Gå til innhold

Hvordan ville dere kvinner reagert på dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en tjuetre års gammel gutt som liker å gi damene på jobben, og andre plasser en klem. Jeg stryker de ofte på ryggen eller klapper de på skulderen. Jeg gir de ofte klem og.

Problemet er ofte at jeg ikke tør å gjøre det mot disse knallvakre damene. Jeg gjør det kun mot mindre pene damer eller helt normale damer. Grunnen til at jeg ikke gjør det mot de som er pene er fordi at jeg er redd for at de skal bli sinte.

Hvordan hadde dere reagert på dette som jeg gjør?

Anonymous poster hash: 6d465...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så lenge de er "up for it". Husk at det er mange mennesker der ute som er "no hug" personer. Inklusive meg. Hater klemmer.

For å svare tydeligere på spørsmålet: Ja. Jeg ville reagert.

Endret av dillyduzit
Skrevet

Beklager, jeg er ikke av de pene, så jeg kan dessverre ikke svare på vegne av dem.

Men vi mindre pene opplever så lite tafsing at vi tar det som måtte by seg med glede.

Gjest New_Girl
Skrevet

Syns det er veldig merkelig oppførsel å gå rundt å klemme på damer sånn helt uten videre? Uansett hvordan de ser ut.

Jeg er ingen klemmer og hadde syntes det var ukomfortabelt.

• Liker 5
Gjest Funky Punk
Skrevet

Usj, hadde fått helt angst om noen hadde gitt meg en klem og stryket meg på ryggen. En kjapp klem dersom man har vunnet noe, har bursdag eller lignende er greit. Ikke ellers

• Liker 4
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du gjør det, og om jeg liker deg. Hvis jeg ikke liker deg, hadde jeg ikke likt at du klemte på meg. Hvis jeg likte deg, og visste at du ikke mente noe seksuelt med denne klemmingen din, hadde jeg bare syntes det var koselig :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig ubekvelm av sånt.. Du går liksom innenfor en annen persons sone

Skrevet

Eh nei takk, i hvert fall ikke sånn i det daglige. Greit med en rask klem hvis det er noe spesielt, men ikke bare fordi du skal gå hjem fra jobb ellerno.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok blitt fornærmet om jeg visste av begrunnelsen for klemmen :fnise:
Er ikke noe klemmer overhodet, så den delen er merkelig. Burde være en spesiell grunn til klemmen for min del.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er upassende å klemme på kollegaer på jobb og ville derfor reagert negativt på dette.

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Beklager, jeg er ikke av de pene, så jeg kan dessverre ikke svare på vegne av dem.

Men vi mindre pene opplever så lite tafsing at vi tar det som måtte by seg med glede.

:klem:

Skrevet

så vi mindre pene kan ikke bli sinte? jeg skal love deg at jeg kan bli like sint som de pene..! :)

gi klem til de som du er heeeelt sikker mottakelige for det...

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg klemmer bare folk jeg har et nært forhold til, så hvis kolleger skulle klemt på meg i tide og utide, hadde jeg følt det invaderende og ukonfortabelt. Man vil jo ha et greit forhold til kollegene sine, så det er vanskelig å avvise sånne klemmer, men hvis det blir for mye, hadde jeg sagt fra. Hvorfor gjør du dette?

Skal du først drive og klemme på kolleger, kan du like gjerne klemme på alle, uansett utseende. Regner med du bare mener det vennskapelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SNYDENS! Ikke begynn her også!

Anonymous poster hash: 9b64c...605
Gjest Malanthor
Skrevet

Nå er jeg ingen kvinne. Men får være såpass ærlig og si at jeg ikke hadde satt pris på at du hadde gjort det på min samboer. :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klemmer bare folk jeg har et nært forhold til, så hvis kolleger skulle klemt på meg i tide og utide, hadde jeg følt det invaderende og ukonfortabelt. Man vil jo ha et greit forhold til kollegene sine, så det er vanskelig å avvise sånne klemmer, men hvis det blir for mye, hadde jeg sagt fra. Hvorfor gjør du dette?

Skal du først drive og klemme på kolleger, kan du like gjerne klemme på alle, uansett utseende. Regner med du bare mener det vennskapelig.

Ja jeg gjør det fordi at jeg liker å gi ekstra mye oppmerksomhet til kvinner. Men jeg tør ikke å gjøre det til de pene, kun til de gjennomsnittlige. Jeg hadde blitt veldig skuffet visst en peno dame ble rasande på meg. Så derfor gjør jeg det bare med de helt vanlige.

Anonymous poster hash: 6d465...9e5

Skrevet

Hvis du er så utsultet på kontakt at du går rundt og stryker kollegene dine på ryggen er det kanskje på tide å skaffe seg et kjæledyr.

• Liker 7
Gjest Tris
Skrevet

Skal du først klemme på dine kollegaer så får du klemme på alle, kvinner og menn, og ikke gjøre en slik forskjell på folk! :fnise:

Men, vær obs på at du kan få noen uønskede hengende etter deg som tenker at du er forelsket i de fordi du klemmer og flørter slik.. :wow:

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Med mindre jeg kjente deg veldig, veldig godt hadde jeg reagert negativt. Jeg er ikke en klemmer. Aldri vært det.

Jeg hadde sikkert ikke kjeftet deg opp eller noe, men jeg ville ikke klemt tilbake og jeg hadde sørget for at det ikke skjer igjen.

Så ja, du kan jo sikkert ha i bakhodet at ikke nødvendigvis alle liker det. Eller så er det bare jeg som er et utskudd her. Vanskelig å si.

Endret av heihade
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...