Sphynx Skrevet 9. mai 2014 #1 Del Skrevet 9. mai 2014 Vi tenker å kanskje ta oss en tur til Strømstad eller Svinesund. Vi har ikke bil da, men ser det går buss til Strømstad (timesekspressen)... Er det slik at alt av butikker osv vil ligge i nærheten av hvor bussen stopper? Noen erfaringer? Går det buss til Svinesund? Noen som vet noe, haster litt, vi drar muligens på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 9. mai 2014 #2 Del Skrevet 9. mai 2014 Den bussen som går til Strømstad stopper både innom Svinesund og nordby! Rett ved begge stedene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mai 2014 Den bussen som går til Strømstad stopper både innom Svinesund og nordby! Rett ved begge stedene! Aaah ja! Hvilken av stedene er anbefalt å handle på en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 10. mai 2014 #4 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er mye jalla på Svinesund, jeg vil anbefale Nordby. Der er det mange kjedebutikker etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er mye jalla på Svinesund, jeg vil anbefale Nordby. Der er det mange kjedebutikker etc. Nice! Ser at bussen stopper på Nordby shoppingsenter. Men det er stor matbutikk osv? Drar jo dit for å kjøpe billig mat. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 10. mai 2014 #6 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er ihvertfall to matbutikker der, en oppe og en nede i hver sin ende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er ihvertfall to matbutikker der, en oppe og en nede i hver sin ende. Da blir det nok Sverigetur på meg ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 10. mai 2014 #8 Del Skrevet 10. mai 2014 Nice! Ser at bussen stopper på Nordby shoppingsenter. Men det er stor matbutikk osv? Drar jo dit for å kjøpe billig mat. Hehe Ja du har to store matbutikker! Bittelitt dyrere enn svinesund syntes jeg! Men føler det er litt renere der også haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2014 Ja du har to store matbutikker! Bittelitt dyrere enn svinesund syntes jeg! Men føler det er litt renere der også haha. Hehe, jeg kan se for meg hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie4 Skrevet 13. mai 2014 #10 Del Skrevet 13. mai 2014 Kan jeg spør hvilke busselskap, fra hvor og hvor mye den kostet ? Håper du hadde en fin tur :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 14. mai 2014 Kan jeg spør hvilke busselskap, fra hvor og hvor mye den kostet ? Håper du hadde en fin tur :-) Ble dessverre ikke noe tur på meg! Håper på en annen helg... http://www.nettbuss.no/rutetilbud/ekspressbuss/timekspressen/linje-3-stromstad--halden--sarpsborg--moss--oslo denne ruta her tenkte jeg å ta. Mener det ble rett over 1000 for 3 voksne fram og tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå