Gå til innhold

Kom i snakk med en mulig morder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ahh. Tror jeg ser hva som muligens er planen med det han skriver. Han vil at du skal overføre 6 dollar til han. Kanskje han holder på med mange forskjellige på samme tid, sikkert suksess med noen.

Tviler på at han lykkes i så fall. Ingen ukjent person er verdt 6 dollar.

Anonymous poster hash: 8a9a7...022

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh. Tror jeg ser hva som muligens er planen med det han skriver. Han vil at du skal overføre 6 dollar til han. Kanskje han holder på med mange forskjellige på samme tid, sikkert suksess med noen.

Hadde kanskje funket på meg :S

Da hadde han vel hatt paypal.

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Da hadde han vel hatt paypal.

Han sier ingen ting om å ikke ha paypal ..., men jeg ville ikke tatt sjansen på at det bare er tull.

Endret av Idollet
AnonymBruker
Skrevet

Skummelt, skjønner du ikke vil bære den byrden alene. Kan være bløff, men han oppga jo navn og virket veldig forstyrret. Dette er ikke en typisk tullemelding og må tas seriøst uansett. Synes du har gjort det riktige, men ville også tatt kontakt med politiet, omegle kan finne IP-adresser.

Hvis du ikke tar kontakt med politiet, og jenten du snakket med viser loggen til politiet kan de kanskje ha trodd at du var innblandet, eller i hvertfall vil du kanskje få trøbbel for at du ikke kontaktet de.

Anonymous poster hash: 49a9b...9d8
  • Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet

Tviler på at han lykkes i så fall. Ingen ukjent person er verdt 6 dollar.

Jo, faktisk så ville nesten 100% betalt 6 dollar for en ukjent person, dersom de slapp skylden.

Skrevet

Han sier ingen ting om å ikke ha paypal ..., men jeg ville ikke tatt sjansen på at det bare er tull.

Jo, han gjør det.

• Liker 3
Skrevet

En som virkelig skal drepe hadde vel ikke fortalt dette til en fremmed på nettet? Hvor idiotisk er mennesker egentlig? Feiler det folk? Kjeder mennesker seg? Er det for lite innhold og spenning i hverdagen?

AnonymBruker
Skrevet

Har nå sendt en epost til politiet med chatloggen, men håper selvfølgelig at de ikke finner match med noe som har skjedd i det siste.

Bare for å være sikker.

Jenta på facebook har sett meldingen hvor jeg spurte hvordan det gikk, men ikke svart. Har uansett ikke gitt hun chatloggen eller sagt hvordan jeg visste at vennen hennes var i fare.

Anonymous poster hash: b6ba9...829
AnonymBruker
Skrevet

En som virkelig skal drepe hadde vel ikke fortalt dette til en fremmed på nettet? Hvor idiotisk er mennesker egentlig? Feiler det folk? Kjeder mennesker seg? Er det for lite innhold og spenning i hverdagen?

Søk opp top ten darwinawards så vil du finne ut at det finnes mange mennesker som er dummere enn det de fleste ville tro var mulig.

• Liker 1
Skrevet

Søk opp top ten darwinawards så vil du finne ut at det finnes mange mennesker som er dummere enn det de fleste ville tro var mulig.

Folk må da vel kunne klare å lære seg å begrense seg litt?

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, nå får jeg litt noia her. Alt dette med politiet og mail og jenta som ikke svarer gjør meg veldig engstelig. Jeg vil ikke bli blandet inn i dette mer enn jeg må, men det har jeg klart ganske bra allerede. Jeg vil helst bare glemme det.

- TS

Anonymous poster hash: b6ba9...829
AnonymBruker
Skrevet

Folk må da vel kunne klare å lære seg å begrense seg litt?

Problemet er at det finnes folk med begrenset læreevne som ikke har muligheten til å lære så kompliserte ting som begrensninger.

Skrevet

Problemet er at det finnes folk med begrenset læreevne som ikke har muligheten til å lære så kompliserte ting som begrensninger.

Det er nok spenningen som driver dem. Eller kan det være en alvorlig psykose det å blande seg bort i alt mulig rart og det å tro på at fremmede mordere forteller om alle hemmelige planene sine til vilt fremmede ungjenter på nettet? Kanskje det er freddy krueger?

AnonymBruker
Skrevet

Ahh. Tror jeg ser hva som muligens er planen med det han skriver. Han vil at du skal overføre 6 dollar til han. En linje skriver han at dersom du overfører pengene, dør han ikke fordi gjelden er betalt. Kanskje han holder på med mange forskjellige på samme tid, sikkert suksess med noen.

Hadde kanskje funket på meg :S

kan du ikke engelsk? han takker nei til pengene hun tilbyr

Anonymous poster hash: b2a53...19c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kom du i kontakt med hun som kjenner han? Når jeg går inn på hans fb så kan jeg ikke se noe som helst på profilen.

Anonymous poster hash: 42fba...743
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, nå får jeg litt noia her. Alt dette med politiet og mail og jenta som ikke svarer gjør meg veldig engstelig. Jeg vil ikke bli blandet inn i dette mer enn jeg må, men det har jeg klart ganske bra allerede. Jeg vil helst bare glemme det. - TS Anonymous poster hash: b6ba9...829

Du har gjort det rette. Så er det politiet sin oppgave om hvordan de vil håndtere saken.

Jeg tror dette er en syk form for trolling, men man kan aldri være sikker!

Godt jobba, TS.

Anonymous poster hash: 95353...3a8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...