Isabel Skrevet 13. juni 2004 #1 Del Skrevet 13. juni 2004 Lurer på om jeg skal ta 2Kjemi (fra vgs) hos privatist, men hvordan fungerer det egentlig? Går man opp til eksamen til slutt? Er det vanskelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 Hei! Du tek ikkje fag HOS privatist, men SOM privatist. Det fungerer slik at du les faget heiltpå eiga hand (inga undervisning), og du må opp til ein eksamen ved semesterslutt ja - det er jo den einaste måten du kan få ein karakter på. (I Kjemi er det vel munnleg eksamen, viss ikkje noko har endra seg radikalt sidan eg gjekk på vgs...) Du melder deg opp på den skulen der du vil ta eksamen, og får då ut pensumliste etc. Lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockbamilla Skrevet 13. juni 2004 #3 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg har også tenkt å ta 2KJ som privatist til høsten. Men pga flere labforsøk, må noen timer tas på skole. Jeg tror det blir så jeg tar alle fagene på privatskole, 2KJ, 3KJ, 2MX og 2FY. Like greit å få lærerhjelp, er det ikke..? Eksamen må vi opp i til slutt ja, for å få karakter i faget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå