Gå til innhold

Sminkebørster

Gjest Guilty

Anbefalte innlegg

Gjest Guilty

Noen som har noen å anbefale? :) Har mange fra MAC men har snart ikke fler å velge mellom mtp å kjøpe nye. Hadde vært fint å prøve noe nytt og :) Pris spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at Real Tecniques(?) er veldig bra! Har ikke prøvd de selv da...

Jeg er derimot storfornøyd med Sephora sine børster. Synd man bare kan få kjøpt de i utlandet…(vet ikke om de selges på nett?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er veldig fornøyd med sine fra Real Techniques. Selv drømmer jeg om koster fra Sigma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Real techniques er er super bra! Og så billige! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B'Dellium og EcoTools er billige og bra. Sigma er bra, men dyr frakt. Enkeltkoster fra Real Techniques og Everyday Minerals er bra, men ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hakuhodo, Chikuhodo, Koyudo... Fantastiske merker fra Japan. Noen børster er dyre, mens andre er helt greie i prisen (like under/over 200 - 300 til 1000 - 2000). Syntetiske børster fra Sigma og Real Techniques fungerer det også, men om man har sensitiv hud er håndlagde børster i ekte hår noe av det beste som er. Tingen med naturhårene på f.eks Hakuhodo er at de ikke kutter av hårene - de håndlager de og former de etter lengdene på hårene, det at de ikke blir maskinkuttet på enden gjør at de er myke og gode og plukker opp produkter bedre. Jeg ble tipset om børstene fra denne videoen (var en periode youtuberne ble sponset av Hakuhodo), og kjøpte meg noen øyesminkekoster, og nå har samlingen vokst litt... :P

Om dere vil lese mer kan dere se på DENNE bloggen.

Rae Morris og Wayne Goss sine børster er også av samme ulla (ikke prøvd de selv, men sikler over noen...), og om jeg husker rett blir disse også produsert i Japan. Om dere bekymrer dere for dyrevelferd vet jeg at Wayne Goss og Hakuhodo sine børster i hvert fall skal være "cruelty free" selv om de er av dyrehår av f.eks geit, hest, ekorn, mink osv.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makeupmekka sine er gode, og veldig fint priset. Samme med Real techniques :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

tikei sine er supermyke.. men dog litt få varianter. kunne tenke meg større utvalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Makeupmekka sine er gode, og veldig fint priset. Samme med Real techniques :)

Signerer. De er gode, - og de er ikke av kunstfiber heller.

Det er interessant fra et merke som er dyrevennlig.

Har ellers noen småkoster til øyesminke signert Chanel, og de er ikke nye... men fremdeles helt supre.

Ellers er det nok Kabuki børsten fra Dior som tar gullmedaljen for børster som brukes hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer. De er gode, - og de er ikke av kunstfiber heller.

Det er interessant fra et merke som er dyrevennlig.

Hmmm, det var unektelig rart ja. Tror jeg skal sende dem en mail og høre hva de har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sigma sine koster, har en del fra de, men jeg har også noen

fra Kicks som jeg er veldig fornøyd med, særlig Kabuki kosten og blush kostene

deres, billige og helt ok koster, selv om de ikke kan sammenlignes med Sigma

kostene jeg har som er favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...