Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og der står jo selvfølgelig ikke hans versjon, men likevel så skjønner jeg nå hvor turbulent det faktisk var. Jeg ante ikke at mennesker kunne bli så voldsomme mot hverandre. De krangla hver dag og sloss. De var sammen 2 ganger iløpet av 7 år begge i 1 års periode.

Den mannen jeg har kjent i snart 2 år er følsom, kjærlig, pålitelig og rolig.

Han har fortalt om en røff fortid og at han kjenner han er veldig prega.

Jeg kunne bare ikke se for meg hvor omfattende det faktisk var.

Kan mennesker virkelig endre seg så drastisk? Eller vil dette komme i andre former? Kjente jeg ble kvalm, redd og usikker nå.

Anonymous poster hash: 2df71...ce8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 021ca...687
AnonymBruker
Skrevet

Link?

Jeg vil ikke henge ut noen. Detaljer og sladder er ikke relevant.

Ts

• Liker 3
Skrevet

Noen personer passer bare ikke sammen. Kanskje de to var to som klarte å dra ut det verste av hverandre. Mens dere to klarer det motsatte:)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Noen personer passer bare ikke sammen. Kanskje de to var to som klarte å dra ut det verste av hverandre. Mens dere to klarer det motsatte:)

Kjenner likevel jeg blir skeptisk. Og lurer på da om dette ligger latent og kan dukke opp sånn plutselig.

Ts

Gjest Chloe87
Skrevet

La hun ut om alt dette på en åpen blogg?

AnonymBruker
Skrevet

La hun ut om alt dette på en åpen blogg?

Ja... Ikke navn og bilde, men for dem som kjenner historien snapper det raskt opp.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han var slik snill og god mot henne i begynnelsen, og så etterhvert ble mer og mer drittsekk? Jeg vet om et par, og hun var helt på knærne etter han. så giftet de seg, og han begynte å forandre oppførsel og kritiserte henne i alt og svek og bedro henne. Tilslutt gjorde hun det slutt.

Jeg tror jeg hadde vært skeptisk til han hadde jeg vært deg. Han viser deg kanskje fine sider nå, men senere når dere blir uenige og han tror han har deg.. Kanskje han da begynner å behandle deg på samme vis?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor detaljert forteller hun om dette?

Gjest Timber
Skrevet

Husk at en sak har alltid tre sider. Hans side, hennes side og sannheten som sikkert er en mellomting eller en herlig mix. Noen mennesker får også det verste fra i hverandre.

Gjest ashanti
Skrevet

Hvis det er snakk om at han har slått/mishandlet henne så hadde jeg blitt veldig skeptisk. Men ifølge hans versjon så er det ikke slik det har foregått? Hva menes med at "de sloss hver dag" som du skriver?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke henge ut noen. Detaljer og sladder er ikke relevant.

Ts

Du skriver denne tråden, og jeg antar du vil ha andres vurderinger av situasjonen til disse to. Da må du nesten fortelle litt mer. Ellers kan vi ikke gi noe særlig til svar.

Gjest ashanti
Skrevet

Du skriver denne tråden, og jeg antar du vil ha andres vurderinger av situasjonen til disse to. Da må du nesten fortelle litt mer. Ellers kan vi ikke gi noe særlig til svar.

Jeg tenker at TS kan forklare mer detaljert uten å måtte avsløre hvem det er snakk om her. Det er vel ikke lov heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen drev hverandre til vanvidd, men ingen av oss er sånn mot noen andre så det ville jeg ikke tenkt noe særlig på. Men nå kjenner jeg ikke til denne historien da..

Anonymous poster hash: 29eb2...e92

• Liker 2
Skrevet

Erfaringsmessig er det de som har størst behov for å i formere hele verden om det som har den mest subjektive og uriktige fremstillingen. Dette er da gjerne også den personen som ikke klarer å legge det fra seg, skal ha en form for hevn og tar da ibruk den gamle gapestokken.

Hadde han gjort det samme, klagd kontinuerlig, sutret hele tiden om hvor fæl eksen var etc hadde jeg villet vært bekymret

• Liker 4
Skrevet

Erfaringsmessig er det de som har størst behov for å i formere hele verden om det som har den mest subjektive og uriktige fremstillingen. Dette er da gjerne også den personen som ikke klarer å legge det fra seg, skal ha en form for hevn og tar da ibruk den gamle gapestokken.

Hadde han gjort det samme, klagd kontinuerlig, sutret hele tiden om hvor fæl eksen var etc hadde jeg villet vært bekymret

Noen ganger sårer den ene parten den andre i så stor grad at det tar den andre lang tid før han eller hun kommer seg opp og videre. Det betyr ikke at det er noe galt med den som bruker tid på å komme seg videre.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger sårer den ene parten den andre i så stor grad at det tar den andre lang tid før han eller hun kommer seg opp og videre. Det betyr ikke at det er noe galt med den som bruker tid på å komme seg videre.

Det er jo noe som er ansett som et problem. Det forhindrer personen fra å tenke klart. Alt blir veldig forsterker, overdrevet og selvsentrert. Evne til refleksjon forsvinner gjerne ut vinduet. Det er jo en grunn til at først når man klarer å få vekk slike tanker klarer man å se tilbake og faktisk komme seg videre.

Og her snakker vi om krangler, uenigheter og bitterhet. Ikke mishandling.

Å la slikt spise en opp innvendig er aldri positivt. Og en som tenker slikt vil aldri kunne se objektivt på tidligere episoder.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo noe som er ansett som et problem. Det forhindrer personen fra å tenke klart. Alt blir veldig forsterker, overdrevet og selvsentrert. Evne til refleksjon forsvinner gjerne ut vinduet. Det er jo en grunn til at først når man klarer å få vekk slike tanker klarer man å se tilbake og faktisk komme seg videre.

Og her snakker vi om krangler, uenigheter og bitterhet. Ikke mishandling.

Å la slikt spise en opp innvendig er aldri positivt. Og en som tenker slikt vil aldri kunne se objektivt på tidligere episoder.

Jo, jeg tror at noen vil klare å se det hele bildet etter en tid. Det kommer veldig an på personen. Og veldig ofte er det mishandling i bildet, i form av psykisk vold. Men en må være villig til å se på seg selv også oppi det hele.

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært skeptisk til en/ei som la ut åpent om det på en blogg. Hadde nesten trodd det var han/hun som sto for volden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortiden spiller ingen rolle. Det er den han er NÅ som teller!

Anonymous poster hash: 53c2b...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...