Titania Skrevet 7. oktober #18321 Skrevet 7. oktober At jobbtelefonen lager ringelyden i headsettet, ikke fra telefonen 😑 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #18322 Skrevet 7. oktober Titania skrev (3 timer siden): At jobbtelefonen lager ringelyden i headsettet, ikke fra telefonen 😑
Cid Skrevet 7. oktober #18323 Skrevet 7. oktober Dette. https://deadline.com/2025/10/sean-combs-trump-pardon-prison-move-1236572175/ La nå den psykopaten råtne i fengsel! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #18324 Skrevet 7. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Dette. https://deadline.com/2025/10/sean-combs-trump-pardon-prison-move-1236572175/ La nå den psykopaten råtne i fengsel!
Titania Skrevet 9. oktober #18325 Skrevet 9. oktober Får allerede mailer om black friday. Slutt med dårlige tilbud i 2 måneder - ha heller gode tilbud den ene dagen! Eller to, om man tar med cyber monday, som snart vel varer ut desember.
Titania Skrevet 10. oktober #18326 Skrevet 10. oktober At bybussene her er laget for kortvokste 😑 4 plasser som har grei beinplass, og de er stort sett opptatt
Titania Skrevet 10. oktober #18328 Skrevet 10. oktober "Tid som gjenstår: ca 1 minutt". Som har stått i 15 min.
Boetica Skrevet 10. oktober #18329 Skrevet 10. oktober Cid skrev (4 timer siden): Falske begravelser ment som humor Er det en greie? 1
sofie777 Skrevet 10. oktober #18330 Skrevet 10. oktober Boetica skrev (1 time siden): Er det en greie? VG TV har dem med kjendiser 1
Boetica Skrevet 10. oktober #18331 Skrevet 10. oktober sofie777 skrev (1 time siden): VG TV har dem med kjendiser At de tør… jeg hadde vært redd for at det skulle gå troll i ord 🙈
butterfly28 Skrevet 10. oktober #18332 Skrevet 10. oktober Barn på el-sparkesykler. Har holdt på å kjøre på 3 stk den uka her. Det verste er de som ikke har på seg hjelm men har den hengende på styret. Folk uten refleks. Ekstremsportutøvere som kommer ut for ulykker i fjellet der redningsmannskapet må redde de i fare for eget liv. Selvbetjeningskasser der fingeravtrykksleseren ikke funker så man må stå i evigheter og vente på personalet for å kjøpe en Monster. Butikker der man ikke finner noen personale til å hjelpe deg. Folk som ikke legger noe tungt oppå lokket på papirdunken så papp og papir blir spredd overalt. Samme med matavfall angrepet av kråker. Folk som snakker i tlf med høyttaler. Folk som har lyd på tlf når de ser reels/tiktok Folk som har på altfor mye parfyme, virker som om ungdommen nå til dags er helt ekstreme. Det verste er når det er så mye at man får parfymesmak i munnen når man går forbi🤮 1
Cid Skrevet 10. oktober #18333 Skrevet 10. oktober butterfly28 skrev (26 minutter siden): Barn på el-sparkesykler. Har holdt på å kjøre på 3 stk den uka her. Det verste er de som ikke har på seg hjelm men har den hengende på styret. Folk uten refleks. Ekstremsportutøvere som kommer ut for ulykker i fjellet der redningsmannskapet må redde de i fare for eget liv. Selvbetjeningskasser der fingeravtrykksleseren ikke funker så man må stå i evigheter og vente på personalet for å kjøpe en Monster. Butikker der man ikke finner noen personale til å hjelpe deg. Folk som ikke legger noe tungt oppå lokket på papirdunken så papp og papir blir spredd overalt. Samme med matavfall angrepet av kråker. Folk som snakker i tlf med høyttaler. Folk som har lyd på tlf når de ser reels/tiktok Folk som har på altfor mye parfyme, virker som om ungdommen nå til dags er helt ekstreme. Det verste er når det er så mye at man får parfymesmak i munnen når man går forbi🤮 Bare å ta med noe tungt neste gang og legge på da
Cid Skrevet 10. oktober #18334 Skrevet 10. oktober Boetica skrev (10 timer siden): Er det en greie? Ja dessverre, det finnes visst ingen grenser for hva man kan tøyse med… 1 1
Turkis Sau Skrevet 11. oktober #18335 Skrevet 11. oktober butterfly28 skrev (10 timer siden): Barn på el-sparkesykler. Har holdt på å kjøre på 3 stk den uka her. Det verste er de som ikke har på seg hjelm men har den hengende på styret. Folk uten refleks. Ekstremsportutøvere som kommer ut for ulykker i fjellet der redningsmannskapet må redde de i fare for eget liv. Selvbetjeningskasser der fingeravtrykksleseren ikke funker så man må stå i evigheter og vente på personalet for å kjøpe en Monster. Butikker der man ikke finner noen personale til å hjelpe deg. Folk som ikke legger noe tungt oppå lokket på papirdunken så papp og papir blir spredd overalt. Samme med matavfall angrepet av kråker. Folk som snakker i tlf med høyttaler. Folk som har lyd på tlf når de ser reels/tiktok Folk som har på altfor mye parfyme, virker som om ungdommen nå til dags er helt ekstreme. Det verste er når det er så mye at man får parfymesmak i munnen når man går forbi🤮 Amen til alt.
Boetica Skrevet 13. oktober #18336 Skrevet 13. oktober Praktiske problemer. Er det ikke det ene så er det det andre. Hvorfor kan ingenting gli litt lett her i livet??? Sånn som i drømmer. I natt drømte jeg at jeg vant kr 11 125 000 i Lotto. Da jeg våknet og det demret for meg at jeg bare hadde drømt, prøvde jeg å knipe sammen øynene og komme meg inn i drømmen igjen 😄
Udyrisk Skrevet 13. oktober #18337 Skrevet 13. oktober Folk som er for feige til å si ting rett ut men roper ut hint. Virker tøffe men feige som F**n! Æsj!
Cid Skrevet 13. oktober #18338 Skrevet 13. oktober Boetica skrev (15 minutter siden): Praktiske problemer. Er det ikke det ene så er det det andre. Hvorfor kan ingenting gli litt lett her i livet??? Sånn som i drømmer. I natt drømte jeg at jeg vant kr 11 125 000 i Lotto. Da jeg våknet og det demret for meg at jeg bare hadde drømt, prøvde jeg å knipe sammen øynene og komme meg inn i drømmen igjen 😄 Har det noensinne funket? 😅
Boetica Skrevet 13. oktober #18339 Skrevet 13. oktober Cid skrev (14 minutter siden): Har det noensinne funket? 😅 Nei, men jeg var så skuffet 😂 måtte prøve.
Cid Skrevet 13. oktober #18340 Skrevet 13. oktober Boetica skrev (52 minutter siden): Nei, men jeg var så skuffet 😂 måtte prøve. Du er rik på nettvenner da i det minste 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå