Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Hvorfor liker bare jenter bad boys, det har jeg alltid lurt på. Og hvordan kan jeg bli en slik en???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du vise meg nøyaktig hva en bad boy er? For jeg vet ikke. Alt jeg vet er at noen menn har elendige holdninger og null respekt over for seg selv og kvinner.

Jeg foretrekker menn som tør å være seg selv, og som har høye moralske verdier. Ikke fordi de er religiøse, men fordi de har en respekt for naturen og individene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er diskutert mange ganger.

Jenter liker menn som er : maskuline, selvsikre, individualistiske, drevne, utadvendte, har viktige posisjoner, ryggrad, kan ta beslutninger, har valgmuligheter.

Ideellt sett har en mann alle disse tingene men samtidig god moral og behandler kvinner bra. Men det er ikke bare-bare å finne en slik fyr. Resultatet er at kvinner heller velger en mann med nevnte egenskaper som ikke er snill fremfor en fyr uten noen av egenskapene som behandler kvinner bra.

Hvilket betyr - "bad boys" er tiltrekkende til tross for at de behandler folk dårlig, ikke på grunn av det.

Ekvivalenten er menn som er så opphengt i en kvinnes utseende at de velger kvinner som ikke er konemateriale (lojale, omtenksomme) fordi de er seksuelt tiltrukket av dem. Går begge veier.

Anonymous poster hash: 1be2b...c48
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jenter liker ikke bad boys, men de liker kvalitetene en bad boy ofte har. En som gjør som han vil, en som kan gå etter og få alle jenter, men velger henne i stedet.
Totalt motsatt fra en "nice guy" som oppfører seg som om hver eneste jente han kommer i kontakt med er en potensiell partner. Jenta føler seg ikke særlig spesiell når hun er den som sa ja etter en rekke jenter har sagt nei. I tillegg er en "nice guy" ofte en komplett dørmatte.
I tilfelle med bad boyen så er det han som har sagt nei til alle jenter, bortsett fra jenta han holder på med. Jenter liker å være spesiell.

"Bad boys" drar ikke flere damer enn vanlige oppegående menn som er selvsikre, er kjekke og behandler kvinner bra.

Anonymous poster hash: 3a6fa...760
  • Liker 5
Skrevet

Jenter liker ikke bad boys, men de liker kvalitetene en bad boy ofte har. En som gjør som han vil, en som kan gå etter og få alle jenter, men velger henne i stedet.

Totalt motsatt fra en "nice guy" som oppfører seg som om hver eneste jente han kommer i kontakt med er en potensiell partner. Jenta føler seg ikke særlig spesiell når hun er den som sa ja etter en rekke jenter har sagt nei. I tillegg er en "nice guy" ofte en komplett dørmatte.

I tilfelle med bad boyen så er det han som har sagt nei til alle jenter, bortsett fra jenta han holder på med. Jenter liker å være spesiell.

"Bad boys" drar ikke flere damer enn vanlige oppegående menn som er selvsikre, er kjekke og behandler kvinner bra.

Anonymous poster hash: 3a6fa...760

Det er som jeg sier, kvinner liker menn andre kvinner også liker. Er en mann avvist av andre kvinner, så avviser henne også ham. Sånn er damer.

• Liker 3
Skrevet

Dette er diskutert mange ganger.

Jenter liker menn som er : maskuline, selvsikre, lærer seg å være trygg på seg selv, individualistiske, drevne, utadvendte, har viktige posisjoner, har ryggrad, kan ta beslutninger, kan samarbeide, kan være ærlige og åpne,har valgmuligheter.

Jeg måtte korrigere deg litt. Slik jeg som kvinne ser det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jenter liker ikke bad boys. Jenter liker kjekke gutter. Kjekke gutter kan komme unna med å gjøre mange ting. Derfor gjør de ofte litt slemme ting og blir sett på som bad boys. Derfor tror folk feilaktig at jenter liker bad boys.

Hvis det var sant at jenter spesifikt tente på denne bad boy oppførselen så kunne bare hvem som helst gutter ta på badboy attituden og dra damer som bare det.

Dette funker ikke, hvis gutten ikke er kjekk i utgangspunktet. Stygge badboys blir bare sett på som retards.

La oss avlive badboy myten en gang for alle.

Anonymous poster hash: bb470...784
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er som jeg sier, kvinner liker menn andre kvinner også liker. Er en mann avvist av andre kvinner, så avviser henne også ham. Sånn er damer.

Du velger å tro at kvinner liker en mann andre liker bare fordi andre kvinner liker ham. Mens mange liker de samme mennene fordi disse mennene er attraktive. Duh.

Jeg kjenner flere menn mange andre jenter liker uten at jeg liker dem av den grunn.

Ettersom mange menn liker Scarlett Johansson, skal vi si at menn bare er sauer som liker noen fordi andre liker dem? Nei, for det er idioti. De liker henne fordi hun er attraktiv.

• Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Hvorfor en del menn alltid vrir det til at det er kvinnene det er noe galt med har jeg aldri skjønt. Når kvinner er motbydelige er det kvinnene det er noe galt med. Når menn er motbydelige er det igjen kvinnene det er noe galt med, som er med disse mennene.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor en del menn alltid vrir det til at det er kvinnene det er noe galt med har jeg aldri skjønt. Når kvinner er motbydelige er det kvinnene det er noe galt med. Når menn er motbydelige er det igjen kvinnene det er noe galt med, som er med disse mennene.

Greia er at menn liker snille damer, men dere liker jo slemme menn! Hvorfor vil dere ha en mann som er spennende, kan dere ikke heller se på game of thrones hvis det er spenning som er viktig for deg?

Gjest heihade
Skrevet

Greia er at menn liker snille damer, men dere liker jo slemme menn! Hvorfor vil dere ha en mann som er spennende, kan dere ikke heller se på game of thrones hvis det er spenning som er viktig for deg?

Du snakker så generelt nå at det er umulig å diskutere det på den måten.

Det er ikke noen universal fasit på hva alle menn og kvinner liker. Det er like mange menn sammen med "bitcher" som det er kvinner sammen med "bad boys". Vi bare maser ikke om det på samme måten.

• Liker 2
Skrevet

Du snakker så generelt nå at det er umulig å diskutere det på den måten.

Det er ikke noen universal fasit på hva alle menn og kvinner liker. Det er like mange menn sammen med "bitcher" som det er kvinner sammen med "bad boys". Vi bare maser ikke om det på samme måten.

En mann er sammen med en bitch fordi han er uheldig! Han har blitt forelsket i feil jente og nå er han skadet og ødelagt for bestandig. Kvinner oppsøker dårlige menn, dereav ligger forskjellen. Mange flere kvinner er selvskadere, - og gjett hvem det går mest utover tror du?

En smart mann holder seg unna kvinner og kvinners dramatikk. Det er ikke verdt det. Ensomhet er å foretrekke fremfor borgerkrig.

Gjest heihade
Skrevet (endret)

En mann er sammen med en bitch fordi han er uheldig! Han har blitt forelsket i feil jente og nå er han skadet og ødelagt for bestandig. Kvinner oppsøker dårlige menn, dereav ligger forskjellen. Mange flere kvinner er selvskadere, - og gjett hvem det går mest utover tror du?

En smart mann holder seg unna kvinner og kvinners dramatikk. Det er ikke verdt det. Ensomhet er å foretrekke fremfor borgerkrig.

Leser du hva du selv skriver? Eller for den del, hva andre kvinner her inne skriver? Jeg tror de er bedre egnet til å uttale seg om hvorfor kvinner gjør det de gjør, enn hva du er.

Kvinner oppsøker ikke dårlige menn fordi de er dårlige menn. De aller fleste søker andre egenskaper, der "dårlig" har kommet med på kjøpet. De er uheldige. Eller naive. Akkurat som du skriver at menn er.

Hva er det de fleste menn har gått etter som har ført til at de har endt opp med en bitch? De ville sikkert ha ei selvstendig jente med bein i nesa og god selvtillit. Alt dette er gode kvaliteter. Av og til kommer bitch med på kjøpet.

De fleste kvinner vil ha det samme. Gode kvaliteter, der "bad boy" av og til kommer med på kjøpet.

Du har så alt for sterke, negative meninger om kvinner, Waco. Det er kvinnenes feil at menn er i forhold med dårlige kvinner og det er kvinnenes feil at de er i forhold med dårlige menn. Skal dere ikke ha skyld for noe? Er alt vår feil? Det er vel en veldig enkel måte å prøve å karre seg gjennom livets nedturer på. Aldri ta ansvar for noe.

Endret av heihade
  • Liker 4
Skrevet

Du velger å tro at kvinner liker en mann andre liker bare fordi andre kvinner liker ham. Mens mange liker de samme mennene fordi disse mennene er attraktive. Duh.

Jeg kjenner flere menn mange andre jenter liker uten at jeg liker dem av den grunn.

Ettersom mange menn liker Scarlett Johansson, skal vi si at menn bare er sauer som liker noen fordi andre liker dem? Nei, for det er idioti. De liker henne fordi hun er attraktiv.

Faktisk er det bittelitt slik at dersom en kvinne går god for en mann som aldri før har fått noe napp, så blir han mer attraktiv for flere kvinner. Det samme omvendt.

Gjest Idollet
Skrevet

Enig med deg waco. Vi karane er feilfrie mens kvinnene bare styrer på med destruktiv tiltrekning og slik. De smarte holder seg unda og heller gjør på noe rimelig. Slik som cities xl ol.

Gjest heihade
Skrevet

Enig med deg waco. Vi karane er feilfrie mens kvinnene bare styrer på med destruktiv tiltrekning og slik. De smarte holder seg unda og heller gjør på noe rimelig. Slik som cities xl ol.

Og med det mistet du all troverdighet. Haha.

• Liker 1
Skrevet

Nei, han er ikke uheldig. Han trodde han valgte en han kunne kue, men så viste det seg at hun var sterkere enn han.

• Liker 1
Skrevet

Leser du hva du selv skriver? Eller for den del, hva andre kvinner her inne skriver? Jeg tror de er bedre egnet til å uttale seg om hvorfor kvinner gjør det de gjør, enn hva du er.

Kvinner oppsøker ikke dårlige menn fordi de er dårlige menn. De aller fleste søker andre egenskaper, der "dårlig" har kommet med på kjøpet. De er uheldige. Eller naive. Akkurat som du skriver at menn er.

Hva er det de fleste menn har gått etter som har ført til at de har endt opp med en bitch? De ville sikkert ha ei selvstendig jente med bein i nesa og god selvtillit. Alt dette er gode kvaliteter. Av og til kommer bitch med på kjøpet.

De fleste kvinner vil ha det samme. Gode kvaliteter, der "bad boy" av og til kommer med på kjøpet.

Du har så alt for sterke, negative meninger om kvinner, Waco. Det er kvinnenes feil at menn er i forhold med dårlige kvinner og det er kvinnenes feil at de er i forhold med dårlige menn. Skal dere ikke ha skyld for noe? Er alt vår feil? Det er vel en veldig enkel måte å prøve å karre seg gjennom livets nedturer på. Aldri ta ansvar for noe.

Aldri ta ansvar for noe? Er du helt surrete eller? Jeg bare forteller deg at jeg synes det er bemerkelsesverdig at kvinner tenner så voldsomt på "bad boys" fordi dere er så spenningssøkende av natur. Og da sier det seg selv at en rolig mann som meg som liker best forutsigbarheter ikke helt passer inn med nåtidens kvinne "idealisering av mannetypen som en bad boys?

Forresten er det flere kvinner her som åpent og redelig forteller om hvorfor de mener at bad boys er mer attraktive, og deriblant fordi at bad boys får flere damer. Det er et tegn av seg selv. Menn flest avskyr kvinner som holder på ,med andre menn. Det er også en viktig forskjell mellom kjønnene verdt å ta meg seg i debatten.

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Det er en selvoppfyllende mekanisme tror jeg. Først like ei kvinne en mann, så ser andre jenter det og blir interessert i han. Han får så selvtillit. Etter hvert som den selvoppfyllende mekanismen snurrer blir han lei og blir bad boy. Men da er han enda mer attraktiv. Slik går det. Til alle legger seg på rygg med hælene bak hodet hver gang de møtest tomannshånd.

Endret av Idollet
Skrevet

Det er en selvoppfyllende mekanisme tror jeg. Først like ei kvinne en mann, så ser andre jenter det og blir interessert i han. Han får så selvtillit. Etter hvert som den selvoppfyllende mekanismen snurrer blir han lei og blir bad boy. Men da er han enda mer attraktiv. Slik går det. Til alle legger seg på rygg med hælene bak hodet hver gang de møtest tomannshånd.

Ja det er sånn det er.

Det som er litt rart er at her har vi anonyme kvinneguiden som gjør at alle dere jenter her ikke behøver å bekymre dere om identitet eller at dere forteller hvem dere er. Allikevel så klarer dere å være uærlige og la oss gutter se bedre enn dere selv hvordan dere oppfører dere?

Hvorfor kan dere ikke heller innrømme hvorfor dere liker å puler på bad boys andre kvinner liker i stedet for å gå til han trofaste mannen borte i hjørnet som ikke liker å konukurre fitte hele dagen lang?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...