Cid Skrevet mandag kl 12:20 #17521 Del Skrevet mandag kl 12:20 Disney Adult skrev (16 minutter siden): Skikkelig smålige naboer 🫠 Hva gjør de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 13:10 #17522 Del Skrevet mandag kl 13:10 Cid skrev (42 minutter siden): Hva gjør de? Hadde blitt for gjenkjennbart om jeg hadde sagt nøyaktig hva det dreide seg om. De fikk ikke viljen sin på noe de trengte en felles godkjennelse for, så nå har de sendt ut et barnslig brev til alle som ikke ville gi godkjennelse. Vurderer å være smålig tilbake, jeg har sett andre veien for mye de gjør, men kanskje jeg bare skal sende inn klage til styret om disse tingene jeg har ignorert. Har frem til nå hatt lyst til å ha et fredfullt forhold til naboene, men nå vet jeg ikke om jeg gidder lengre... 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet mandag kl 15:49 #17523 Del Skrevet mandag kl 15:49 Når jeg legger en boks eller flaske på båndet i flaskeautomaten, så blir den vanligvis bare rotert og scannet før den går videre. Men altfor ofte blir den scannet, og deretter ført ca. 10cm tilbake mot meg, før den scannes igjen og går innover. Dette irriterer meg kraftig fordi forsinker hele prosessen - særlig når det skjer med annenhver boks! Jeg vil jo helst legge inn boksene litt kvikt, og når dette skjer har jeg lyst til å knuse hele maskinen i rent raseri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet mandag kl 16:04 #17524 Del Skrevet mandag kl 16:04 Når jeg kommer hjem, sliten etter jobb og ser frem til å slappe av, men så har jeg glemt å kjøpe den ene tingen jeg MÅTTE ha, og så må jeg ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå