JimmyOlsen Skrevet 18. november #18501 Skrevet 18. november Cid skrev (5 timer siden): Folk som unnskylder mobbere med at de "bare var et barn" 🙄 Enig, de vil alltid være rasshøl i mine øyne, uansett. 2 2
Titania Skrevet 19. november #18502 Skrevet 19. november Varmepumpa på jobb som tuller igjen. Er ikke iskaldt, men kjølig nok allikevel. Og fikk bare tak i en sykemeldt tekniker hos leverandøren 😑 Men han skulle ta det videre om ikke annet. 1
JimmyOlsen Skrevet 19. november #18503 Skrevet 19. november At det skal være så komplisert å bestille fra Wolt. 1
Cid Skrevet 19. november #18504 Skrevet 19. november JimmyOlsen skrev (2 minutter siden): At det skal være så komplisert å bestille fra Wolt. Enklere med foodora? 1
JimmyOlsen Skrevet 19. november #18505 Skrevet 19. november Cid skrev (24 minutter siden): Enklere med foodora? Kanskje, har ikke prøvd. Med med Wolt er det tydeligvis ikke nok å bare oppgi adresse. De skal ha navn på huset (WTF?), og så må du bruke googlemaps for å gi dem nøyaktig posisjon og fanden og hans oldemor. Det får heller bli knekkebrød i kveld. 1
sofie777 Skrevet 19. november #18506 Skrevet 19. november JimmyOlsen skrev (25 minutter siden): Kanskje, har ikke prøvd. Med med Wolt er det tydeligvis ikke nok å bare oppgi adresse. De skal ha navn på huset (WTF?), og så må du bruke googlemaps for å gi dem nøyaktig posisjon og fanden og hans oldemor. Det får heller bli knekkebrød i kveld. Oj, har aldri hatt problemer, verken med Wolt eller Foodora, men så bor jeg i by. Bor i blokk nå, men bodde før i privathus og det eneste som småirriterer er at jeg må gå ut og møte leverandøren. De kommer ikke inn og opp (som Meny og Oda gjør). 1
JimmyOlsen Skrevet 19. november #18507 Skrevet 19. november sofie777 skrev (14 minutter siden): Oj, har aldri hatt problemer, verken med Wolt eller Foodora, men så bor jeg i by. Bor i blokk nå, men bodde før i privathus og det eneste som småirriterer er at jeg må gå ut og møte leverandøren. De kommer ikke inn og opp (som Meny og Oda gjør). Jeg bor også i by, og i leilighet, så jeg skjønner ikke hvor mange sokker de har røyka i kveld. 1
Cid Skrevet 19. november #18508 Skrevet 19. november JimmyOlsen skrev (6 minutter siden): Jeg bor også i by, og i leilighet, så jeg skjønner ikke hvor mange sokker de har røyka i kveld. Sikkert lånt Snoop Dogg sine sokker 1
sofie777 Skrevet 19. november #18509 Skrevet 19. november JimmyOlsen skrev (28 minutter siden): Jeg bor også i by, og i leilighet, så jeg skjønner ikke hvor mange sokker de har røyka i kveld. Nei, da skjønner jeg ingenting. Prøv Foodora i morgen, da 1
KnekkeBørre Skrevet 19. november #18511 Skrevet 19. november Cid skrev (På 18.1.2025 den 1.47): At en eller annen idiot nabo holder på å støvsuge midt på natten nå, wtf? Han har sikkert knust et speil. Det innebærer lang tids ulykke for den personen. La din hevn ligge der.. 1
Cid Skrevet 19. november #18512 Skrevet 19. november KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Han har sikkert knust et speil. Det innebærer lang tids ulykke for den personen. La din hevn ligge der.. Viste seg at det ikke var noen som støvsugde 😛 det er bare lyder som kommer av og til om dagen hvor det høres ut som at noen slår på en støvsuger og så slår den av igjen etter noen få sekunder. 1
JimmyOlsen Skrevet 20. november #18513 Skrevet 20. november sofie777 skrev (6 timer siden): Nei, da skjønner jeg ingenting. Prøv Foodora i morgen, da Ja det begynte å bli litt sent uansett. 1
sofie777 Skrevet 21. november #18514 Skrevet 21. november Under kategorien "små-irriterende": Jeg var på Meny og skulle gjøre helgehandelen. Jeg hadde sett i appen at de hadde 1.5l julebrus til 9.90 og sveipet rundt brusområdet for å finne dem, men nei, den hadde de ikke. Kjedelig, men sånn er livet. De andre julebrusene er så forferdelig dyre, synes jeg (selv om jeg handler der), men fant en type til ca 24 kroner. Det var dyrt for noen år siden, men nå er det akseptabelt. Jeg spurte noen som svirret rundt i området om brusen var et annet sted, men de fant den heller ikke. Jeg sa fra at jeg gjerne ser den neste uke, men det er en liten mulighet for at jeg handler hos en av de andre Menyene i området. Men da har jeg gjort en god gjerning for de andre som vil ha brus til den prisen i den butikken. Rant over! 1
Nowayback Skrevet 22. november #18515 Skrevet 22. november Mine to eldre søsken som er en enorm byrde. Jeg er så misunnelig på "normale" familier. Og nei, alle familier har ikke "sine ting å stri med". Ikke av disse dimensjonene. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. november #18517 Skrevet 24. november Titania skrev (3 timer siden): Mamma og alle unnskyldningene sine
Strigiformes Skrevet 24. november #18518 Skrevet 24. november Nowayback skrev (På 22.11.2025 den 22.30): Mine to eldre søsken som er en enorm byrde. Jeg er så misunnelig på "normale" familier. Og nei, alle familier har ikke "sine ting å stri med". Ikke av disse dimensjonene. Jeg kjenner til dimensjoner jeg ❤️ 2
Stacy__ Skrevet 24. november #18519 Skrevet 24. november Nowayback skrev (På 22.11.2025 den 22.30): Mine to eldre søsken som er en enorm byrde. Jeg er så misunnelig på "normale" familier. Og nei, alle familier har ikke "sine ting å stri med". Ikke av disse dimensjonene. Masse styrke klemmer til deg som står i det ❤️ Husk å ta vare på deg selv oppi alt. 1
Nowayback Skrevet 26. november #18520 Skrevet 26. november Stacy__ skrev (På 25.11.2025 den 0.56): Masse styrke klemmer til deg som står i det ❤️ Husk å ta vare på deg selv oppi alt. Klarer vel egentlig ikke det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå