Boetica Skrevet fredag kl 17:25 #17641 Skrevet fredag kl 17:25 Cid skrev (1 minutt siden): Vekten min som ikke klarer å vise samme tall hver gang jeg veier meg Det kommer an på hvor mye mat du har i magen, hvor mye du har drukket, om du har spist mye salt så holder det igjen vann i kroppen osv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 17:26 #17642 Skrevet fredag kl 17:26 Cid skrev (4 minutter siden): Vekten min som ikke klarer å vise samme tall hver gang jeg veier meg
sofie777 Skrevet fredag kl 17:30 #17643 Skrevet fredag kl 17:30 Cid skrev (7 minutter siden): Vekten min som ikke klarer å vise samme tall hver gang jeg veier meg Hvis den står på badet, så er det det som er feilen. Det står i bruksanvisningene at elektroniske vekter ikke skal stå i fuktige rom. Hvis den ikke står på badet, så er vekten for billig eller batteriet holder på å gå ut. 1
Cid Skrevet fredag kl 17:33 #17644 Skrevet fredag kl 17:33 Boetica skrev (6 minutter siden): Det kommer an på hvor mye mat du har i magen, hvor mye du har drukket, om du har spist mye salt så holder det igjen vann i kroppen osv. Jeg veide meg for en time siden og så en liten time etterpå så var det 0.3kg mer på vekten plutselig 😛 1
Cid Skrevet fredag kl 17:33 #17645 Skrevet fredag kl 17:33 sofie777 skrev (2 minutter siden): Hvis den står på badet, så er det det som er feilen. Det står i bruksanvisningene at elektroniske vekter ikke skal stå i fuktige rom. Hvis den ikke står på badet, så er vekten for billig eller batteriet holder på å gå ut. Står på stua, eneste store rommet jeg har. 1
Boetica Skrevet fredag kl 17:36 #17646 Skrevet fredag kl 17:36 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg veide meg for en time siden og så en liten time etterpå så var det 0.3kg mer på vekten plutselig 😛 Ja det kan variere en del. Kroppen er rar 😄 1
Cid Skrevet 23 timer siden #17647 Skrevet 23 timer siden Alle de jævla turistene som samtidig skal gå opp trappa på fjellet her 2
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #17648 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (41 minutter siden): Alle de jævla turistene som samtidig skal gå opp trappa på fjellet her
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #17649 Skrevet 23 timer siden Vi synes at det er veldig irriterende når folk ikke flytter sekker og vesker fra setene på bussen sånn at andre ikke får sitte. 1
Cid Skrevet 21 timer siden #17650 Skrevet 21 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Alle de jævla turistene som samtidig skal gå opp trappa på fjellet her Og alle de jævla fluene som tiltrekker seg meg når jeg blir svett 1 1
Alaenera Skrevet 21 timer siden #17651 Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at det er veldig irriterende når folk ikke flytter sekker og vesker fra setene på bussen sånn at andre ikke får sitte. Enig! Da bør de betale en ekstra billett for å ta opp et sete tenker jeg da. 1
Cid Skrevet 21 timer siden #17652 Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at det er veldig irriterende når folk ikke flytter sekker og vesker fra setene på bussen sånn at andre ikke får sitte. Bare å spørre så flytter de dem, jeg har sekker på setet ved siden men om noen vil sitte der så har jeg den på fanget. 3
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #17653 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Bare å spørre så flytter de dem, jeg har sekker på setet ved siden men om noen vil sitte der så har jeg den på fanget. Vi har prøvd, men enkelte har musikk på ørene og later som de ikke hører. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #17654 Skrevet 18 timer siden Alaenera skrev (3 timer siden): Enig! Da bør de betale en ekstra billett for å ta opp et sete tenker jeg da. Det er vi 100% enige i.
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #17655 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Og alle de jævla fluene som tiltrekker seg meg når jeg blir svett Vi er helt enige, det er sykt irriterende. 1
Cid Skrevet 18 timer siden #17656 Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi har prøvd, men enkelte har musikk på ørene og later som de ikke hører. Da hadde jeg tatt av øreproppene eller tatt på dem, jeg hadde ikke gitt meg 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #17657 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg tatt av øreproppene eller tatt på dem, jeg hadde ikke gitt meg Ja det skal vi tenke på til neste gang.😉😉
Disney Adult Skrevet 16 timer siden #17658 Skrevet 16 timer siden Mygg, måtte ta treningsøkten på kvelden i dag, på grunn av varmen. Men da er det jo så klart mygg og knott overalt, og jeg er full av kløende stikk 😠 2 1
sofie777 Skrevet 11 timer siden #17659 Skrevet 11 timer siden Apropos seter på bussen 😁: https://www.nrk.no/video/e2cb5d70-c09c-47f0-8caf-f3b42b1790cf 1
Cid Skrevet 2 timer siden #17660 Skrevet 2 timer siden All den usaklige kritikken mot Temu, som om Temu er så ille og alle andre nettsteder er "gode" 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå