Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (7 minutter siden):

:hoho: ser for meg deg stå der med posene dine og en butikkansatt komme med en diger sprøyte :skratte: 

dobie-nurse.gif

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg leste om styrbord og babord var i Donald Duck, hvor Donald var kaptein. Han trodde styrbord var venstre, og siden den gang har jeg alltid kjent på det som det mest naturlige - som selvfølgelig er feil. Så jeg må alltid tenke på Donald når jeg får befatning med de uttrykkene der -.-

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over de butikkene der man har en kasse og resten er self-service, og at det står en mann/dame der og geleider en mot self-service når man VIL gå i vanlig kasse! Jeg forventer service når jeg handler i en butikk. Ikke å måtte gjøre alt selv OG betale blodpriser!  :sur:

Skrevet
mia83 skrev (3 minutter siden):

Irriterer meg over de butikkene der man har en kasse og resten er self-service, og at det står en mann/dame der og geleider en mot self-service når man VIL gå i vanlig kasse! Jeg forventer service når jeg handler i en butikk. Ikke å måtte gjøre alt selv OG betale blodpriser!  :sur:

Er nok sånn framtiden blir :P Man slipper lange køer i hvert fall. 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Er nok sånn framtiden blir :P Man slipper lange køer i hvert fall. 

Nja det kommer an på hvor mange self-service-kasser man har der da :vetikke: en uting uansett synes jeg. Kjøpmennene tjener mer enn nok som det er...

• Liker 1
Skrevet
mia83 skrev (1 minutt siden):

Nja det kommer an på hvor mange self-service-kasser man har der da :vetikke: en uting uansett synes jeg. Kjøpmennene tjener mer enn nok som det er...

Er vel for at de ansatte skal kunne styre med andre ting, i fremtiden så vil vi nok bare ha sånne og ansatte bare kommer for å fylle på med varer 😛

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Er vel for at de ansatte skal kunne styre med andre ting, i fremtiden så vil vi nok bare ha sånne og ansatte bare kommer for å fylle på med varer 😛

Huffda.. det blir jo mer og mer tilrettelagt så man ikke skal se et menneske i løpet av dagen.. kan jo få alt man vil levert på døra. Ikke sunt det der, mener nå jeg. 

Skrevet
mia83 skrev (1 minutt siden):

Huffda.. det blir jo mer og mer tilrettelagt så man ikke skal se et menneske i løpet av dagen.. kan jo få alt man vil levert på døra. Ikke sunt det der, mener nå jeg. 

Jeg kommer alltid til å gå fysisk til butikken personlig, men det er bra at de som har funksjonsnedsettelser eller er veldig dårlig til beins og ikke bare kan dra på butikk har muligheten. 

• Liker 1
Skrevet

At lavere temperaturer påvirker kroppen slik de gjør 😑

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg kommer alltid til å gå fysisk til butikken personlig, men det er bra at de som har funksjonsnedsettelser eller er veldig dårlig til beins og ikke bare kan dra på butikk har muligheten. 

Det er det jo :jepp:

Gjest Boetica
Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

På de største butikkene har de en ansatt som står ved selvbetjeningskassen og følger med når folk skanner. Akkurat det synes jeg er litt utrivelig. På min faste butikk har jeg lagt merke til at de ansatte later som de må rydde noe ved selvbetjeningskassene når det er mange som handler. Jeg skjønner jo at dette er noe de har fått beskjed om av sjefen. Og det er tross alt bedre at de later som de rydder enn at de står der som en vaktpost og glaner på folk. 

Skrevet
Boetica skrev (4 timer siden):

På de største butikkene har de en ansatt som står ved selvbetjeningskassen og følger med når folk skanner. Akkurat det synes jeg er litt utrivelig. På min faste butikk har jeg lagt merke til at de ansatte later som de må rydde noe ved selvbetjeningskassene når det er mange som handler. Jeg skjønner jo at dette er noe de har fått beskjed om av sjefen. Og det er tross alt bedre at de later som de rydder enn at de står der som en vaktpost og glaner på folk. 

Samtidig er det jo bedre at de står i nærheten i tilfelle det er noe de skal fikse. Jeg kommer med mine energibokser og skal ha de godkjent på alder (jeg er langt over grensen, men det er jobben deres) og da er det greit om de står akkurat der i stedet for om de må tilkalles fra andre siden av butikken.

Skrevet

At jeg ikke fikk pre order bonusen på spillet som jeg forhåndsbestilte :raven:

• Hjerte 1
Skrevet

At coolshop sin chat ikke fungerer 😠

• Hjerte 2
Skrevet

Fortsatt Coolshop som ikke sendte med koda :kjefte:

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (13 timer siden):

At coolshop sin chat ikke fungerer 😠

:klem3::klem3:

Cid skrev (49 minutter siden):

Fortsatt Coolshop som ikke sendte med koda :kjefte:

Skrevet

At jeg holder på å bli syk, men det vil ikke bryte ut ordentlig 😑

Lei av å være slimete og bli andpusten etter 10 meter

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

At jeg holder på å bli syk, men det vil ikke bryte ut ordentlig 😑

Lei av å være slimete og bli andpusten etter 10 meter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...