AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg googler av og til meg selv (kanskje jeg er litt småparanoid), men jeg syns det er greit å ha oversikt over hva slags informasjon andre kan finne om meg på nettet. Til min overraskelse kom noen av Instagram-bildene mine opp! Det er ikke fullstendig krise, for det er bare noen "selfies", men jeg syns allikevel det er ubehagelig fordi jeg har krysset av på at mine innlegg på Instagram er private. Jeg har også dobbeltsjekket at profilen min er privat og ikke offentlig, så jeg syns det er veldig rart. Skulle helst sett at disse bildene ikke kom opp når man googlet meg; det handler litt om privatliv for min del. Jeg sjekket også på instagram at jeg ikke er linket til noen tredjeparts-applikasjoner og det er jeg heller ikke. Noen tanker om hvorfor dette har skjedd? Og hva jeg eventuelt kan gjøre for å fjerne bildene som dukker opp? Har slettet alle bildene mine fra Instagram nå, og fjernet navnet mitt der (kun brukernavn, men det er ikke mitt fulle navn). Litt småparanoid, ja Anonymous poster hash: f2ed1...6c2
Guybrush Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Sikker på at du ikke var logget inn og dermed fikk opp bildene av den grunn. Hvis navnet ditt sto i tag eller i kontonavn vil det uansett komme opp i Google. Men andre vil ikke nødvendigvis kunne få sett bildene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå