Gå til innhold

Er dette råttent? Får overnatting av FF, skulle egentlig hatt besøk av annen mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har snakket med en mann jeg har møtt over Tinder i flere uker nå. Han skulle sove hos meg denne helgen (fra i dag, fredag, til søndag).

Vi har aldri møttes før, men begge virker romantisk og seksuelt i hverandre. Syntes han er en veldig kjekk og hyggelig mann. Vet han er ordentlig pga vi har mange felles venner da jeg kjenner en del fra hjemstedet hans.

Sendte melding til ham istad, hvor jeg skrev at jeg hadde dusjet og var silkemyk. Han svarte at han gledet til å holde rundet meg i morgen, selv om avtalen var helt klar at det var i dag han skulle komme. Sa i går at jeg gledet meg til å slippe å sove alene i kveld, hvorav han samtykket. Jeg virket litt kort etter han sa dette. Nå har han vært en tur hos besteforeldrene sine (18-19), hjemme, og vært på trening med en kompis. Nå skulle han hjem å ligge på sofaen....

Jeg passer mine foreldres hus da de er på langtidsferie, og hadde vasket og ordnet og sett frem til dette i ukesvis. Liker ikke å sove her alene pga litt dårlig nabolag.

Min gamle pulekompis (1,5 mnd siden sist samleie/treff) spurte om jeg ville ha besøk i natt da han vet jeg ikke liker å sove alene i dette nabolaget. I irritasjonens hete sa jeg ja. På en måte føler jeg meg litt råtten mot Tinder-guy, men samtidig føler jeg ingen grunn til å ikke si ja når min date avlyser på den måten og sier han kommer i morgen isteden..

Er jeg råtten, eller er det ok? Som sagt har jeg og han som egentlig skulle komme aldri møttes i virkeligheten, og har heller ikke blitt enig om at det er bare oss.

Anonymous poster hash: 87de5...dc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes egentlig det er helt greit, ettersom du sier dere ikke har møttes før og ikke har noen avtale.. Hadde kanskje vært bedre å la være, men det er i allefall ikke noe direkte GALT med det.. ? :blomst:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Klem inn en til i morgen så kan du ta et hat-trick (tre på en dag).

Anonymous poster hash: 18b77...744

• Liker 8
Gjest Blyanten
Skrevet

Synes det er råttent gjort.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Hvorfor ikke? Tenk om han som kommer i morgen blir fiasko...

Anonymous poster hash: 401e3...369
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 3d4ac...1bc
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, tinder-jenter er hore-jenter.

Anonymous poster hash: dd2a8...8f8
  • Liker 8
Skrevet

Skal ignorere AB over.
Uansett, jeg syns .. tja. Jeg er ingen til å dømme akkurat. Men jeg syns det var dårlig gjort at han avlyste på den måten, han kunne si det direkte istedenfor å ta det på den slue måten, tenker jeg. Det JEG hadde gjort, er at jeg hadde latt FF komme over, også hadde jeg sagt ''gleder meg til å se deg neste uke'' til tinder-guy :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har et alvorlig problem hvis du må bytte vagina mot selskap for ikke å bli redd. Er du ikke gammel nok til å overleve et tomt hus, er du ikke gammel nok for sex.

Anonymous poster hash: 4d1d4...d88
  • Liker 18
Skrevet

Førsteinnlegget gir meg inntrykket av at du ønsker noe seriøst med Tinder-mannen, så svaret mitt er i den konteksten. Om det er råttent kan man diskutere, men jeg synes uansett det er spesielt å knulle rundt med andre menn mens man har peilet seg inn på en potensiell fremtidig partner. Hadde ikke likt å høre at kjæresten min holdt på sånn mens vi var på dealern, men nå ser ikke jeg etter forhold på Tinder heller...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha hvor gamle er dere? Kan ikke annet enn å le.

Anonymous poster hash: 3d8e1...726
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Råttent gjort av dere begge.

Anonymous poster hash: 79363...247
Skrevet

Synes ikke det var noe spesielt utpreget rett og galt i denne situasjonen, da ingen er i et fast forhold.

Men tenker at da er det kanskje lite sjanse for at du i det hele tatt kommer til å møte den fyren fra Tinder?

Først avlyser han, så du... da går det ikke helt rette veien?

Du får oppdatere oss uansett :)

• Liker 2
Gjest Tris
Skrevet (endret)

Jeg syns det virker som han Tinder fyren er useriøs. Han velger andre ting istedenfor å holde avtalen med deg, en hel helg sammen? Tror ikke på at han kun har vært med kompis og trent haha.. Nei, jeg syns du skal spørre deg selv helt ærlig hva du vil med han her. Og dersom du føler at han er useriøs, avblås det hele med han og ta imot pulekompisen din.

Og det kommer fra meg som ikke bruker å ha pulekompiser. Men ja, jeg mener det. Han Tinder fyren virker ikke interessert egentlig.

Endret av Tris
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste FF som FotballFrue og skjønte fint lite... :sjenert:

Anonymous poster hash: 7f69e...698

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Førsteinnlegget gir meg inntrykket av at du ønsker noe seriøst med Tinder-mannen, så svaret mitt er i den konteksten. Om det er råttent kan man diskutere, men jeg synes uansett det er spesielt å knulle rundt med andre menn mens man har peilet seg inn på en potensiell fremtidig partner. Hadde ikke likt å høre at kjæresten min holdt på sånn mens vi var på dealern, men nå ser ikke jeg etter forhold på Tinder heller...

På dealern med en hun kun har snakket med på Tinder, og aldri har møtt IRL? De har jo ikke engang begynt å være på dealern.. Hadde syns det hadde vært merkelig å ligge med to stykker samtidig, men siden hun enda ikke har møtt han andre så er det bare å peise på (pun intended) ;)

Anonymous poster hash: 3d4ac...1bc

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

I utgangspunktet enig med Eriks, men nå er dette en mann du aldri har møtt og jeg vet heller ikke hva slags kontakt dere har hatt. Det hadde vært noe annet om dere hadde alt hadde møttes flere ganger IRL.

Jeg håper at de jeg treffer ikke er avhengig av jevnlig penetrering bak ryggen min frem til det står "in a relationship" på FB, men jeg er vel en smule naiv og gammeldags blitt.

:)

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hvorfor kan ikke du bli sammen med "pulekompisen" din da?

:laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte var fotballfrue, haha. Jeg har blitt KG-infisert

Anonymous poster hash: 2b3b9...88f
  • Liker 4
Skrevet

Nei, synes ikke det er råttent gjort. Han gidder ikke å holde en avtale, så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...