Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Hei kjære medsøstre Jeg er en nysgjerrig jente på snart 20 år som lurer på hva slags sokker dere bruker??? Selv har jeg alle mulige sokker i skuffen min. Ensfavede, sokker med mønster, sokker med motiv, noen par hvite tennissokker og noen par grå tennissokker..
LilleBille Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 Bruker veldig lite sokker... så det er vel bare to par tube/tennissokker.. hvite .. med en liten farget stripe øverst
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Jeg liker best ensfargede sokker, men jeg har alt mulig i sokkeskuffen min. striper, figurer, prikker.. alt. når jeg bare er hjemme har jeg et par gode, tjukke tennissokker som jeg elsker å gå i.
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #4 Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker alt mulig rart, som oftest ensfargede sokker med en figur eller noe på ankelen, men har også både helmønstrede og helt ensfargede sokker. Det jeg ikke bruker er tennissokker.
Gjest Elenath Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Jeg bruker alt mulig rart' date= som oftest ensfargede sokker med en figur eller noe på ankelen, men har også både helmønstrede og helt ensfargede sokker. Det jeg ikke bruker er tennissokker. Samme her. Tennissokker er bannlyst.
liv Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 jeg samler på rare sokker så alt som ikke er ensfarget går inn hos meg!
Gjest Seleena Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 Sokkar med forskjellige fargar, striper, hjerter, svarte, rosa, sokkar med giraff på, 1000 "sandal" sokkar (sånne sokkar som går av ved ankelen) Tennissokkane brukar eg på trening!
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har ikke et eneste ensfarget sokkepar. Alle har et motiv, enten et lite ved ankelen eller noe vilt som dekker hele sokken. Jeg har for det meste svarte sokker med motiv, men jeg har også grønne, rosa, grå, hvite osv. Min kjære mener at jeg er en sokkoman for hver gang jeg er i byen så kommer jeg hjem med nye sokker og så sørger jeg dypt og inderlig hvis noen av de søteste blir hullete... Ja, jeg er nok litt barnslig!
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har fortrinnsvis kun sorte sokker. Gjerne med et lite motiv på ankelen for da er det så enkelt å finne par når de er vasket. Siden jeg har kjøpt et par lyse sko så må jeg nok investere i noen beige sokker også. Sokker må matche sko og bukse. Det er det viktigste. Og så toppen av alt; et par turkise sokker hvor tuppen av foten er en sjiraff. Kjøpt på HM. Bare måtte ha de
Gjest MrsL Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Bare sorte sokker, med ett lite mønster øverst i min skuff. Liker ikke fargete sokker og ikke sokker med mønster over det hele.
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 Nesten bare svarte sokker hos meg også, i tillegg til sportssokker til treningsbruk.
Tusseline Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Har alle slags mulige sokkerpar, alt fra prikketet til ensfarget. Det evige problemet er at jeg aldri finner hele par
Isabel Skrevet 13. juni 2004 #13 Skrevet 13. juni 2004 I skuffen min er det mange forskjellige sokker - og lite med par. elsker egentlig sokker.. Har stripete sokker, tåsokker, prikkete, knæsjete.. osv.. sokker er et god plagg..
Dagensdiva Skrevet 13. juni 2004 #14 Skrevet 13. juni 2004 Har veldig veldig mye sokker jeg oxo..alle slags typer..ingen kjerringsokker..de er jeg imot.. hehe.. Nå om sommeren har jeg veldig mange tynne bomullssokerr og steps.. Og "sandal"sokker som en så fint kalte det Ellers finnes mye annet i SOKKESKUFFEN Som: tyggispaskker, annet godis..(pakket), noen lapper, smykker...ergo..tror jeg må rydde snart igjen!
Saeria Skrevet 13. juni 2004 #15 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har for det meste bare sorte labber i skuffen min/vår. Jeg bruker nemlig labber fra en felles skuff som tilhører Saeriamannen og meg. Militærets labber er helt klart favoritten. Det skal MYE til før de blir slitt. Det er også et par labber med mønster på ankelen og noen par lange Champion og lange Liverpool labber. Mannen er supporter.
Elbereth Skrevet 13. juni 2004 #16 Skrevet 13. juni 2004 I sokkeskuffen min er jeg heldig hvis det i det hele tatt er noen sokker. Datteren (8 år) bruker opp sine egne 100 par sokker (skifting flere ganger om dagen, strødd rundt i huset), og så går hun til angrep på mine... Jeg er glad i sokker, har både artige med masse mønster, søte og ensfargede, "sandalsokker" og vanlige bomullssokker. Tennissokker rapper jeg hos Mannen og Sønnene når jeg trenger det. Bruker helst myke, tynne ullsokker til turbruk og om vinteren, det er godt for en knirkete kropp. Forøvrig er min sokkeskuff kombinert truse- og sokkeskuff, så der er det litt av hvert.
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #17 Skrevet 13. juni 2004 Saeria, har dere like store føtter? Jeg har str 36, ifølge sambo dokkeføtter, og bruker mye steps for tiden. Sambo liker best sportssokker (heldigvis mest Fila og Nike, og ikke hvite), og bruker str 42=>kræsj
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #18 Skrevet 13. juni 2004 ..ingen kjerringsokker..de er jeg imot.. hehe.. Hva er kjerringsokker? :klø:
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #20 Skrevet 13. juni 2004 Sånne med bamser på??? Javel? Kaller ikke det kjerringsokker jeg da, tvert i mot tror jeg faktisk nettopp kjerringer styrer unna slike sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå