Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Anbefalte innlegg

Skrevet
xQueenKx skrev (5 minutter siden):

Jeg prøvde det en gang, fikk en albue i øyet😅

Da hadde jeg anmeldt :fy_fy:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Da hadde jeg anmeldt :fy_fy:

Politiet sto like bortenfor og tok hånd om det🥳

• Liker 2
Skrevet
xQueenKx skrev (2 minutter siden):

Politiet sto like bortenfor og tok hånd om det🥳

Får håpe at han ikke mistet såpen i dusjen 🤭

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Får håpe at han ikke mistet såpen i dusjen 🤭

Hun* 😅

• Liker 2
Skrevet
xQueenKx skrev (1 time siden):

Hun* 😅

Da er visst oransje den nye svarte 🤪🍑

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Sjefen... "X og Y har rotet det skikkelig til i prosjektet de holder på med, bl.a ikke fått med viktige ting (som utgjør 1/3 av prosjektet). Nå har X begynt ferie, og Y må vikariere på *annen avdeling* ei stund, så du må overta prosjektet og få det ferdig før du tar ferie. Z (håpløs nyansatt uten erfaring fra yrket) kan hjelpe deg."

Jo, tusen takk. Det ser ut som om sommerferien blir i midten av desember i år...

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

At siste sesong av Blue Bloods ikke har kommet til Viaplay enda, irriterende å måtte vente så lenge på å se den siste sesongen…

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

At kiwi bare har polarbrød med dårlig dato, når jeg vil ha det

• Nyttig 2
Skrevet
Titania skrev (5 minutter siden):

Da hadde jeg dratt til REMA 1000, de er flinkere til å plukke ut dårlige varer, de som jobber der nå hvertfall .....Men ting kan jo forandre seg.

Skrevet

At folk med handlevogner må stå på tvers i butikken slik at man så vidt kommer seg forbi hyllene

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
fugl fønix skrev (3 minutter siden):

Da hadde jeg dratt til REMA 1000, de er flinkere til å plukke ut dårlige varer, de som jobber der nå hvertfall .....Men ting kan jo forandre seg.

Kiwi er ved siden av jobb, mens er litt lenger til de andre butikkene rundt. Så blir liksom kiwi 😅

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (9 minutter siden):

Kiwi er ved siden av jobb, mens er litt lenger til de andre butikkene rundt. Så blir liksom kiwi 😅

Det skjønner jeg da , vi har en kiwi butikk, en bunnpris og en coop butikk + 2 REMA 1000 butikker pluss 3 bensinstasjoner i én og samme gate! :hakeslepp: , så vi er skikkelige bortskjemte med korte avstander.... så her er det bare å løpe og kjøpe :handle: 😅

Skrevet
fugl fønix skrev (3 minutter siden):

Det skjønner jeg da , vi har en kiwi butikk, en bunnpris og en coop butikk + 2 REMA 1000 butikker pluss 3 bensinstasjoner i én og samme gate! :hakeslepp: , så vi er skikkelige bortskjemte med korte avstander.... så her er det bare å løpe og kjøpe :handle: 😅

Oh, ja da er utvalget bra, ja :D

Har rema og extra i ikke så lang avstand fra jobb, men jeg liker ikke de butikkene så godt + at kiwi er nærmest 😅

• Liker 1
Skrevet

Sommerværet, det er ikke varmt nok :sukk:

Skrevet
Phoenix Heart skrev (2 minutter siden):

Sommerværet, det er ikke varmt nok :sukk:

Hvor høyt vil du ha det?

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hvor høyt vil du ha det?

Tja ca mellom 25 og 30 🥰

• Liker 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (1 minutt siden):

Tja ca mellom 25 og 30 🥰

Kan tenke meg at du skulle ønske du var i Spania nå ⛱️ :sol:

• Liker 1
Skrevet

I dag er kneet skikkelig pain 😑

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (1 minutt siden):

I dag er kneet skikkelig pain 😑

:klem3::klem3:

Skrevet
Titania skrev (20 timer siden):

Stoppet innom på ny jakt i i dag.

De som var gått ut på dato sto fortsatt i hylla, og et par av de hadde begynt å få pels siden i går. 

Så jeg snakket med en som fylte i hyllene og lurte på muligheten til å få noen som var fryst i steden, der jeg også ga beskjed om at jeg sa i fra i går om dårlig dato. Så han fant ny til meg, ryddet i hylla med en gang, og bare kommenterte "jaja, det er sjefen det", uten at han visste hvem jeg sa i fra til i går. 

Jeg tenker at det sier litt om sjefen, for det var han jeg sa i fra til i går. Og han visste at datoen var dårlig på de da jeg sa i fra. Håper vel på at folk ikke følger med, og får solgt de i steden for at det må registreres som svinn, vel. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...