Gå til innhold

Kom i snakk med en mulig morder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en chatteside som kalles omegle i natt fordi jeg trengte å holde meg opptatt for å døgne. Jeg forventet ikke stort ettersom det finnes mange merkelige folk der, men dette tok virkelig kaka.

Jeg snakket med en fra California som hevdet at han var sinnsforvirret, homicidal, hadde angst og depresjon, at han var fattig og hadde blitt mobbet hele livet.

Han fortalte rett og slett at hvis noen gjorde noe nedlatende mot han, ville han drepe de. Han skulle drepe en klassekamerat neste dag fordi han skyldte 6 dollar, sa han. Han ga meg også facebooken til den han skulle utrydde. Dette virker helt absurd, jeg trodde ihvertfall ikke på det med én gang og spilte sarkastisk med, men etter hvert begynte jeg å tvile.

Her kan dere lese samtalen: http://logs.omegle.com/27a1adc

Jeg fant etter hvert ut at jeg burde lage en fake profil på facebook og advare denne stakkars fyren, men han har ikke svart. Men derimot fikk jeg kontakt med ei jente som tydeligvis kjenner han og går på samme skole, så jeg skrev til henne at hun måtte fortelle Jean at han IKKE måtte møte fyren etter skolen, og at han måtte gi tilbake det han skyldte. Hun sa at hun skulle si det til han, og nå venter jeg på svar fra henne hvordan det gikk. Skoledagen i USA er nettopp over, så jeg sitter å biter negler akkurat nå. Jeg håper ikke det har skjedd noe fælt.

Det er vanskelig for meg å vite om dette er virkelig eller ikke, men jeg følte uansett at jeg måtte ta det på alvor.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: b6ba9...829
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omegle.. tviler på at det er seriøst for å si det sånn...

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ikke opp samtalen i linken. Kan du screenshotte?

Gjest Tris
Skrevet

En bekymringsmelding til det lokale politiet der er vel det beste du kunne gjort?

Skrevet

Murica!

Tror nok det er ganske så useriøst.. Men igjen, man vet aldri, og enkelte folk er ganske syke..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke opp samtalen i linken. Kan du screenshotte?

Samtalen er veldig lang, så det vil bli veldig mange bilder. Fler som ikke får den opp?

En bekymringsmelding til det lokale politiet der er vel det beste du kunne gjort?

Hvordan gjør jeg det? Det er i San Fransisco.

Gjest Tris
Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Det er i San Fransisco.

Det vet jeg ikke. Finnes det ikke en epostadresse til politiet der, på en nettside? Da kan du sende en mail med linken i. Eller du kunne spørre hun jenta du nevnte om hun kunne gjøre det?

Skrevet
...

Hva tror dere?

Jeg tror at verden ofte var enklere før internett...

:heks:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samtalen er veldig lang, så det vil bli veldig mange bilder. Fler som ikke får den opp? Anonymous poster hash: b6ba9...829

Jeg får den heller ikke opp.

Anonymous poster hash: 95353...3a8

AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke. Finnes det ikke en epostadresse til politiet der, på en nettside? Da kan du sende en mail med linken i. Eller du kunne spørre hun jenta du nevnte om hun kunne gjøre det?

Nå har jeg en mail klar til de, men jeg kvier meg litt for å sende den. Vil liksom ikke bli blandet inn med Amerikansk politi, jeg vet ikke hva som vil skje. De kan vel alltids finne ut av hvor mailen kommer fra.

Gjest Tris
Skrevet

Nå har jeg en mail klar til de, men jeg kvier meg litt for å sende den. Vil liksom ikke bli blandet inn med Amerikansk politi, jeg vet ikke hva som vil skje. De kan vel alltids finne ut av hvor mailen kommer fra.

Du risikerer neppe noe alvorlig ved å sende en bekymringsmelding. Det er sikkert mange som sender inn slike meldinger, og det er bra for å hjelpe politiet. Og hvem vet, kanskje du og de andre sørger for at han det gjelder får hjelp i tide? :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Her er samtaleloggen for de som ikke fikk den opp.

k97hNwK.png

TQ1nTZZ.png

FQuFz3j.png

4NeDCnH.png

kiTRFxu.png

YUbpz8i.png

XHlBbg7.png

d2b9FLU.png

Fa4d9nw.png

bpHsNLv.png

mNXaF9j.png

bBsedUN.png

wu0hlTg.png

wbqdFiZ.png

vc1f8I9.png

(Fortsettelse følger)

AnonymBruker
Skrevet

jg45pSI.png

btRmtKc.png

cciPHhl.png

fwbChvR.png

Kz23enE.png

QQBLJlj.png

BNEi7qm.png

13FZslx.png

AnonymBruker
Skrevet

Så litt ut som tull, men er jo kjipt om det viser seg at d var sant da

Anonymous poster hash: 054f5...a96

Skrevet (endret)

du kjenner ikke ham, hvorfor blande deg inn? jeg hadde bare tenkt "okeeey weirdooo", laget meg en kopp kaffe og underholdt meg selv med teksten hans før jeg så logga av

hadde bare tolka det som kødd uansett. du er her i norge han er i usa

Endret av Haru
  • Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Wow! Spennende! Jeg møter bare på peniser inne på omegle.

Skrevet

Nei, han er ihvertfall ikke i California. Der er det ikke sol bare 30% av hva han enn påsto.

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg ville sendt meldingen for sikkerhetskyld men..., det er mye jevelskap her i verden.

Endret av Idollet
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Ahh. Tror jeg ser hva som muligens er planen med det han skriver. Han vil at du skal overføre 6 dollar til han. En linje skriver han at dersom du overfører pengene, dør han ikke fordi gjelden er betalt. Kanskje han holder på med mange forskjellige på samme tid, sikkert suksess med noen.

Hadde kanskje funket på meg :S

Endret av Idollet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...