rol Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hey. Har hatt en del diskusjoner med dama ang få Være med ut på byen, men har fått klar beskjed om at jeg ikke får Være med siden dama ville Være kun med vennene sine på byen. Hun sier hun har det bare arti når hun er med de... Begynner nesten å lure, og blir veldig irritert spesielt siden jeg faktisk har veldig lyst til å Være med og jeg har akkurat flytta hit og kjenner ingen.. Jeg så tilfeldigvis en melding fra ei venninne at hun skulle prøve å få med to gutter og dama svarte at hun håpa på det. De guttene ble med ut fikk hun som svar tilbake. Jeg forstår det faktisk ikke hvorfor jeg ikke får Være med.. Jeg er 98% sikker på at hun ikke er "slut" på byen. Min teori er vell at hun vil ha uskyldig morro.. Hvordan skal man reagere på noe sånt? Jeg har tatt opp dette tidligere og hun påstår bare at jeg er sjalu og må bare respektere det.. Gutt 20
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Dårlig gjort, spesielt med tanke på at du nettopp har flyttet dit og ikke kjenner noe. Alle har godt av å gjøre ting hver for seg, men nå stenger hun deg jo regelrett ute. Ikke greit. Anonymous poster hash: 1e56a...52b 5
FalconPunch Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Det er ikke gøy å dra på byen med typen/dama. De færreste vil det. På de 4 årene jeg har vært sammen med typen, har vi drukket sammen 2 ganger, og det var iløpet av de to første månedene vi var sammen. Anonymous poster hash: 776d0...5b3
Jade Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Hadde det kun vært jentekveld skulle jeg skjønt det. Og det er direkte stygt å si at det ikke er kjekt å ha deg med på byn. Hun bør også gjøre en innsats for å inkludere deg slik at du også får venner der. Hvis dere skal være sammen en stund, er det jo fint om man kan introdusere kjæresten for vennene sine. 3
Gjest Pheel Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hadde jeg aldri i verden funnet meg i, spesielt når det ikke er jentekveld.
Gjest ashanti Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Det er helt greit å feste med bare venner uten kjæresten en gang i blant, men HVER eneste gang? Med mindre dere er et av de parene som alltid begynner å krangle i fylla så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke skal kunne gå ut sammen, med venner?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor stor V? Anonymous poster hash: 2a6eb...d02 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Kanskje hun tenker at det sikkert blir slutt mellom dere likevel så da er det ikke noen vits at du blir kjent med vennene hennes? Sånn tenker jeg hvertfall. Er jo ikke noen vits å introdusere kjæreste til venner og familie. Kjærester blir borte uansett. Den eneste man kan stole på er seg selv. Du får finne egne venner da.. Anonymous poster hash: 637f3...f58
Jade Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor stor V? Sikkert noe rettegreier på mobilen, og så ligger "være" inne med stor "V".
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Har vært flere innlegg siste døgnet fra "forskjellige" AB som skriver "være" med stor V. Jeg mistenker at det er et TROLL på færde!Anonymous poster hash: ed748...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå