SVK Skrevet 28. mai #17581 Skrevet 28. mai Nevian skrev (På 26.5.2025 den 23.34): Folk som gir råd og anbefalinger til folk som ikke har bedt om det... Enig. Mange av disse gir også råd om ting de ikke har peiling på.
Boetica Skrevet 28. mai #17582 Skrevet 28. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 timer siden): Nei det var en "hurragjeng" jeg hadde i kassa forleden som gikk meg på nervene, og det satt fortsatt i da jeg skrev innlegget. Pluss et par halve kalde for mye. En usosial hurragjeng? Hvordan artet det seg? 🤭 1
sofie777 Skrevet 28. mai #17583 Skrevet 28. mai At det fløy "tunge" helikopter over her for en liten stund siden, men de dukker ikke opp på Flyradar, så jeg vet ikke hva det var (sikkert noe militært, men likevel)
sofie777 Skrevet 28. mai #17584 Skrevet 28. mai Boetica skrev (4 minutter siden): En usosial hurragjeng? Hvordan artet det seg? 🤭 Har jeg også lurt på, en "gjeng" pleier ikke å være usosial..........
Boetica Skrevet 28. mai #17585 Skrevet 28. mai sofie777 skrev (Akkurat nå): Har jeg også lurt på, en "gjeng" pleier ikke å være usosial.......... Det fremkaller litt morsomme bilder 😅
sofie777 Skrevet 28. mai #17586 Skrevet 28. mai Boetica skrev (2 minutter siden): Det fremkaller litt morsomme bilder 😅 Absolutt. Kanskje noen som beholdt den 3- eller 5-meteren fra Covid? 1
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 28. mai #17587 Skrevet 28. mai Boetica skrev (1 time siden): En usosial hurragjeng? Hvordan artet det seg? 🤭 Det ble ikke noen "scene", de betalte for seg i tur og orden, alle så ut som de kom fra den samme begravelsen. Ingen hilste eller sa hadet. For all del, formålet er jo å handle og ikke å stå og prate og le, men jeg synes nå det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. 2
Boetica Skrevet 28. mai #17588 Skrevet 28. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (32 minutter siden): Det ble ikke noen "scene", de betalte for seg i tur og orden, alle så ut som de kom fra den samme begravelsen. Ingen hilste eller sa hadet. For all del, formålet er jo å handle og ikke å stå og prate og le, men jeg synes nå det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. Normal folkeskikk å hilse på personalet når man handler, ja. 2
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 28. mai #17589 Skrevet 28. mai Boetica skrev (8 minutter siden): Normal folkeskikk å hilse på personalet når man handler, ja. Ja, jeg synes det. Det finnes også de kasserere som burde finne seg en annen jobb. 1
Titania Skrevet 30. mai #17590 Skrevet 30. mai Når man nettopp har kommet hjem og får hentemelding om pakke. Og postnord generelt, som ikke fikk puttet pakke i pakkeboks på onsdag. I steden for å direkte levere det til utleveringsstedet 1 km unna pakkeboksen, bruker den to dager ekstra på å komme til hentested 🙄 1
Cid Skrevet 31. mai #17591 Skrevet 31. mai Demonstranter som blokkerer trafikken, greit å demonstrere men ikke å la det gå utover andre uskyldige 3
Knocks Skrevet 31. mai #17592 Skrevet 31. mai Folk som bare *glugg glugg glugg* når de drikker vann fra flaske. Som om de har løpt maraton eller noe. Slapp av!! 1
Turkis Sau Skrevet 2. juni #17593 Skrevet 2. juni Morgenrushet på T-banen. En fyr som plystrer høyt, sikkert god akustikk. Så veldig irriterende! 1 kar har behov for å plystre, resterende 50 personer har behov for stillhet. Takk for det. 1
Disney Adult Skrevet 2. juni #17596 Skrevet 2. juni Kommentarer som "Wow, kan du snakke?", det får meg til å aldri ville snakke igjen. Syns allerede det er vanskelig å delta i samtaler, så sånne kommentarer gjør meg bare enda mer usikker. Tenk om jeg gjorde omvendt "Wow, kan du faktisk holde kjeft?"... 😒 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #17597 Skrevet 2. juni Disney Adult skrev (1 time siden): Kommentarer som "Wow, kan du snakke?", det får meg til å aldri ville snakke igjen. Syns allerede det er vanskelig å delta i samtaler, så sånne kommentarer gjør meg bare enda mer usikker. Tenk om jeg gjorde omvendt "Wow, kan du faktisk holde kjeft?"... 😒
Stonegiant Skrevet 6. juni #17598 Skrevet 6. juni Moralpolitiet slår til igjen: https://www.nrk.no/sport/slalampadlaren-kurts-adams-rozentals-ma-velje-mellom-ol-eller-onlyfans-1.17446044 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #17600 Skrevet 7. juni Cid skrev (2 timer siden): Folk som legger alle under en kam 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå