Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis som er sammen med en dame som ikke fortjener han i det hele tatt. Hun er helt grei og avslappet som edru men så fort hun drikker seg full på fest legger hun seg etter alle andre gutter uansett om de er opptatt eller ikke.

Jeg oppdaget dette med henne veldig tidlig i forholdet deres da jeg møtte de begge to i et bryllup jeg var på i fjor sommer. Da flørtet hun åpenlyst med andre gutter som var der og prøvde seg til og med på brudgommen. Hun tok hele plassen på en måte. Jeg reagerte den gangen også på det men lot det gå siden det var et nytt forhold og kanskje en del usikkerhet ute og gikk.

Men så var jeg og kjæresten på fest forrige helg og møtte konpisen min og dama hans igjen. Hun ble veldig full og sa til en mannlig bekjent av meg at hadde hun vært singel skulle hun sugd han. I tillegg slikket hun ansiktet på denne gutten. Hun la seg også etter alle gutter som var på denne festen omtrent. Vi tok det opp med kompisen vår og han sa bare... hun er bare sånn når hun drikker. Til og med broren hans reagerte på hvordan dama hans oppførte seg. I det neste øyeblikket virket kompisen min sur på dama si men så fort hum sa du vet det er deg jeg elsker så smeltet han om igjen. Hun har vist en vane for å si unnskyld dagen derpå alltid og han bare godtar det.

Det er virkelig ingen i vennegjengen som liker dama hans etter vi har sett hvordan hun oppfører seg. Jeg har selv kjæreste og hadde blitt forbanna om typen min oppførte seg slik som det der.

Egentlig er ikke dette mitt problem. Jeg kunne bare ønske han åpnet øya på en måte og så at han fortjener bedre

Anonymous poster hash: fd9db...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...