AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har hatt samleie annenhver dag i noen dager nå før positiv el test, fikk ositiv el test i går og i forigårs og hadde samleie i går kveld. I dag fikk jeg negativ el test og lurer på om jeg burde ha samleie nå også eller om det kan holde med å ha hatt samleie i går kveld? grunnen til at jeg spør er fordi samboer har sovnet og sier han ikke orker å ha sex... Og vi prøver jo og få barn men han er så sliten etter jobben i dag.. Går jeg glipp av en gyllen sjanse eller kan jeg bli gravid allikevel? Anonymous poster hash: c28dc...e7e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Uff la stakkaren være i fred. Det blir ihvertfall ikke barn av sånt stress. Anonymous poster hash: 5b28b...9b6 1
Spiremor Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Husk at svømmerne bruker litt tid på å komme fram, samt at de overlever ganske lenge. Jeg tror dere har truffet perfekt
LempikasPromise Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Sex annenhver dag rundt EL bør holde lenge. Sædceller overlever en god stund, og jeg anbefaler deg å ikke stresse mannen din mer enn nødvendig. Det hadde jo vært kjedelig om dere endte opp med null sex, pga prestasjonsangst hos mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå