Gå til innhold

tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et godt forslag på hvordan "duse" ned tatovering. (så den ikke er så synlig) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...:klø:....uhm...klær, plaster, krem, airbrushing?.....eh!...hvor har du den forresten?

Skrevet

jeg har den bak på ryggen nærmere nakken....... (liten)Verken hår eller kjolen vil dekke den.

Skrevet

Da ville jeg prøvd airbrushing....

Gjest gjest1
Skrevet
Da ville jeg prøvd airbrushing....

Har sett en brud som hadde gjort dette..det så ikke helt bra ut, for å si det mildt.. Det skal mye sminke til å dekke en tatovering, og det blir seende veldig unaturlig ut. Mitt råd: ikke gjør noe med tatoveringen.

Skrevet

jeg skal ikke gjøre noen ting med min, den er jo en del av meg!

Den har blitt litt blass de siste årene så jeg vurderte å få en "touch-up", men så ble jeg gravid og da er det vel ikke så lurt å bli tattovert?

Skrevet

Vankelig å vite hva man skal gjøre. Jeg fikk heldigvis min plassert slik at det er mulig å gjemme den bak klærne om jeg ikke vil at den skal synes.

Skrevet

Jeg har samme problem, har en piggtråd rundt armen. Har endelig funnet den perfekte sminken som dekker ALT!!! og det var på en hudsalong, produktet heter CINEMA SECRET!!!!!!!!!!!!!! anbefaler på det varmeste!!!!!! vannfast :sjarmor:

Skrevet

jeg har hele tiden tenkt at den vil synes og at det er helt greit. Siden den er en del av meg. Men jeg tenkte at 'hvis som atte' det fantes noe :-) som fikk den til å synes litt mindre.....hadde ikke det gjort noe :)

Skrevet
Jeg har samme problem' date=' har en piggtråd rundt armen. Har endelig funnet den perfekte sminken som dekker ALT!!! og det var på en hudsalong, produktet heter CINEMA SECRET!!!!!!!!!!!!!! anbefaler på det varmeste!!!!!! vannfast :sjarmor:[/quote']

Hva er det?

Syns det ikke at du har på dette cinema secret?

Skrevet

Jeg har en på overarmen...Det er et ansikt som ikke er så dominerende så jeg lar det bare være...Men, den dekkes under sjalet i kirken da..

Skrevet

Hvorfor skjule tatoveringen? Jeg har to tatoveringer, en på høyre skulder og en på venstre overarm. Ingen er veldig store, men begge vil synes. Synes ikke det gjøre noe, som det ble sagt tidligere så er de en del av oss....

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg har også tatovering, en over venstre bryst. Og har ikke lyst til å vise den på bryllupsdagen. Den er en del av meg, men jeg vil ikke gjøre gamle bestemødre opprørt den dagen. Nå er jeg heldig i og med at min kjole vil tilpasses slik at tatoveringen ikke synes. Men på forhånd hadde jeg kjøpt noe som heter Derma blend, som brukes til å dekke tatoveringer, arr og stygge skjolder og merker i huden. En bekjent av meg kjøpte den i USA og jeg betalte ca 400 for kremen og dekkpudderet.

Denne skal være vannfast og sitte i 16 timer. Den kan brukes under svømming og slikt og jeg regner med at den som er nevnt tidligere i denne tråden, Cinema secret, vil være noe av det samme.

Skrevet

Cinema Secret var kanondyrt, men det var deffently verdt det. For 2 farger og en vannfast spray jeg må bruke betalte jeg 700kr. Så det er jo opp til deg hvor mye du vil dekke den eller ei. Personlig er dette et "sår i sjelen/ fortiden", så jeg ønsker ikke at hele verden skal spør meg om alt mulig....tenkter også litt på bestemødre som kan få hjerteattakk, hehe....men dette var veldig viktig for meg. En individuell sak. :roll: Men jeg er dødsglad for at den kan sjules. Har prøvde laser-behandlinger, og den går ikke bort :veldigsur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...