Gå til innhold

Dere single kvinner over 40 år: Hva gjør dere i helgene? Og hvor treffer man snille og gode menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er skilt og har barna 50% av tiden. Er derfor en del alene, og trives godt alene og begynner å få orden på helgene barna er hos faren.

Men hva gjør dere andre? Har følelsen av at "alle" andre single på min alder treffer menn, mens jeg treffer aldri noen...

Tips? Råd? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 23802...190
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Konserter, kafe, trener, ute med venner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare en som har noen tips og råd å komme med??

Skrevet

Nettdating?

AnonymBruker
Skrevet

Dere må se og få dere barn, i denne alderen burde dere vært opptatt med hus, mann og barn! :)

Anonymous poster hash: 10b50...9e0
Skrevet (endret)

Dere må se og få dere barn, i denne alderen burde dere vært opptatt med hus, mann og barn! :)

TS har barn

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

Syns kanskje du er litt utydelig på hva du vil ha tips om? Er det om fritidsaktiviter generelt, eller om hvordan man møter menn?

Anonymous poster hash: 01ea8...7b8
AnonymBruker
Skrevet

Syns kanskje du er litt utydelig på hva du vil ha tips om? Er det om fritidsaktiviter generelt, eller om hvordan man møter menn?

Anonymous poster hash: 01ea8...7b8

Ja,ja, kanskje det siste da. Og ikke nettdating, har liksom ikke funnet helt taket på det...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan treffe meg hvis du vil. Mann 39, ingen barn. Bor alene i stort hus med utsikt over fjord og fjell rett utenfor bergen. Er veldig husvarm av meg og vasker gulv, stryker klær og vasker klær, lager mat til den utvalgte og tar henne ofte med ut på shopping.. Jeg bærer selv shoppingposebe dine

Kunne jeg vært noe for deg. Er skallet med lite hår på ryggen da

Anonymous poster hash: 9ad94...45b

AnonymBruker
Skrevet

Kan treffe meg hvis du vil. Mann 39, ingen barn. Bor alene i stort hus med utsikt over fjord og fjell rett utenfor bergen. Er veldig husvarm av meg og vasker gulv, stryker klær og vasker klær, lager mat til den utvalgte og tar henne ofte med ut på shopping.. Jeg bærer selv shoppingposebe dine

Kunne jeg vært noe for deg. Er skallet med lite hår på ryggen da

Anonymous poster hash: 9ad94...45b

Hehe!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, det burde man ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...