Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen(?) på onsdag, nesten 3 uker på overtid, og nå har jeg sluttet å blø, fredag. Har aldri hatt så kort mens før, men jeg blødde friskt blod hele torsdag.. Blir det veldig unødvendig å ta en graviditetstest nå? Har en liggende men vil ikke bruke den om det er usansynnelig at jeg er gravid. Jeg er så lei av negative graviditetstester.....

Anonymous poster hash: 241c3...d2b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt den, man kan blø litt selvom man er gravid

Anonymous poster hash: 74e39...a98

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vanskelig å si. Kan vere uregelmessigheter i kroppen som forsinker mensen, kan vere at du er gravid med har mistet, kan vere at du er gravid med tvillinger og har mistet ene, kan vere at du er gravid og rett og slett bare blør litt.
Vanskelig å si! Men om mensen er så forsinket ville jeg ha testet, men ver da også bevisst på at om du har mistet, vil det kunne bli en positiv test selv om du da ikke er gravid enda.

Får du en positiv test ville jeg gått til legen og målt HCG med et par dagers mellomrom, så du ser om det er stigende eller synkende :)

Hvorfor har du ikke testet enda om du var 3 uker på overtid forresten? :) (billige-tester.no har strimmeltester som er superbillige, om det er det at du ikke har råd til tester :) Absolutt like gode, jeg bruker ikke annet! )

Anonymous poster hash: adf52...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...