AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Har kjent litt murring i dag og nå ligger jeg her og er kvalm og har mageknip, og det er dagen etter positiv el test. jeg har kjent litt sånn merkelig greier i magen/livmoren min i dag. Vet det høres jævlig teit ut for mange men finnes det noen som helst sjans for at man kan kjenne at man bli gravid så tidlig?? Kan man kjenne eller få magesymptomer på at spermen faktisk finner egget osv?? hva kan dette være? Anonymous poster hash: b2e1c...cea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Nei. Ro ned eggstokkene. Ta en test på IKM. Anonymous poster hash: 2224b...673 3
Saraby Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Er nok helt tilfeldig. Du har helt sikkert mageknip og kvalme en gang i blandt ellers i syklusen også? 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 ts her. Det er det som er så rart, jeg pleier aldri ha mageknip eller bli sånn her kvalm... Er liksom en sånn rar følelse mageknip på en måte.. Er ikke superkvalm men har en kvalme og har sånn kvalme-vann i munnen om jeg kan si det sånn. "vann under tunga". har kjent på litt murring med en følelse at at ting har skjedd nedi der i dag, har ikke det nå. Har vært gravid to ganger før og mistet begge gangene og ingen av dem begynte sånn her... er bare veldig nysgjerrig og håpefull på om det er mulig å kjenne noe så tidlig. Anonymous poster hash: b2e1c...cea
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Kvalme som følge av graviditet oppstår IKKE rett etter EL. Noen få blir kvalme rundt IKM, men de aller fleste i uke 6-7 hvis de blir kvalme da. Er nok noe som spiller deg noen puss. Anonymous poster hash: ea309...590 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er ofte litt uggen/kvalm når jeg har EL og dagene etter.. symptomene på graviditet kommer iallefall ikke før etter ikm.. Anonymous poster hash: c8170...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå