Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #18441 Skrevet 25. oktober Cid skrev (7 minutter siden): Tusen takk Vi Gratulerer deg med dagen @Cid🥳🥳 1
Cid Skrevet 25. oktober #18442 Skrevet 25. oktober Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): Vi Gratulerer deg med dagen @Cid🥳🥳 Takk var i går men ville ikke skape for mye ståhei her 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober #18443 Skrevet 25. oktober Cid skrev (8 minutter siden): Takk var i går men ville ikke skape for mye ståhei her 😅 Vi ser den, det kan fort bli litt mye ståhei til tider.😉😉
Lur Venn Skrevet 25. oktober #18444 Skrevet 25. oktober Cid skrev (13 timer siden): Tømte du sparepervogrisen din? Tømte meg ja😁 1
Cid Skrevet 25. oktober #18445 Skrevet 25. oktober Lur Venn skrev (Akkurat nå): Tømte meg ja😁 Håper ikke at noen skled på utløsningen da o: 1
Lur Venn Skrevet 26. oktober #18446 Skrevet 26. oktober Cid skrev (11 timer siden): Håper ikke at noen skled på utløsningen da o: Nei den gikk rett i sluket på badet 1
Cid Skrevet 27. oktober #18449 Skrevet 27. oktober Pakken min som visstnok ikke passet i pakkeboksen trass i at det er en liten pakke så nå må jeg vente på oppdatering til når den ankommer nærmeste hentested 2
Turkis Sau Skrevet 27. oktober #18450 Skrevet 27. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Pakken min som visstnok ikke passet i pakkeboksen trass i at det er en liten pakke så nå må jeg vente på oppdatering til når den ankommer nærmeste hentested Det der skjer nesten hver gang jeg bestiller pakke til postkassen, så irriterende😑 Så det har jeg sluttet med. Prøvd HeltHjem, det funker halvparten av gangene. Har gått over til post i butikk eller boks på hentested. Da vet jeg hvertfall hva jeg har å forholde meg til, selv om det hadde vært diggere å få det på døren. 2
Cid Skrevet 27. oktober #18451 Skrevet 27. oktober Turkis Sau skrev (31 minutter siden): Det der skjer nesten hver gang jeg bestiller pakke til postkassen, så irriterende😑 Så det har jeg sluttet med. Prøvd HeltHjem, det funker halvparten av gangene. Har gått over til post i butikk eller boks på hentested. Da vet jeg hvertfall hva jeg har å forholde meg til, selv om det hadde vært diggere å få det på døren. Eller når jeg bestiller 1 spill som burde mer enn nok passe i postkassen men den gjør ikke det fordi idioterne som har pakket har pakka den inn i en giga pakke slik at spillet plutselig er 3 ganger større grr… 2
Cid Skrevet 28. oktober #18452 Skrevet 28. oktober Ebay som er latterlig treige med å levere det jeg bestiller 🙈 1
Titania Skrevet 30. oktober #18454 Skrevet 30. oktober At de alltid er tomme for iste med lime når det er tilbud på det hos meny 😑 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #18455 Skrevet 30. oktober Cid skrev (9 timer siden): Benjamin Netanyahu. Vi er helt enige.
Cid Skrevet 30. oktober #18456 Skrevet 30. oktober Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Vi er helt enige. Blir bare sint inni meg hver gang han dukker opp på tv og fjaser i vei, samme med Putin og Trump 🤮 2
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #18457 Skrevet 30. oktober Cid skrev (3 timer siden): Blir bare sint inni meg hver gang han dukker opp på tv og fjaser i vei, samme med Putin og Trump 🤮 Vi er helt enige, vi synes at det er har blitt altfor mange gærne menn som styrer i verden nå. 1 1
SVK Skrevet 30. oktober #18458 Skrevet 30. oktober Når man ser feil på tidsfrister og lignende. At fristen f.eks vanligvis er på bestemte dager i uken, bestemte dager i måndenden eller bestemte klokkeslett og så har de endret det og man rakk ikke fristen. 1
Cid Skrevet 30. oktober #18459 Skrevet 30. oktober At folk jeg knapt har sendt melding med på Messenger dukker opp i listen over aktive brukere som om de skulle vært på vennelisten 😠 1
Cid Skrevet 31. oktober #18460 Skrevet 31. oktober Vipps som maser om at jeg skal aktivere tæpping på nytt igjen men lar meg ikke gjøre det 🤦♂️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå