AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Er det mulig å tine et par pølser på en time? Har ikke mikro, men kan jeg legge dem i en pose i en bolle varmt vann? Vente til de har tint litt, så skjære dem i små biter. Skal stekes, så trenger vel ikke være gjennomtint. Anonymous poster hash: fcbe9...437
Fuglen Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Hva slags pølser er dette? Jeg har kuttet opp frosne pølser og stekt dem mens de fortsatt er frosne, funker finfint! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hva slags pølser er dette? Jeg har kuttet opp frosne pølser og stekt dem mens de fortsatt er frosne, funker finfint! Vanlig grillpølse, så de er jo ikke så tykke. De er såpass frosset at jeg ikke får skjært dem nå. Men om jeg legger de i vannbad en stund? Er det realistisk at jeg får de ferdig innen en time? Anonymous poster hash: fcbe9...437
Gjest RompeRusk Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Tja, mitt spørsmål er hvorfor i alle dager du trenger pølser klokken halv 2 på natten Er det vanlige grillpølser, kan du legge de på benken, de burde tine på en time 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Tja, mitt spørsmål er hvorfor i alle dager du trenger pølser klokken halv 2 på natten Er det vanlige grillpølser, kan du legge de på benken, de burde tine på en time Haha, ja det kan du si Har en skrubbsulten mann på vei hjem fra jobb. Men jeg har hørt at det er fare for noe bakteriegreier om man tiner feil/for raskt? At det tryggeste er i kjøleskapet over natta. Men det er vel ganske vanlig å tine i vannbad, så kan jo ikke være superfarlig? Anonymous poster hash: fcbe9...437
Gjest RompeRusk Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Haha, ja det kan du si Har en skrubbsulten mann på vei hjem fra jobb. Men jeg har hørt at det er fare for noe bakteriegreier om man tiner feil/for raskt? At det tryggeste er i kjøleskapet over natta. Men det er vel ganske vanlig å tine i vannbad, så kan jo ikke være superfarlig? Anonymous poster hash: fcbe9...437 Jeg bruker bare å legge de på benk lengst mulig, og hiver de i litt lunkent vann dersom de ikke er tint nok når det skal brukes
dillyduzit Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Tja, mitt spørsmål er hvorfor i alle dager du trenger pølser klokken halv 2 på natten Er det vanlige grillpølser, kan du legge de på benken, de burde tine på en time Nattmat vel ---------- Legg pølsene i kaldt vann for å deretter legge dem i varmere vann så tiner de ganske så raskt. Good luck chuck! Endret 9. mai 2014 av dillyduzit 1
Gjest RompeRusk Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Nattmat vel Sitter man og planlegger at man skal ha nattmat om en time? bruker bare å hive i meg det jeg finner i kjøleskapet!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Da legger jeg dem i litt vann og krysser fingrene. Blir jammen meg foring på gubben i dag også Hva skulle jeg gjort uten kg Anonymous poster hash: fcbe9...437 1
dillyduzit Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Sitter man og planlegger at man skal ha nattmat om en time? bruker bare å hive i meg det jeg finner i kjøleskapet! Jeg liker gjerne å planlegge maten min, som nå: Kanskje jeg skal stikke innom byen for å kjøpe litt burger king mens jeg henter lillesøster? hm hm hm, you never know! Jeg er ikke Ts, bare så det er sagt! Endret 9. mai 2014 av dillyduzit
Gjest RompeRusk Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Jeg liker gjerne å planlegge maten min, som nå: Kanskje jeg skal stikke innom byen for å kjøpe litt burger king mens jeg henter lillesøster? hm hm hm, you never know! Ååh, crispy chicken uten majones!!! #nomnomnom 1
saradon Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Hvis du skal steke grillpølser er det enkleste å ha smør i panna på full varme, la det bli gyllent, ha i pølsene, 1 dl vann og sette på lokk. Skru av varmen. Etter par minutter er de tint og du kan kutte de opp i biter og steke.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Er det bare meg som ville puttet dem i stekeovnen på middels varme? Du skal vel ikke koke pølsene? Anonymous poster hash: 86750...9d3
Pawn Hearts Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Det er morsomt å se at folk fortsetter å svare flere timer etter at pølsene er spist. 1
Gjest constance90 Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Det er morsomt å se at folk fortsetter å svare flere timer etter at pølsene er spist. Han må jo være forberedt på neste pølsekrise! Tenk på alle andre som har frosne-pølser-krise i verden! ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå