mezzy Skrevet 13. juni 2004 #1 Del Skrevet 13. juni 2004 Heisann. Har et lite spørsmål. Vet noen av dere hvor jeg kan få kjøpt treningsklær i store størrelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 Her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2004 Joda, men jeg tenkte på innetrening. Har begynt på treningdtudio og det blir så varmt og klumpete med tykke treningsbukser. Trener alt fra step, body pump og spinning. Kansje har du flere forslag? Takker og bukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. juni 2004 #4 Del Skrevet 13. juni 2004 Nå vet jeg ikke hva du mener med store størrelser, men jeg sjekke på www.hm.com og treningsbuksene her gikk opp til 48/50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusur Skrevet 13. juni 2004 #5 Del Skrevet 13. juni 2004 På www.betterbodies.no er det mye fine treningsklær -pusur- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #6 Del Skrevet 13. juni 2004 Hennes og Maurits har faktisk treningsklær som vi som trenger store størrelser kan bruke. Du finner de der som det henger fritids/trreningsklær for fjortiser. De har sånne bomullsbukser som er elastiske som er gode å trene i. BiB har også treningsklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2004 #7 Del Skrevet 13. juni 2004 Lindex har også fått inn en del treningsklær. Vet ikke helt hvor store de største er, men de er absolutt verd å ta en titt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #8 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg henger meg på anbefalningen om H&M. ikke er det så vanvittig dyrt der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 14. juni 2004 #9 Del Skrevet 14. juni 2004 På www.betterbodies.no er det mye fine treningsklær -pusur- Better Bodies har veldig mye fine og bra treningsklær. Kjøpte akkurat en del i Sverige (Svinesund) på Hälsokostbolaget, 50% rabatt på alt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 14. juni 2004 tusen takk for bra forslag. Var på HM i dag, men det var veldig utplukka. Det kommer sikkert inn mye nytt til høsten. Synes det er enklere å motivere meg selv til å gå på treningstudioet når jeg i det minste ser ok ut i klærne. Tåpelig kansje men sånn er det bare med meg. Men i allefall har jeg fått baken i gir, var på min første trening idag og det ga mersmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. juni 2004 #11 Del Skrevet 15. juni 2004 På www.betterbodies.no er det mye fine treningsklær -pusur- WOW...Tuusen takk for tipset :-) Der hadde de mye fine trenigsklær! Har akkurat handlet for over 1000 kr. :oops: Men da blir det jo enda mer artig å¨trene, når man i tillegg føler seg fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy-M Skrevet 15. juni 2004 #12 Del Skrevet 15. juni 2004 Coolx har mye fint www.coolx.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå