Cid Skrevet 14. juli #17821 Skrevet 14. juli Media sin forferdelige avhengige fokus på Trump hver dag 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #17822 Skrevet 14. juli Cid skrev (2 timer siden): Media sin forferdelige avhengige fokus på Trump hver dag 1
xQueenKx Skrevet 15. juli #17824 Skrevet 15. juli Naboen som må ha dunkdunk-fest til halv 5 på natta. Vi deler vegg... 1 1
Cid Skrevet 15. juli #17825 Skrevet 15. juli xQueenKx skrev (1 minutt siden): Naboen som må ha dunkdunk-fest til halv 5 på natta. Vi deler vegg... Skulle ringt til politiet da. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #17826 Skrevet 15. juli xQueenKx skrev (2 timer siden): Naboen som må ha dunkdunk-fest til halv 5 på natta. Vi deler vegg... Cid skrev (2 timer siden): Skulle ringt til politiet da. Vi er helt enige med Cid, vi hadde ringt politiet.
xQueenKx Skrevet 15. juli #17828 Skrevet 15. juli Cid skrev (8 timer siden): Skulle ringt til politiet da. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi er helt enige med Cid, vi hadde ringt politiet. Politiet gjør ikke noe med det. De bare sier "du får ringe tilbake hvis det ikke roer seg etter en stund". Ellers en god tanke, da! 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #17829 Skrevet 15. juli xQueenKx skrev (5 minutter siden): Politiet gjør ikke noe med det. De bare sier "du får ringe tilbake hvis det ikke roer seg etter en stund". Ellers en god tanke, da! Uff, vi håper at de roer seg med musikken sånn at du får sove i natt. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli #17830 Skrevet 15. juli Cid skrev (14 minutter siden): Varmen Vi er helt enige. 1
Turkis Sau Skrevet 16. juli #17831 Skrevet 16. juli Når folk tar hele "veibanen" på fortauet - fordi "vi er en familie på 5 og må gå ved siden av hverandre". Og så kan du banne på at en eller flere av de kikker opp i luften, til motsatt side eller what not, så en trygg passering med et høflig blikk er umulig. Og så går de selvsagt i 1kmt. Låvv itt.😤
Cid Skrevet 16. juli #17833 Skrevet 16. juli Titania skrev (Akkurat nå): Susingen fra doen Hva er gale med den?
Titania Skrevet 16. juli #17834 Skrevet 16. juli Cid skrev (Akkurat nå): Hva er gale med den? Knappen henger seg opp, så det renner vann. Men jeg sitter midt i en team viewer med kunde (der jeg må følge med på hva kunden gjør), så kan ikke gå fra pcen for å få stoppet det akkurat nå.
Cid Skrevet 16. juli #17835 Skrevet 16. juli At skoa mine begynner å bli slitt allerede etter bare noen uker… 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli #17836 Skrevet 16. juli Cid skrev (1 minutt siden): At skoa mine begynner å bli slitt allerede etter bare noen uker… Vi synes at sånt er skikkelig kjipt.
jukkapalme Skrevet 17. juli #17838 Skrevet 17. juli xQueenKx skrev (22 minutter siden): Måker som snapper til seg maten man spiser ute🤬 De er så utrolig frekke. Samme skjedde med pappa en gang. Hadde kjøpt seg is og hadde knapt nok rukket å smake på den før en måke kom og snappet den til seg.
xQueenKx Skrevet 17. juli #17839 Skrevet 17. juli jukkapalme skrev (3 minutter siden): De er så utrolig frekke. Samme skjedde med pappa en gang. Hadde kjøpt seg is og hadde knapt nok rukket å smake på den før en måke kom og snappet den til seg. 🤬🤬🤬
SVK Skrevet 17. juli #17840 Skrevet 17. juli (endret) Cid skrev (19 timer siden): At skoa mine begynner å bli slitt allerede etter bare noen uker… Så leit. Men ser ut som om skolissene dine er knyttet selv om du ikke har på deg skoene. Knyter du opp skolissene når du tar av deg skoene? Om du presser føttene inn og ut av skoene med skolissene knyttet så vil det ødelegge innsiden av skoene. Kan også være greit å bruke skohorn. Endret 17. juli av SVK 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå