex.
Du vet vel at mange menn/gutter gjør og sier mye rart for å få seg noe. Vi kvinner må slutte å være så naive ang dette. Det er bare oss selv det går utover.

Ikke unnskyld deg mer til ham ang dette , bare overse ham . Det er ikke feil av deg å fortelle dine venninner om hva som skjer i ditt liv .
Han har ingen grunn til å reagere så sterkt om han er en normal grei mann som oppriktig liker deg .

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke han der har helt rent mel i posen...

• Liker 3
Skrevet

Det jeg ikke forstår, er at han helt siden dette skjedde og jeg kom hjem sagt at han savnet meg, og at han gledet seg til jeg skulle komme tilbake. Vist han bare er ute etter sex, så hadde han vell ikke sendt sånne meldinger ? Han kunne liksågodt gitt blaffen i meg, siden jeg ikke er der. Jeg fortalte det til mine venner som bor i USA også har det på en eller annen måte kommet til hans vennegjeng også. Også har de kommet og spurt han om det.

Skrevet

Han sa også at han kunne tenkt seg å flytte inn med meg, om jeg skaffer meg leilighet alene når jeg kommer tilbake! Skulle nå ikke tro at dette er en gutt som holder på med noen andre, om han vil bo ilag med meg. Forstår egentlig ikke så veldig mye av dette, men ja kansje jeg bare burde kutte han ut :/

Gjest Gjest
Skrevet

Han sa også at han kunne tenkt seg å flytte inn med meg, om jeg skaffer meg leilighet alene når jeg kommer tilbake! Skulle nå ikke tro at dette er en gutt som holder på med noen andre, om han vil bo ilag med meg. Forstår egentlig ikke så veldig mye av dette, men ja kansje jeg bare burde kutte han ut :/

Vel, det vil jo bli beleilig for ham å bare flytte rett inn til deg når han kommer tilbake i stedet for å stresse med å skaffe eget sted å bo.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kuttet han ut, høres ut som om han ikke helt vet hva han holder på med.

Dessuten humper han nok rundt med andre og...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe kanskje her, du burde kutte ham ut.

Om det ikke ligger noe annet til grunn, fordi dette er en kraftig overreaksjon som kunne vært håndtert på en voksen måte uten masse drama.

Anonymous poster hash: 4769f...aa5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnslig av han!

Anonymous poster hash: 668d6...7ce

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dette.

Ville droppet denne karen, for å si det sånn!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er det bare meg som faktisk heller ikke hadde satt så fryktelig stor pris på at mine venner plutselig kom og spurte masse spørsmål om noe jeg trodde var utenfor dere kjennskap?

Jeg tror det er der hunden ligger begravet, TS.

Du har gitt andre mennesker informasjon om noe som gjelder ham, - og det har du gjort uten å informere ham.

Så han må jo ha følt seg som den idioten når mennesker han ikke visste at vet plutselig kommer og spør ham om ting som er mellom dere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...