AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Om det er noen her inne, så lurte jeg litt på hvordan disse forholdene er. Funker de stort sett greitt eller støter dere ofte på problemer? Lurer litt på hvordan disse forholdene funker. Si gjerne hvor du kommer fra opprinnelig, eller hvor jenta di er fra. Anonymous poster hash: 7cd20...455
Gjest Idollet Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Det er nok ikke mange av dem på norske forum Endret 9. mai 2014 av Idollet 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Om det er noen her inne, så lurte jeg litt på hvordan disse forholdene er. Funker de stort sett greitt eller støter dere ofte på problemer? Lurer litt på hvordan disse forholdene funker. Si gjerne hvor du kommer fra opprinnelig, eller hvor jenta di er fra.Anonymous poster hash: 7cd20...455 funker overhode ikke for meg. Forsøkt det to ganger. Aldri mer
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 funker overhode ikke for meg. Forsøkt det to ganger. Aldri mer Hva var problemene da? Anonymous poster hash: 7cd20...455
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Skal også legge til at med utenlandsk mener jeg både de som er født her i landet av utenlandske foreldre (siden de arver foreldrenes kultur) og fra andre land eksempelvis i Europa eller andre deler av verden. Anonymous poster hash: 7cd20...455
Skilpadden Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Det fungerer vel som alle salgs andre forhold? Man har oppturer, og man har nedturer. Jeg personlig har alltid vært sammen med norske menn, og den ene gangen jeg ga sjanse til en utlending, så satt jeg igjen med veldig dårlig opplevelse, så aldri mer.
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Hva var problemene da? Anonymous poster hash: 7cd20...455 ulikt syn på absolutt alt. DE hadde utdaterte holdninger. Han ene var afrikaner han andre inder. Hadde nok funka bedre med en fra et vestlig land
Gjest alegria Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Tror jeg har missforstått hele tråden jeg? Trodde dette gjaldt utenlandske kvinner med norske menn, virker ikke slik likevel på svarene. Er vel jeg som har missforstått og TS uttrykker seg dårlig i innlegget. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 "Utenlandsk" jente med foreldre fra Latin Amerika. Norsk mann. fungerer glimrende. Har aldri vært mer forelsket i hele mitt liv og alle de som kjenner oss kan også se hvor mye kjærlighet vi har for hverandre. Ikke uvanlig at vi hører kommentarer som "dere er så fine sammen!" eller "Dere er det perfekte paret" Selvsagt krangler vi, men det er ingenting vi ikke prater om og klarer å komme oss over. Vi har støtt mye motstand gjennom tidene, og kanskje en del fordommer også. Det første folk spør meg når de først møter meg er "Er mannen din fra samme land som deg?" og jeg vet ikke hvorfor dette irriterer meg sånn. Vi har vært sammen i 5 år nå, og vi har håp og tro på at vi blir gamle sammen. Anonymous poster hash: ea513...a23
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Tror jeg har missforstått hele tråden jeg? Trodde dette gjaldt utenlandske kvinner med norske menn, virker ikke slik likevel på svarene. Er vel jeg som har missforstått og TS uttrykker seg dårlig i innlegget. Tanken var kvinner med en annen bakgrunn enn norsk. Kanskje utenom de fra Skandinavia, siden de er jo egentlig mer eller mindre norske Så fra Finner, Russere, Polakker til Japanesere Anonymous poster hash: 7cd20...455
Gjest alegria Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Tanken var kvinner med en annen bakgrunn enn norsk. Kanskje utenom de fra Skandinavia, siden de er jo egentlig mer eller mindre norske Så fra Finner, Russere, Polakker til Japanesere Anonymous poster hash: 7cd20...455 Ja, det var det jeg også trodde - men trodde deretter at jeg misforstod siden de som har svart her virket som de er norske kvinner som skriver om sitt forhold til utenlandske menn. men kanskje jeg misforstod de også Endret 9. mai 2014 av alegria
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Kinesisk jente her, vært sammen med mannen min i 8 år, og det er svært lite krangling. Jeg har siden jeg kom til Norge (over 20 år siden) prøvd å leve etter norsk kultur, selv om foreldrene mine ikke nødvendigvis gjør det. Vi merker mest kulturforskjeller ved høytider og sammenkomster, men det er bare moro Anonymous poster hash: 121d5...4c3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Var sammen med en fra Asia. Det funket ikke fordi han hadde meninger om hvordan en evt datter skulle leve sitt liv selv her i Norge. Null frihet til å velge selv. Jeg kunne ikke leve med en slik person. Anonymous poster hash: 74a8e...99c
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Har kone fra afrika, funker stort sett greit men noen ganger oppstår det uenigheter pga kulturforskjeller. Men da må man inngå noen kompromisser
Gjest BettyBoop Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Har kone fra afrika, funker stort sett greit men noen ganger oppstår det uenigheter pga kulturforskjeller. Men da må man inngå noen kompromisserdu er heldig som har funnet ei som er villig til å inngå kompromisser
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 du er heldig som har funnet ei som er villig til å inngå kompromisser Det går jo begge veier, man må jo kompromisse ellers går det ikke. Men vi har begge to ting vi ikke inngår kompromisser på.
Kjempeliten Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Min kjæreste flytta til Norge da han var 14. Er ikke noe forskjell mellom han og andre nordmenn, bortsett fra at han har noen få skrive og talefeil siden han ikke lærte norsk fra han ble født. Har det bra vi:) som et vanlig par.
Gjest BettyBoop Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Det går jo begge veier, man må jo kompromisse ellers går det ikke. Men vi har begge to ting vi ikke inngår kompromisser på.ja sant. Min siste var ikke særlig villig til det. Hsn skulle liksom ikke tilpasse seg noenting
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 ja sant. Min siste var ikke særlig villig til det. Hsn skulle liksom ikke tilpasse seg noenting Viktig å tilpasse seg når man kommer til et annet land tror jeg, men hadde du klart å tilpasse deg hvis du flytta til et annet land med en helt annen kultur?
Gjest BettyBoop Skrevet 10. mai 2014 #20 Skrevet 10. mai 2014 Viktig å tilpasse seg når man kommer til et annet land tror jeg, men hadde du klart å tilpasse deg hvis du flytta til et annet land med en helt annen kultur?det hadde jeg bare måttet. Han siste jeg var med var hindu. familien hans er vegetarianere. Jeg hadde måttet spise deres mat om jeg var der f.eks. Er mab sammen med en fra en annen kultur så må msn bare tilpasse seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå