Stacy__ Skrevet 26. november #18541 Skrevet 26. november Nowayback skrev (2 minutter siden): Klarer vel egentlig ikke det. Da bør du kanskje be om hjelp eller hvis du trenger det, ta litt avstand fra de krevende søsknene dine? Det er sikkert ubrukelige råd. Men man må ha det bra selv for å kunne hjelpe andre ❤️ Håper uansett at det ordner seg for deg! 1
Nowayback Skrevet 26. november #18542 Skrevet 26. november Stacy__ skrev (12 minutter siden): Da bør du kanskje be om hjelp eller hvis du trenger det, ta litt avstand fra de krevende søsknene dine? Det er sikkert ubrukelige råd. Men man må ha det bra selv for å kunne hjelpe andre ❤️ Håper uansett at det ordner seg for deg! Neida, det er gode råd. Takk🙂 1 1
Titania Skrevet 26. november #18543 Skrevet 26. november Rotehuene jeg jobber med. Skal ikke påstå at jeg er superryddig selv, men forsøker holde det til min pult, og ikke fellesområder 2
xQueenKx Skrevet 27. november #18544 Skrevet 27. november At jeg aldri finner ut av allergiene mine😡 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november #18545 Skrevet 27. november xQueenKx skrev (2 timer siden): At jeg aldri finner ut av allergiene mine😡 1
Titania Skrevet 28. november #18547 Skrevet 28. november Lars Mjøen med det nyeste innlegget sitt på Facebook der han mener at det kun regnes som voldtekt om ofrene gjør motstand, og i samme slengen tråkker litt på ofrene til Arne Bye 3
Titania Skrevet 28. november #18548 Skrevet 28. november Når jeg venter på pakke, og akkurat har kommet inn døra etter å ha blitt kjørt hjem når hentemeldingen kommer 😶 Pakka er for tung til å ta med på bussen (i hvertfall for mine armer), og jeg har ikke lyst til å bruke penger på taxi. Men vil samtidig helst ha pakka i går 🙈 1
xQueenKx Skrevet 28. november #18549 Skrevet 28. november Titania skrev (13 timer siden): Lars Mjøen med det nyeste innlegget sitt på Facebook der han mener at det kun regnes som voldtekt om ofrene gjør motstand, og i samme slengen tråkker litt på ofrene til Arne Bye Ja, jeg er enig med deg! Det ikke bare irriterer meg, men det skremmer meg at folk har så lite forståelse for mekanismene som skjer når folk blir utsatt for overgrep. 1
Titania Skrevet 29. november #18550 Skrevet 29. november Når en linse finner ut at den enten skal ramle ut eller «ta seg en tur». Skjer alltid (selv om det ikke skjer ofte) når jeg ikke har med linsevæske, og ikke har tid til å fikse det 🙄 2 1
Cid Skrevet 29. november #18551 Skrevet 29. november Titania skrev (4 timer siden): Når en linse finner ut at den enten skal ramle ut eller «ta seg en tur». Skjer alltid (selv om det ikke skjer ofte) når jeg ikke har med linsevæske, og ikke har tid til å fikse det 🙄 Ta seg en tur hvordan? 1
Titania Skrevet 29. november #18552 Skrevet 29. november Cid skrev (2 timer siden): Ta seg en tur hvordan? Forsvinner opp under øyelokket 1 1
sofie777 Skrevet 29. november #18553 Skrevet 29. november Annenhver søndag skal jeg bruke en datamaskin til noe spesielt. Dette kan jeg gjøre klart hjemmefra ved hjelp av TeamViewer (et program der man kan fjernstyre en annen maskin, veldig populært hos scammere, men har også trygg bruk. IKKE la ukjente bruke din datamaskin gjennom denne). Men for at jeg skal kunne bruke denne metoden, så må maskinen være i riktig lokale og være koblet til internett der. Jeg vet at maskinen var et annet sted forrige søndag, men jeg fikk forsikring om at den skulle være på lokalet til i dag. En av disse tingene er ikke gjort, enten er ikke maskinen der, ellers har den ikke blitt koblet til nettet. Det betyr at jeg må stå tidlig opp i morgen og gjøre en jobb med mange hylende unger rundt meg. Jeg har sagt det om og om igjen at jeg gjør bedre jobb hjemme i fred å ro og at det blir hurtigløsninger når jeg ikke har tid til mer. Heldigvis har jeg en app som forteller meg hva jeg skal gjøre og det er lite nytt, men ting må jo se julete ut fra i morgen, så det må jeg bruke tid på. #IkkeBareLittMenMyeIrriterende!! 2
Cid Skrevet 30. november #18554 Skrevet 30. november Titania skrev (7 timer siden): Forsvinner opp under øyelokket Kan vel bli fort betent da? 1
Titania Skrevet 30. november #18555 Skrevet 30. november Cid skrev (13 minutter siden): Kan vel bli fort betent da? Ikke så lenge man får den ut kjapt. Men kjenner en som hadde flere linser oppi der, som fikk betennelse til slutt. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig - er skikkelig ubehagelig når det skjer 1
Cid Skrevet 30. november #18556 Skrevet 30. november Titania skrev (5 timer siden): Ikke så lenge man får den ut kjapt. Men kjenner en som hadde flere linser oppi der, som fikk betennelse til slutt. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig - er skikkelig ubehagelig når det skjer Hvordan endte han opp med flere? 1
Frøkenfryden Skrevet 30. november #18557 Skrevet 30. november Titania skrev (6 timer siden): Ikke så lenge man får den ut kjapt. Men kjenner en som hadde flere linser oppi der, som fikk betennelse til slutt. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig - er skikkelig ubehagelig når det skjer Enig! Er jo dødsvondt! 1
Titania Skrevet 30. november #18558 Skrevet 30. november Cid skrev (52 minutter siden): Hvordan endte han opp med flere? Ingen anelse. Nå får hun ikke bruke linser lenger, som kanskje er like greit 😅 Jeg tenker hver gang skal bytte så er det to linser av, to linser på - burde ikke være vanskelig 😝 1
Titania Skrevet 30. november #18559 Skrevet 30. november Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Enig! Er jo dødsvondt! Jepp. Hun trodde den eldste kanskje hadde vært der ett år. Altså - hæ?! Det MÅ jo ha irritert 1
Cid Skrevet 2. desember #18560 Skrevet 2. desember https://www.vg.no/nyheter/i/wr6Bln/southwest-airlines-innfoerer-nye-regler-for-store-passasjerer Synes ikke noe om dette, diskriminerer overvektige folk 😠 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå